Voor wie mag ik kaarten leggen

21-12-2016 11:20 2498 berichten
Inmiddels open ik losse topics waarin ik dan steeds de eerste 3 vragen beantwoord.

Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 14:23
66.60% gewijzigd
Beste Tomcat,

Ik ben benieuwd wat de kaarten zeggen of ik met mijn gevoel juist zit dat er in de nabije toekomst valse spelletjes gaan worden werkgerelateerd. En wat ik daar nu mee doe of dat de juiste aanpak is. Alvast bedankt.
quote:Chillinthesky schreef op 04 maart 2017 @ 10:37:

[...]

Dank je. Nee, het ligt iets anders. Deze man twijfelt zelf ondanks wederzijdse gevoelens (nog maar in de date-fase). Heb vanwege zijn twijfels zelf het contact verbroken, maar de hoop is er nog wel. Zeggen je kaarten dan iets anders?Nee hoor, was puur vanwege hoe jij het verwoorde, de kaarten zeggen nu inspiratie en energie om de relatie te laen werken en in de toekomst de vructen plukken. Kan best zijn dat hij even door een fase moet en dat jij nu net de energie en inspiratie hebt om hem te helpen daarbij.
Alle reacties Link kopieren
.
tessaa wijzigde dit bericht op 11-08-2017 17:57
Reden: privacy
99.52% gewijzigd
Hoi Tomcat kan je iets zeggen over de toekomst van mijn relatie?
quote:tomcat schreef op 04 maart 2017 @ 10:37:

[...]

Het is een beetje een puzzeltje over dat aanzoek, de kaarten geven aan dat je een keuze moet maken tussen meerdere opties en dat er maar 1 juiste keuze tussen ligt, niet over 1 nacht ijs gaan dus. In de verdere toekomst van deze kaart ligt gezinsgeluk in het verschiet.

Over gezinesuitbreiding, ja, daar valt direct een kaart die zwangerschap aankondigd en in het verlengde daarvan het geleidelijk steeds beter worden van een situatie..

Veel geluk!Dank je wel, wat mooi! De kaart met 1 juiste keuze kan ik volledig plaatsen, dus inderdaad niet over 1 nacht ijs gaan kan ik helemaal plaatsen.
samen sta je sterker
Hoi Tomcat,

Kun je mij vertellen wat ik het beste kan doen om de man met wie ik al een tijd flirt, te leren kennen? Of is het beter niets te doen en de bal bij hem te laten liggen?

Heel veel dank alvast!
quote:tomcat schreef op 04 maart 2017 @ 10:53:

[...]

1 In loondienst weet ik niet maar een baan ja, daar heb ik toch ook eerder advies over gegeven wat daar voor nodig is? dat hij iets anders moet gaan kijken naar werk?

2 Dat is aan jou, je huidige baan wordt als gulheid weergegeven, lijkt aardig te etalen of secundair voordeel te beiden voor je. Een nieuwe baan wordt aangegeven als snel nieuws, als je solliciteert zal je vrij snel weten waar je aan toe bent.

Waarschijnlijke uitkomst is een transitie, ik denk wel dat je een andere baan gaat nemen, maar misschien handig om te wachten tot je man ook een baan heeft? (gezien het fet dat jouw huidige baan wel wat financiele voordelen lijkt te geven tov een andere baan)

Ohhhh, ok duidelijk nu.

Bedankt weer. Je bent super!
quote:Cijferslot schreef op 04 maart 2017 @ 10:53:

Beste Tomcat,

Ik ben benieuwd wat de kaarten zeggen of ik met mijn gevoel juist zit dat er in de nabije toekomst valse spelletjes gaan worden werkgerelateerd. En wat ik daar nu mee doe of dat de juiste aanpak is. Alvast bedankt.

Werkgerelateerd is er wat achterdocht en voorzichtigheid , er wordt geadviseerd om aan je gezinsgeluk/geluk thuis met familie of vrienden te denken, dat werkt in het voordeel, Het afmaken/compleet maken van iets of een sitatie werkt nadelig.

Voor de toekomst ligt er een lnager termijn ding,.

Jouw huidige aanpak daarvan gevend e kaarten aan dat je misschien nog niet alles zie zoals het is, weet je zeker dat je de correcte feiten hebt en niet afgaat op zaken die niet kloppen? In het verlengde van jouw keuze ligt het praltisch toepassen van zaken die je geleerd hebt in een studie of opleiding.

Hopelijk helpt dit
quote:polydox schreef op 04 maart 2017 @ 12:02:

Hoi Tomcat kan je iets zeggen over de toekomst van mijn relatie?

Het is vrij rustig hier dus ik ga een wat grotere/uitgebreidere legging doen, je bent proefkonijn dus sorry als er helemaal niks van klopt..

Er zit onrust in de relatie op dit moment en of dat is veroorzaakt door nieuws of er komt snel nieuws dat berekking heeft op deze onrust. Het lijkt een beetje een onrust van definitief voor langere tijd voor elkaar kiezen of niet, koudwatervrees zo je wilt. Jullie hebben beiden ervaring in relaties en weten daarmee redelijk wat jullie wel en niet willen, dat is een sterke basis voor jullie relatie. Het nieuwe, frisse, begin van de relatie is een beetje aan het verdwijnen en je of jullie willen graag dat er nu een rust, een controle komt, een stevige relatie waar je op kunt bouwen.

Dat lijkt te gaan lukken want er komt geluk in de relatie/gezin aan tussen nu en het komende half jaar.

Over andere zaken hoeven jullie je niet druk te maken, er ligt succes, overwinning, op andere gebieden dus dat gaat de relatie niet storen.

Wel is het af en toe een beetje balanceren tussen verschillende zaken, het is jullie kracht dat jullie dit ook vrij makkelijk kunnen zodra dit nodig is.

Puntje van aandacht is de strijd en waardering voor elkaar, maak er geen competitie van maar doe het samen of voor elkaar zonder daarvoor altijd complimenten of waardering te zoeken.

De waarschijnlijke uitkomst is bijzonder vruchtbaar, dat kan letterlijk vruchtbaar zijn in een zwangerschap als de wens zo is maar betekend in het algemeen een overdaad aan liefde, geluk, genegenheid, niets te tekort komen.
Dag Tomcat,

Toch nog een vraag: ik vraag mij af hoe ik mij moet opstellen in de huidige ontwikkelingen op mijn werk. Het houdt me nogal bezig...Kun jij aangeven wat de kaarten zeggen?

Alvast super bedankt!
Tomcat zou je ook een uitgebreide voor mij willen doen?
quote:SoeteLieve schreef op 04 maart 2017 @ 20:32:

Hoi Tomcat,

Kun je mij vertellen wat ik het beste kan doen om de man met wie ik al een tijd flirt, te leren kennen? Of is het beter niets te doen en de bal bij hem te laten liggen?

Heel veel dank alvast!

Ben ik die man niet?

ok maar serieus..een zorgpuntje, je lijkt niet zoveel van deze man te weten en er is een mogelijkheid dat hij nu een relatie heeft maar overweegt om daar iemand bij of in plaats van te vinden.. houd dat even scherp als dat een ding voor je is.

Om hem te leren kennen werkt het in je voordeel als hij jou kan helpen ergens mee, dit kan op alle gebieden zijn,maar als jij jezelf helemaal red en hem niet nodig hebt dan werkt dit nadelig. Een reden voor hem om kennis met jou te maken moet je zoeken in steun of hulp de hij jou kan geven.

De waarschijnlijke uitkomst is dat hij hier snel op reageert, positief of negatief dat zie ik niet.
quote:Dymphnatam schreef op 05 maart 2017 @ 10:09:

Dag Tomcat,

Toch nog een vraag: ik vraag mij af hoe ik mij moet opstellen in de huidige ontwikkelingen op mijn werk. Het houdt me nogal bezig...Kun jij aangeven wat de kaarten zeggen?

Alvast super bedankt!

Er lijken nieuwe kansen te liggen op je werk, maak vooral kenbaar wat jouw wensen zijn, doe je dat niet en ga je afwcahten wat er komt dan werkt dat in je nadeel.

Ga voor wat je wenst op werkgebied, er ligt een soort mentor als waarschijnlijke uitkomst, als je iets ambieert aan andere/hogere functie kan dit best wel eens een heel goed moment voor je zijn.
X
anoniem_283719 wijzigde dit bericht op 05-03-2017 10:22
Reden: toch via PB
% gewijzigd
*kijkt om zich heen*

......

Volgens mij is het erg rustig. Mag ik dan zo brutaal zijn om ook een vraag over de liefde te stellen? Hoe gaat die verlopen?
En post vooral in het "kloppen de kaarten" topic als je daar iets over kwijt wilt, zie link in OP
quote:tomcat schreef op 05 maart 2017 @ 10:31:

En post vooral in het "kloppen de kaarten" topic als je daar iets over kwijt wilt, zie link in OP

Oh mijn excuses. Die had ik gemist.

Ga ik nu doen
quote:gemini2009 schreef op 05 maart 2017 @ 10:09:

Tomcat zou je ook een uitgebreide voor mij willen doen?Misschien dat ik dat straks nog wel wil doen, maar dan moet je natuurlijk wel een vraag stellen..waarover een legging?
quote:Dymphnatam schreef op 05 maart 2017 @ 10:28:

*kijkt om zich heen*

......

Volgens mij is het erg rustig. Mag ik dan zo brutaal zijn om ook een vraag over de liefde te stellen? Hoe gaat die verlopen?Korte termijn erg leuk en gezellig, op langere termijn zijn er lessen te leren op relatiegebied en die komen op je pad.
quote:miems schreef op 28 februari 2017 @ 20:21:

[...]

Dank je tomcat! Dit klinkt heel logisch voor mij! Wat goed hoe je zulke rake dingen weet te zeggen op basis van zo weinig informatie. Als je nog een keer wilt zou ik heel graag nog een legging willen over de verhoudingen in ons gezin en de sleutel naar een mooie gelukkige toekomst met zijn viertjes (2 kinderen, waarvan jongste met een verstandelijke beperking wat veel invloed op ons gezin heeft) en een man waarvan ik dolgraag wil dat we altijd bij elkaar blijven, maar waarmee ik de relatie soms wel uitdagend vind..)Hoi tomcat, als het toch rustig is en je hebt zin en tijd, zou je dan mijn vraag hierboven ook willen bekijken? Dank je wel alvast!
Twijfel of ik deze vraag zal stellen maar vooruit...

Hoe staat/vergaat t mij op liefdes/relatie gebied ?

Dank.
Hallo Tomcat, ik wil ook graag een vraag stellen. Wat kan ik verwachten in 2017?

Alvast bedankt.
quote:tomcat schreef op 05 maart 2017 @ 10:34:

[...]

Misschien dat ik dat straks nog wel wil doen, maar dan moet je natuurlijk wel een vraag stellen..waarover een legging?Over werk en verhuizen. Eigenlijk over wat ik in 2017 verwachten mag.
Hoi Tomcat,

Ik vraag me af of jij me kan vertellen of mijn relatie stand zal houden. Als dat niet lukt zou ik graag willen weten wanneer ik een baan ga vinden die ik leuk vind.
Hoi Tomcat, kan je mij vertellen of ik mijn stoute schoenen aan moet trekken en mijn geheime crush moet laten weten dat ik hem leuk vind - enorme twijfel omdat ik ergens bang ben dat het een enorme womanizer is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven