zo erg moe!
donderdag 2 maart 2017 om 18:04
hoi het is vandaag donderdag 2 maart en het is dus voorjaarsvakantie.
ik ga deze vakantie helemaal niks doen behalve leren voor school.
alleen ik ben deze vakantie zo erg moe, ik geen energie om op te staan en om dit te typen dus ik hou het maar kort.
ik zat dus net te denken wat nou als ik de ziekte van pfeiffer heb maar daar ga ik niet van uit.
en ik snap ook niet waar het aan ligt want ik slaap gewoon veel en goed.
hebben jullie misschien tips voor mij wat ik kan doen en wat ik kan hebben
alvast bedankje
ik ga deze vakantie helemaal niks doen behalve leren voor school.
alleen ik ben deze vakantie zo erg moe, ik geen energie om op te staan en om dit te typen dus ik hou het maar kort.
ik zat dus net te denken wat nou als ik de ziekte van pfeiffer heb maar daar ga ik niet van uit.
en ik snap ook niet waar het aan ligt want ik slaap gewoon veel en goed.
hebben jullie misschien tips voor mij wat ik kan doen en wat ik kan hebben
alvast bedankje
donderdag 2 maart 2017 om 18:20
Overigens lag ik in mijn puberteit ook gewoon tot half 2 's middags in mijn nest. Maar dan voelde ik me ook wel prima uitgerust.
Dat was in mijn groeifase, blijkbaar had ik het nodig.
In het weekend gezellig naar m'n beste vriendin en dan samen voor de tv idols kijken, rond 11'en naar bed en vervolgens alleen maar slapen. En dat vonden we reuze gezellig! We zijn nog steeds beste vriendinnen, maar zo lang slapen lukt ons inmiddels niet meer. Dat vinden we best weleens jammer haha.
Dat was in mijn groeifase, blijkbaar had ik het nodig.
In het weekend gezellig naar m'n beste vriendin en dan samen voor de tv idols kijken, rond 11'en naar bed en vervolgens alleen maar slapen. En dat vonden we reuze gezellig! We zijn nog steeds beste vriendinnen, maar zo lang slapen lukt ons inmiddels niet meer. Dat vinden we best weleens jammer haha.