van ex naar bwf

19-02-2017 21:08 55 berichten
Hey,

Ik heb even raad nodig. Mijn (ex)vriend heeft vorig jaar na een relatie van 2 jaar plots een einde aan onze relatie gemaakt. Ik was er kapot van. Ik liep die periode niet echt optimaal. The break up was de druppel... heb een overdosis genomen en ben 5 maanden opgenomen in het ziekenhuis met een zware depressie. In die tijd is het me redelijk gelukt om hem te mijden. Maar sinds de zomer van 2016 was er af en toe nog eens contact. Sinds november 2016 zien we elkaar weer regelmatiger (lees zeker wekelijks, soms meerdere keren per week). Het voelde echt weer goed aan. Ik dacht eigenlijk dat we een nieuwe start genomen hadden. Maar tijdens een gesprek liet hij blijken dat hij enkel FWB wil zijn. Dit was opnieuw een klap maar ik heb het deze keer goed kunnen opvangen.

De contacten zijn alleen maar intenser geworden de laatste tijd. We gaan samen op weekend, horen elkaar dagelijks,... En dat maakt het verwarrend. Graag zou ik het hem nog eens duidelijk maken dat ik meer wil maar ik heb zoveel schrik om hem dan helemaal te verliezen...

Zouden jullie het nog eens te sprake brengen? Heb schrik om hem helemaal te verliezen. Hij weet wel dat ik hem nog doodgraag zie en nog steeds verliefd op hem ben.
quote:Babzzzz schreef op 03 maart 2017 @ 11:43:

Ik ben langsgeweest. Hij was enerzijds afstandelijk, anderszijds nam hij me steeds vast en knuffelde hij mij.

Hij wil niet verdergaan omdat zijn buikgevoel niet optimaal is. Hij zit natuurlijk ook al met zijn gedachten bij die andere vrouw.

Ik voel me enorm gekwetst en aan de kant geschoven. Van de ene op de andere dag zijn zijn gevoelens helemaal omgeslaan.

Hij stuurt wel af en toe een berichtje dat hij het zwaar heeft, dat hij met me inzit. Maar daar heb ik weinig boodschap aan.

Ik kan al 3 dagen niets meer eten of drinken. Het lukt gewoon niet. Constant tranen in de ogen... waar heb ik dit aan verdiend...Het is al anderhalf/twee jaar uit. Hij is je niets verplicht, jullie hadden geen relatie. Hij heeft je aan het lijntje gehouden en je bent er voor gewaarschuwd. Je ging er gewoon mee door, dus je hebt het allemaal jezelf aangedaan. Blokkeer hem en richt je op je eigen leven, zoals je hierboven veel tips hebt gekregen. Dat dit ging gebeuren was natuurlijk te verwachten, dat weet je zelf ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:Babzzzz schreef op 03 maart 2017 @ 11:43:

Ik ben langsgeweest. Hij was enerzijds afstandelijk, anderszijds nam hij me steeds vast en knuffelde hij mij.

Hij wil niet verdergaan omdat zijn buikgevoel niet optimaal is. Hij zit natuurlijk ook al met zijn gedachten bij die andere vrouw.

Ik voel me enorm gekwetst en aan de kant geschoven. Van de ene op de andere dag zijn zijn gevoelens helemaal omgeslaan.

Hij stuurt wel af en toe een berichtje dat hij het zwaar heeft, dat hij met me inzit. Maar daar heb ik weinig boodschap aan.

Ik kan al 3 dagen niets meer eten of drinken. Het lukt gewoon niet. Constant tranen in de ogen... waar heb ik dit aan verdiend...

Wat gedraag je je vreselijk slaafs zeg ..krijg er kromme tenen van.Die gozert heeft je helemaal in zijn macht , zie je dat echt niet?

Je mag best teleurgesteld en verdrietig zijn maar je hangt hier al twee jaar in , het is ook een keer klaar he.Geef jezelf eens een schop onder je kont ,blokkeer de boel en ga verder met je leven.

Je doet dit echt jezelf aan. Hij kiest never nooit voor je !
Leer van gisteren , droom van morgen, maar leef vandaag
NIET DOEN.

FWB is een catchy label. Het werkt als beide partijen inderdaad alleen casual seks willen met elkaar, en elkaar verder ook mogen, waardoor ze naast vrijblijvende seks ook vriendschappelijk contact hebben. Wat je ex wil is wel seks, maar geen commitment. Wat jij krijgt is de schijn van een relatie waar je je aan vast kan klampen. Dat is niet wat friends with benefits is, maar door dat label erop te plakken krijgt het de schijn van een normale/gezonde situatie.

Er is geen snelle manier om over je ex heen te komen - je zal er doorheen moeten. FWB is in dit geval uitstel van leed.

En een dick move van je vriend; vrijblijvende seks vragen aan iemand die nog van je houdt is als iemand die bij de AA zit mee naar de kroeg vragen. Jij hebt een leuke avond maar als je echt om de ander geeft dan vraag je zoiets niet.

Als jullie echt goed werken als vrienden dan werkt dat over een paar maanden ook nog. Neem wat tijd om door je verdriet heen te gaan.

Bron: ik heb me echt een stuk of 10 keer aan dezelfde steen moeten stoten voor ik het een beetje doorkreeg.
Gooi hem uit je leven en zoek meer hulp!
Mensen roepen al veertien dagen tegen je wat je moet doen. Prima dat je niet luistert, maar vraag jr dan niet af waar je dit aan verdient hebt: aan je eigen gedrag.

Leer van je fouten en bescherm jezelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven