Lijf & Lijn alle pijlers

Lichaam na het krijgen van kinderen

02-03-2017 23:44 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-03-2017 00:08
Reden: Maatregelen zijn genomen ivm verwijderen OP - mvg Moderator Viva forum
% gewijzigd
quote:Vlammetje schreef op 03 maart 2017 @ 21:29:

Ik voel me gewoon een beetje raar nu. Ik had dus namelijk al een lichaam voor ik kinderen kreeg... Is dat dan echt zo bijzonder? Echt? Ga in therapie, je hebt het nodig.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nou ja, ik heb het gewoon altijd vrij vanzelfsprekend gevonden. Sorry als ik daar mensen mee kwets die hun lichaam pas hadden na de bevalling.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
quote:Vlammetje schreef op 03 maart 2017 @ 21:53:

Nou ja, ik heb het gewoon altijd vrij vanzelfsprekend gevonden. Sorry als ik daar mensen mee kwets die hun lichaam pas hadden na de bevalling.

Denk toch eens na voordat je jouw toetsenbord een douw geeft.

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik heb wel een lichaam, maar ik twijfel nog over mijn vermogen na te denken.
quote:Eleonora-1 schreef op 03 maart 2017 @ 00:18:

[...]

Lezen is moeilijk blijkbaar.

Ik zeg niet dat ik de enige ben met een lichaam na de geboorte van een kind.

Waar lees je dat?

Graag een quote dan.

Jammer dat er ook bij dit soort gevoelige onderwerpen altijd door sommige forummers zo hard en gevoelloos uit de hoek gekomen moet worden.

Je zou ze dr zo weer inschoppen...

dikke ik weet wat jij voelt
quote:Enn schreef op 03 maart 2017 @ 00:27:

[...]

Die bestaat niet.

Het gaat om een mening die gedeeld wordt.Dát groepje... verdorie
Huillie.
quote:Enn schreef op 03 maart 2017 @ 22:03:

Huillie.ja je hebt helemaal gelijk, spellingfauten zijn ook om te huilen
maarre, waar gaat dit topic eigenlijk over? Ben ik ff kwijt
Lijkt me nogal duidelijk hè? Over een lichaam na het krijgen van kinderen!
een lichaam? Wat moet ik daar nu weer mee? Ik moet al zoveel... getverdegetverdeget

Zeker weer een memo gemist?
Als je er eenmaal aan gewend bent is een lichaam op zich nog helemaal niet zo vreselijk hoor...
nou... er moet eten en drinken in en dan komt er weer pies en poep uit of als je vent het in zn kop krijgt ook nog een kind of godhemelbeter t meerdere kinderen. Ik zie daar de lol niet van in hoor

He gets, nou maak jij mij ook al aan het huilen ...
quote:pokkewijf schreef op 03 maart 2017 @ 22:08:

maarre, waar gaat dit topic eigenlijk over? Ben ik ff kwijt Ook therapie nodig.
quote:Enn schreef op 03 maart 2017 @ 22:42:

[...]

Ook therapie nodig.Het feit dat jij steeds die therapie ter sprake brengt, geeft ook wel wat over jou weg, hè? Dat besef je je hopelijk wel.
quote:JonathanStrange schreef op 03 maart 2017 @ 22:46:

[...]

Het feit dat jij steeds die therapie ter sprake brengt, geeft ook wel wat over jou weg, hè? Dat besef je je hopelijk wel.Als je wijst wijzen 3 vingers naar jezelf
quote:Enn schreef op 03 maart 2017 @ 22:56:

[...]

Als je wijst wijzen 3 vingers naar jezelfJa draai het maar weer om, lekker makkelijk.
quote:Eleonora-1 schreef op 03 maart 2017 @ 21:42:

Een vriendin van mij heeft het ook gehad maar dan veel erger.

Maar zij woonde in België.

Dan weet je het wel.Nee, nou. Poeh.
quote:Enn schreef op 03 maart 2017 @ 22:42:

[...]

Ook therapie nodig.Ja eigenlijk wel maar die fijne therapeut moest na een aantal gesprekken met mij zelf ook weer in therapie. Dat schiet niet op hoor...
Wat een aannames weer! TO heeft het over het krijgen van kinderen. Dat het hier om een geboorte of bevalling gaat wordt vervolgens maar door iedereen geïnsinueerd.
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
quote:thee_leutje101 schreef op 03 maart 2017 @ 23:11:

[...]

Nee, nou. Poeh.Eensch.
quote:S7rin schreef op 04 maart 2017 @ 00:02:

Wat een aannames weer! TO heeft het over het krijgen van kinderen. Dat het hier om een geboorte of bevalling gaat wordt vervolgens maar door iedereen geïnsinueerd.Ik begrijp ook niet waar dat vandaan komt. De complottheorieën zijn weer niet van de lucht.
Even voor de duidelijkheid. Ik heb ook een lichaam na mijn bevalling. Best lastig. Maar is het ook de bedoeling dat ik het had moeten onderhouden? Zo ja, dan is er blijkbaar wat mis gegaan denk ik.
Ik had geen schoonmoeder. Ik had een trouwma.
quote:leentje71 schreef op 04 maart 2017 @ 00:20:

Even voor de duidelijkheid. Ik heb ook een lichaam na mijn bevalling. Best lastig. Maar is het ook de bedoeling dat ik het had moeten onderhouden? Zo ja, dan is er blijkbaar wat mis gegaan denk ik.

Nee hoor, hoeft niet persé.

Je kunt ook gewoon de boel de boel laten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven