Verliefd op beste vriend

19-01-2009 22:06 175 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heej lieve dames,

Ik lees geregeld gezellig mee op dit forum maar ik heb voor de eerste keer echt even heel dringend jullie advies nodig! Ik weet dat hier al een topic over bestond/bestaat maar toch heb ik besloten om mijn eigen verhaal even met jullie te delen.

Zoals de titel al doet vermoeden ben ik dus sinds kort echt hopeloos verliefd op mijn beste vriend. Ik ken hem al ontzettend lang en we kunnen ontzettend goed met elkaar praten. We zien elkaar geregeld en spreken best vaak af om gezellig samen te eten. Ik kan alles aan hem kwijt en als ik me wat minder voel weet hij me altijd op te vrolijken. Mijn vriendinnen verklaren mij regelmatig voor gek als ik vertel dat er nooit iets is gebeurd omdat hij volgens hun waarzinnig aantrekkelijk is. Ik heb hier nooit echt bij stilgestaan en heb dan ook nooit gevoelens voor hem gehad die verder gaan dan onze vriendschappelijke relatie. Oké, ik weet best wel dat hij er goed uitziet en dat zijn toekomstige vriendin in haar handjes mag knijpen met hem, maar tot voor kort zag ik hem gewoon als mijn beste maatje.

Maarrrrr, sinds korte tijd is mijn gevoel voor hem dus totaal veranderd. Ik weet niet precies wanneer ik mij deze verliefdheid realiseerde, maar ik weet wel dat ik steeds jaloerser werd toen hij vertelde dat hij een leuk meisje ontmoet heeft tijdens het uitgaan. Hij heeft wel vaker vriendinnen gehad tijdens onze vriendschap maar nooit ben ik jaloers geweest, sterker nog, ik motiveerde hem juist en was blij voor hem. Ik heb hem zelfs een keer proberen te koppelen aan mijn beste vriendin!!! Ik schrok dan ook best van mijn jaloerse gevoel...

Ik weet totaal niet wat ik met mijn gevoel aanmoet. Het lijkt wel alsof ik hem steeds leuker ga vinden!! Ik word echt helemaal gek. Eergisteren kwam hij nog bij me eten en hebben we daarna tv gekeken. Hij zat naast me en legt dan meestal altijd een arm achter mijn nek, normaal deed me dat niks maar nu heb ik gewoon 2 uur met zwetende handen en een kloppend hart op de bank gezeten. Normaal ging ik dan zelf lekker tegen hem aanhangen maar nu durfde ik dat gewoon niet! Ik was me gewoon helemaal bewust van dat heerlijke lichaam dat naast me zat en hij ruikt ook zooooo lekker!!! En hij zat maar lekker relaxt chippies te eten. Ik kan me niet eens meer herinneren welk programma we gekeken hebben... Ik voel gewoon echt vlinders in mijn buik als ik aan hem denk! Gisteren smste hij dat hij ff langskwam en ik was gewoon helemaal gestresst! Ik heb 2 uur voor de spiegel gestaan en was écht zenuwachtig.

Maarja, aan de andere kant, hij klinkt ook zo gelukkig als hij over dat meisje aan het praten is. Donderdag heeft hij met haar afgesproken en ook al ben ik heel verliefd op hem, ik gun hem ook zo erg dat geluk met haar. Ik denk ook niet dat hij ooit meer dan gewone gevoelens heeft gehad voor mij. Ik heb wel een keer gehad dat we beide een beetje aangeschoten waren en dat we toen samen een dvd zaten te kijken (om 2 uur 's nachts haha, waren beiden te wakker om te gaan slapen). Ik voelde toen gewoon dat hij naar me zat te kijken. Haha omdat ik toen zelf ook behoorlijk aangeschoten en melig was heb ik mijn gsm gepakt en hem gesmst: waarom zit je zo naar me te kijken. Hij smste toen terug: omdat je zo'n mooi meisje bent. Hahaha, we hebben toen echt dubbel gelegen. Verder geeft hij me ook geregeld een echte vriendenknuffel en een kus op mijn wang. Maarja ik heb dat altijd als heel gewoon ervaren. Ik voelde me ook altijd zo op mijn gemak bij hem. Ik realiseer me nu hoe stom ik ben geweest door nooit eens actie te hebben ondernomen. Maar ik heb gewoon nooit echte gevoelens voor hem gehad! En nu, ik lijk wel een puber!

Ik weet dus nu niet wat ik moet doen. Ik durf het echt niet te vertellen. Ik ben gewoon zoooooooooo ontzettend bang dat ik onze vriendschap op het spel zet!!! En dat wil ik echt 100% niet. Ik gun hem alles want ik hou zoveel van hem, maarja aan de andere kant, wat moet ik met dit gevoel? Ik kan niet eens meer normaal tegen hem doen!! Ik zie hem waarschijnlijk morgen weer en alleen al die gedachte maakt me stapelgek!!

Wat moet ik doen? Ik weet het echt niet meer...

xxx
WAUW, hier word ik helemaal blij van!

Wat leuk voor je!!
proficiat allebei! heerlijk zo'n verhaal

Geweldig dit.
hey aimee, jeetje wat een dilemma voor je!

ik kan je niet echt helpen met mijn verhaal, maar wil het wel even kwijt. ik had ook gevoel voor mijn beste vriend. heb het eerst een poosje genegeerd (om de vriendschap niet te verliezen) en toen toch maar verteld. hij kon er helemaal niets mee, reageerde er ook niet echt op. zei alleen dat hij het contact niet kwijt wilde. ik heb toen een poosje helemaal geen contact gehad en later toch wel weer,- omdat ik hem zo miste. ik deed net of mijn gevoel weg was (maar dat was niet zo, en ik kan je vertellen: dat hou je niet lang vol). uiteindelijk heb ik het nog een keer gezegd, en dat ik niet wist hoe ermee om te gaan. ik wilde praten en hij wilde rust en nadenken. (hij heeft een vriendin, dat is misschien wel een belangijk detail). maar in ieder geval heb ik nu al 4 maanden niks meer van hem gehoord en reageert hij niet meer op mijn smsjes.

kortom: door eerlijk te zijn ben ik mijn vriend juist kwijtgeraakt. maar ik ben wel eerlijk geweest naar mezelf en mijn gevoel, en dat is toch het belangrijkst?

Hee meis, heel veel succes met alles en hou ons op de hoogte? xxx A.
quote:anouk82 schreef op 23 januari 2009 @ 18:45:

hey aimee, jeetje wat een dilemma voor je!

ik kan je niet echt helpen met mijn verhaal, maar wil het wel even kwijt. ik had ook gevoel voor mijn beste vriend. heb het eerst een poosje genegeerd (om de vriendschap niet te verliezen) en toen toch maar verteld. hij kon er helemaal niets mee, reageerde er ook niet echt op. zei alleen dat hij het contact niet kwijt wilde. ik heb toen een poosje helemaal geen contact gehad en later toch wel weer,- omdat ik hem zo miste. ik deed net of mijn gevoel weg was (maar dat was niet zo, en ik kan je vertellen: dat hou je niet lang vol). uiteindelijk heb ik het nog een keer gezegd, en dat ik niet wist hoe ermee om te gaan. ik wilde praten en hij wilde rust en nadenken. (hij heeft een vriendin, dat is misschien wel een belangijk detail). maar in ieder geval heb ik nu al 4 maanden niks meer van hem gehoord en reageert hij niet meer op mijn smsjes.

kortom: door eerlijk te zijn ben ik mijn vriend juist kwijtgeraakt. maar ik ben wel eerlijk geweest naar mezelf en mijn gevoel, en dat is toch het belangrijkst?

Hee meis, heel veel succes met alles en hou ons op de hoogte? xxx A.Volgens mij heb je haar laatste post nog niet gelezen
Hoi Aimeexxx!

Wat een heeeeeeeeeerrrrrlijk verhaal zeg :-) Geniet van elkaar! Ik krijg er vlinders van in mijn buik, haha, dus vriendlief hier krijgt zo een extra dikke knuffel en zoen

Anouk82: Lees Aimee's laatste reactie maar even dan weet je genoeg

Groetjes Miauwww
Tjee..en dat allemaal binnen 3 dagen.
quote:Miauwww schreef op 23 januari 2009 @ 18:52:

Hoi Aimeexxx!

Wat een heeeeeeeeeerrrrrlijk verhaal zeg :-) Geniet van elkaar! Ik krijg er vlinders van in mijn buik, haha, dus vriendlief hier krijgt zo een extra dikke knuffel en zoen

Anouk82: Lees Aimee's laatste reactie maar even dan weet je genoeg

Groetjes MiauwwwInderdaad een heerlijk verhaal, beetje te naar mijn mening
Wat een ontknoping, wat is de liefde toch heerlijk.

Geniet ervan meid. Iedereen gunt het je van harte.

PS hoe zat het nou met zijn date, was dat ook een jaloers maak date?
Verwijderd ivm privacy
Ooooooooh, heerlijk verhaal inderdaad!! Hij had waarschijnlijk al jaren geleden opgegeven dat je ooit iets voor hem ging voelen, en besloten wel vrienden met je te blijven. En nu wordt zijn geduld beloond. Heeft diegene die ergens in het begin beweerde dat hetero mannen en vrouwen nooit zomaar vrienden kunnen zijn dan toch gelijk?

Veel geluk samen! Bedankt dat wij mochten mee genieten..
Zit dit gewoon te lezen met een vette glimlach haha.

Echt super hoe je t beschrijft.. voel helemaal met je mee.

heb er maar 1 woord voor: WAUW! :D
Ringeling, eerlijk gezegd heb ik het niet meer met hem over zijn date gehad... hihi Wellicht deed hij het toch om me een beetje te testen ofzo... Ik vind het trouwes ontzettend leuk dat jullie zo meeleven! Echt! Jullie zijn schatten! Ik ben nu weer een beetje gespannen dat ik hem dalijk zie, maarja zal wel goedkomen Phillippa het is idd snel gegaan maar je moet niet vergeten dat ik hem al ja-ren ken, vriendschap kan blijkbaar snel omslaan in liefde en misschien was ik onbewust al veel langer verliefd op hem? Ik snap soms niks van mezelf haha
Bedankt vinyl, weer wat geleerd.

Aimeexx, wat geweldig, voelde het al aankomen, je bent volgens mij al een hele tijd ziende blind geweest. Een arm om je heen, tegen hem aan op de bank, steelse blikken etc....Dacht al dat ie

jou ook wilde. Goed dat je je stoute schoenen gisteravond had

aangetrokken, en zie hier.... een gelukkig stel ! Geniet van de liefde en van elkaar. Laat je ons weten hoe de boel zich ontwikkeld? (anders is deze soap wel heel erg kort )
Kwam toevallig op dit topic en het bleef me boeien, wat een leuk verhaal en wat een goede afloop! Wow, leefde echt met je mee hoor! Vooral omdat ik een soortgelijke ervaring heb gehad...Ook ik was al 2-3 jaar bevriend met een goede vriend, heb drie jaar bij hem in de klas gezeten op de middelbare school, ging met hem uit (waar hij weleens mijn 'vriend' speelde als ik sjans had van een ander) en we msn'den heel veel samen, soms ook wel erotisch getind....Ook ik voelde echt niet meer dan vriendschap hoewel ik hem wel aantrekkelijk vond maar echt niet meer dan dat. Na die drie jaar begon ik hem toch stiekem steeds leuker te vinden maar wilde ook niet de vriendschap op het spel zetten voor een avondje (had wel het idee dat hij mij wel leuk vond maar wist niet zeker of ik dat wel genoeg op hem was)..op een gegeven moment was ik zo gek op hem (denk na een jaar vanaf de eerste constatering dat hij leuker is dan gewoon) en ik stelde het maar uit, mijn vriendin was het zat en heeft tegen hem gezegd dat hij me gewoon moest zoenen! In de discotheek dat ik besloot naar huis te gaan en hij op een barkruk zat trok hij me aan mijn arm tussen zijn benen en kustte me....oooooow dat voelde zo goed en vertrouwd! Voelde me ook gelijk veilig bij hem, zo fijn en anders dan met andere jongens! Je weet idd dat hij je neemt hoe je bent en niet alleen als je opgedirkt in de disco staat. Was ook gelijk aan trouwens! Leek wel of sinds die kus mijn gevoel eindelijk losbrak en helemaal als je dan voor het eerst verder gaat...iets waar je stiekem al veel vaker over gefantaseerd hebt wordt dan werkelijkheid, ook zo opwindend om je goede vriend van die kant mee te maken hihi. Krijg nog steeds kriebels als ik eraan denk en ben nu 4,5 jaar verder met hem! Trouwens, dat we een relatie hadden hoorde ik ineens iedereen om me heen (oud-klasgenoten, vriendinnen) zeggen dat ze ons echt bij elkaar vonden passen en het altijd al gedacht hadden! Haha, blijkbaar wisten anderen het al eerder dan ik (en ook bij jou!)...leuk is dat hoor! Hoop dat jullie samen gelukkig en oud worden, geniet ervan!
Curlygurly, wat een geweldig verhaal! Heerlijk he, dat moment dat hij je zoende... ik zal gisteravond in elk geval never nooit meer vergeten! Wat goed van je vriendin zeg! Dat ze dat tegen hem gezegt heeft! Hihi. En idd, het voelt zó vertrouwd allemaal. Mijn vriendin werd ook helemaal gek vanmorgen toen ik haar vertelde dat ik naast hem wakker ben geworden. Hilarisch. Wat goed om te horen dat het nog steeds zo goed tussen jullie gaat! Ik had ook zoiets van, kijk ik kan het wel niet zeggen omdat hij mijn beste vriend is, maar aan de andere kant, als ik niks zeg kan ik ook niet normaal met hem omgaan en dan is het ook niet meer een 'echte vriend'. Het enige waar ik nu een beetje bang voor ben is dat HIJ spijt krijgt... maarja, laat ik me maar niet weer gek gaan maken!

Leuk! Leuk! Leuk!

En nu lekker veel genieten van elkaar!
Anouk82, kan het wellicht zo zijn dat je beste vriend wél gevoelens voor je heeft maar deze niet kan volgen omdat hij een vriendin heeft? En dat hij om die rede ook heeft besloten geen contact meer met jou te willen? Of maak ik het nu heel ingewikkeld?
Alice33, geweldig bericht trouwes!
Aimee, jij bedankt voor je topic; indirect profiteert menige lezer van je mooie verhaal. Ik zit nog helemaal in m'n zwijmelmodus en heb ''balluh in me buik'', daar profiteert amore mio weer van and so on

Dus verspreid het woord, love is all around...zucht...
anoniem_20062 wijzigde dit bericht op 23-01-2009 21:36
Reden: spelfoutje
% gewijzigd
Geweldig verhaal!

Ik zou zowaar weer hoop krijgen in De Liefde!
Ik heb stiekem op werk nog even op de site zitten te spieken voor het resultaat van gisteravond en WAUW! sjesus wat een geweldige afloop!

Leuk zeg, Aimee is onder de pannen haha
Alice33, dat vind ik nou echt leuk, dat ik bij sommige van jullie door mijn verhaal weer verliefde gevoelens oproep hihi. Sommige van jullie partners mogen dus wel een beetje dankbaar zijn vanavond

Toen hij vanavond hier arriveerde had ik de deur nog niet open of we waren alweer heftig aan het zoenen hihi. Hij is nu even naar zijn eigen huis om wat spullen te pakken, aangezien hij de komende nacht weer hier zal blijven. Ik zit me nu dus een beetje te vervelen... Ik heb maar gezellig wat kaarsjes aangestoken, is het tenminste een beetje gezellig als hij terugkomt...
Nou dat wordt weer vet eerhh kantklossen

ohh hoe fijn! geniet ervan
Ik zat me trouwes net te bedenken, stel dat hij ooit, op de een of andere rede, achter dit forum komt en dit ook nog allemaal gaat lezen, ooh wat ER-RUG

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven