Werk & Studie alle pijlers

Thuiswerk

03-03-2017 16:17 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Halloo,



Ik ben al een tijdje opzoek naar thuiswerk (inpak/sorteer).

Heeft er iemand ervaring en kan mij tips geven??



dat zou ik erg waarderen.
Zijn allemaal oplichers, eerst moet je betalen. Nou een baas die zegt dat ik eerst inschrijfgeld moet betalen voordat ik voor hem mag werken, kan t bekijken.



Ga lekker naar een uitzendbureau, krijg je nog normaal betaald ook.
Alle reacties Link kopieren
Jaa, weetje ik heb een baan, maar het is soms net niet genoeg.

dan gaat de auto kapot en moet er een nieuwe komen, dan betaal je weer voor de rioolheffing etc.



Dat extra'tje is wat ik zoek.
Alle reacties Link kopieren
Voor heel flink doorwerken heb je nog heel weinig loon.

Dan heb ik het over rond de 100/150 euro per maand.

Dus geen uurloon maar per 1000 stuks zoiets.

Voor mij is het alweer jaren geleden. Huis stond vol met dozen en kratten.

Ik ben toen begonnen aan reclames klikken en enquetes invullen op internet.

Dan heb ik ook rond de 100 euro per maand maar het is wel een stuk leuker om te doen en ook geen bende in mijn huis.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb trouwens nooit inschrijfgeld moeten betalen en was en is absoluut een eerlijk bedrijf.

Maar de verdienste zijn gewoon heel laag voor wat je moet doen.
Alle reacties Link kopieren
Mopje, welke sites gebruik je hiervoor? want de sites waar ik het op probeer daar duurt het misschien 3 jaar om 20 euro te kunnen verdienen.
Meer uren vragen bij je werk. Of online enquetes gaan invullen, mysteryshoppen (roamler bijv), dat soort dingen?
Alle reacties Link kopieren
Sisterr, volgens mij mag ik dat hier niet plaatsen. Misschien met pb?
Alle reacties Link kopieren
weetje, Marana het maakt me opzich niet uit hoe ik aan die extra centjes kom.

Enquetes invullen is ook prima, als ik maar een site heb waar ze ook duidelijk zijn en waar je geen jaren nodig hebt om genoeg punten te kunnen verzamelen voor net 10 euro.
Alle reacties Link kopieren
Met alle sites waar ik aan mee doe heb ik echt gemiddeld per maand 100 euro.

Ook wel bol-bonnen maar die spaar ik altijd op tot het eind van het jaar.

Dan toch zeker elk jaar rond de 400/500 euro om kerstkadootjes te kopen.

Alle beetjes helpen.
Doe ook zoiets.. Elke avond ong 3 tot 4 uur elke dag 7 dagen per week en heb elke WEEK zn 200/300 extra per week. Niks van te voren hoeven te betalen overigens
Alle reacties Link kopieren
Je kunt:



- Een krantenwijk nemen

- Roamler installeren

- Mysterieshoppen via een bedrijf

- Sekschatten voor geld
Alle reacties Link kopieren
Oh, dan doe ik het toch niet helemaal goed zie ik ,haha.

huurvrouwtje, doe je aan chatten? (dat is nou echt niets voor mij)
quote:Mopje74 schreef op 03 maart 2017 @ 16:40:

Met alle sites waar ik aan mee doe heb ik echt gemiddeld per maand 100 euro.

Ook wel bol-bonnen maar die spaar ik altijd op tot het eind van het jaar.

Dan toch zeker elk jaar rond de 400/500 euro om kerstkadootjes te kopen.

Alle beetjes helpen.



Een paar jaar geleden heb ik dat gedaan, maar na een jaar had ik 10 euro, en met een enquête van 20 minuten kon ik dan 3 cent extra krijgen. Of zoiets. Of ik viel bijna nooit in de doelgroep die de enquête mocht doen.

Hoe val jij in de doelgroep steeds dan, en hoeveel tijd besteed je eraan?
Alle reacties Link kopieren
Hoe veel tijd ben jij daar aan kwijt Mopje? Ik heb dat ook een tijdje gedaan maar ik werd er op een gegeven moment zo flauw van.
Alle reacties Link kopieren
Ik werk ongeveer een uurtje per dag.

Vandaag heb ik 26 enquetes binnen gekregen dus ik heb nog wat te doen.

Ik ben ook van best veel buro's lid.

Ik wil je best de websites geven. Je kunt mij pb sturen. Geen probleem.
Alle reacties Link kopieren
Geelheer, flauw van, haha!

Ach ja, ik kan helaas niet buiten de deur werken dus ik ben al blij met dit.

En vaak genoeg krijg ik ook testproducten waar je dan daarna weer een vragenlijst over moet invullen.

Dus gratis koffie, chips, snoep, tandpasta, boter en weet ik wat allemaal.

Ik doe dit nu 11 jaar en ik vind het wel geinig.
Alle reacties Link kopieren
Sisterr, is werken voor annie misschien wat voor je?

Kan ook vanuit huis.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marana_ schreef op 03 maart 2017 @ 16:36:

Meer uren vragen bij je werk. Of online enquetes gaan invullen, mysteryshoppen (roamler bijv), dat soort dingen?Kan iemand uitleggen wat dat Roamler is?
Alle reacties Link kopieren
quote:Lolly3 schreef op 03 maart 2017 @ 17:39:

[...]





Kan iemand uitleggen wat dat Roamler is?Een app waarmee je mysteryshop opdrachten kunt doen enzo. Je hebt een invite nodig om mee te doen. Ik heb momenteel geen invites.
Alle reacties Link kopieren
Roamler moet je ook maar net zin in hebben, ik voelde me altijd ontzettend ongemakkelijk in supermarkten als ik dan een paar foto's moest gaan maken.



Ik zit zelf bij Panelwizard en Euroclix, elke ochtend tijdens m'n kop koffie klik ik daar doorheen. Per jaar haal ik daar ongeveer 100 euro mee op.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik zelf spaarbron



En met bestellen via hun site als ik toch al iets nodig heb scheelt het bij mij wel.

Ik haal daarbij ongeveer 12.50 per maand binnen.

Maar daar doe ik dus bijna niets voor.



Is toch de helft al van mij telefoon abonnement.
Alle reacties Link kopieren
Lolly,

ik deed er altijd erg lang over bij die site, maar ja ik bestel ook haast nooit iets.

Ik ben met deze dan ook gestopt.
quote:Mopje74 schreef op 03 maart 2017 @ 16:43:

Oh, dan doe ik het toch niet helemaal goed zie ik ,haha.

huurvrouwtje, doe je aan chatten? (dat is nou echt niets voor mij)Ja dat wel! En snap dat t niks voor jou is... Zeker niet doen dan!!! Maar t leverd mij mooi 900 en 1200 per maand op
Alle reacties Link kopieren
Kijk, dat is leuk verdienen toch vanuit huis.

Heb er wel eens naast gezeten bij een kennis die het werk ook doet.

Maar nee, dat gaat me echt heel snel vervelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven