Thuiswerk
vrijdag 3 maart 2017 om 16:33
Voor heel flink doorwerken heb je nog heel weinig loon.
Dan heb ik het over rond de 100/150 euro per maand.
Dus geen uurloon maar per 1000 stuks zoiets.
Voor mij is het alweer jaren geleden. Huis stond vol met dozen en kratten.
Ik ben toen begonnen aan reclames klikken en enquetes invullen op internet.
Dan heb ik ook rond de 100 euro per maand maar het is wel een stuk leuker om te doen en ook geen bende in mijn huis.
Dan heb ik het over rond de 100/150 euro per maand.
Dus geen uurloon maar per 1000 stuks zoiets.
Voor mij is het alweer jaren geleden. Huis stond vol met dozen en kratten.
Ik ben toen begonnen aan reclames klikken en enquetes invullen op internet.
Dan heb ik ook rond de 100 euro per maand maar het is wel een stuk leuker om te doen en ook geen bende in mijn huis.
vrijdag 3 maart 2017 om 16:38
vrijdag 3 maart 2017 om 16:40
vrijdag 3 maart 2017 om 16:44
quote:Mopje74 schreef op 03 maart 2017 @ 16:40:
Met alle sites waar ik aan mee doe heb ik echt gemiddeld per maand 100 euro.
Ook wel bol-bonnen maar die spaar ik altijd op tot het eind van het jaar.
Dan toch zeker elk jaar rond de 400/500 euro om kerstkadootjes te kopen.
Alle beetjes helpen.
Een paar jaar geleden heb ik dat gedaan, maar na een jaar had ik 10 euro, en met een enquête van 20 minuten kon ik dan 3 cent extra krijgen. Of zoiets. Of ik viel bijna nooit in de doelgroep die de enquête mocht doen.
Hoe val jij in de doelgroep steeds dan, en hoeveel tijd besteed je eraan?
Met alle sites waar ik aan mee doe heb ik echt gemiddeld per maand 100 euro.
Ook wel bol-bonnen maar die spaar ik altijd op tot het eind van het jaar.
Dan toch zeker elk jaar rond de 400/500 euro om kerstkadootjes te kopen.
Alle beetjes helpen.
Een paar jaar geleden heb ik dat gedaan, maar na een jaar had ik 10 euro, en met een enquête van 20 minuten kon ik dan 3 cent extra krijgen. Of zoiets. Of ik viel bijna nooit in de doelgroep die de enquête mocht doen.
Hoe val jij in de doelgroep steeds dan, en hoeveel tijd besteed je eraan?
vrijdag 3 maart 2017 om 16:47
Geelheer, flauw van, haha!
Ach ja, ik kan helaas niet buiten de deur werken dus ik ben al blij met dit.
En vaak genoeg krijg ik ook testproducten waar je dan daarna weer een vragenlijst over moet invullen.
Dus gratis koffie, chips, snoep, tandpasta, boter en weet ik wat allemaal.
Ik doe dit nu 11 jaar en ik vind het wel geinig.
Ach ja, ik kan helaas niet buiten de deur werken dus ik ben al blij met dit.
En vaak genoeg krijg ik ook testproducten waar je dan daarna weer een vragenlijst over moet invullen.
Dus gratis koffie, chips, snoep, tandpasta, boter en weet ik wat allemaal.
Ik doe dit nu 11 jaar en ik vind het wel geinig.
vrijdag 3 maart 2017 om 17:46
vrijdag 3 maart 2017 om 17:59
vrijdag 3 maart 2017 om 19:18