VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Ik vond de Vendee echt niet leuk. Maar ik houd gewoon niet zo van 'dat toeristische' en van die krappe plekjes waarbij je vanuit je tent de stacaravan van de overburen inkijkt.

Wij zijn er twee jaar terug geweest en zijn na een dag verkast naar Normandie.

Ik zag wel een hele leuke kleine camping van Eurocamp daar trouwens. Als hij niet in de Vendee lag, was ik er heen gegaan. Volgens mij heet hij La Foret.
Beterschap trouwens.

Ik had me verslapen vanochtend! Werd pas om half 9 wakker. En was om 9 uur op mijn werk. Best knap.

Harrie is bij een binnenspeeltuin met vriend en alle kinderen. Ik baal dat ik werk. Wil ook leuke dingen doen!
quote:dropje schreef op 21 januari 2009 @ 21:58:

Hallo allemaal! Wind, ik lees net je boekingsproblematiek, is dit wat? Niet aan het strand maar wel dichtbij. Misschien vind je de camping te groot. Al vind ik de meeste campings die suncamp aanbiedt, goed te pruimen.Leuk! Alleen vol...
Heb even gekeken en Vendee is denk ik niet echt iets voor ons.

Wat een gezeik dit jaar zeg!
Moet wel even nuanceren. Dat het ons zo tegenviel dat kwam denk ik ook omdat we net van een camping kwamen die heel rustig was, met een groot grasveld voor ons neus We stonden tussen de bomen, in de rust, in de natuur. De tegenstelling was gewoon te groot.
De Vendée lijkt wat mij betreft teveel op Nederland qua landschap. Ik wil bossen, bergen of zee en het liefst een combinatie van alledrie. Jammer dat die camping al vol is, WInd!

Nog even wat campings:

les tropiques

le floride

le florida

les criques

la chapelle

le palais de la mer

le dauphin

le canigou

la massane

la marende

Sainte Marie

le romarin

Deze campings komen allemaal van acsi.nl, via het tabblad 'eurocampings'. Je kunt via deze links rechtstreeks boeken bij de campings. Ik zoek ook wel eens via vakantiereiswijzer.nl naar beoordelingen, daar staat dan ook boven via welke nederlandse touroperators je een verblijf op die camping kunt boeken.

Beterschap Wind! Heb net de kinderen van de nso gehaald vanwege kotseritis....
Alle ziektekiemen gaan hier gelukkig aan ons voorbij. Leuke campings!

Morrie, groothandel in datgene wat Linoleum verkoopt .

Kids zitten tv te kijken met magnetron-popcorn, BNJMN zo in de box dat hij precies ook mee kan kijken.... ontaarde moeder ben ik dan waarschijnljk, wel lekker rustig .
Wat een verschrikkelijk drama in Belgie!
Wind, kids al beter?

En Drop dus ook al ziekenboeg, Gatver!

Ik ben zo blij dat we al geboekt hebben. Hoop wel dat ik me tegen die tijd nog een beetje goed voel, want hoogzwanger kamperen is natuurlijk niet helemaal ideaal. Anderzijds hoeven we natuurlijk ook niks in de vakantie en we zitten overal dichtbij. Heb een goed veldje uitgekozen

Wind, waarom wil je trouwens perse geen georganiseerd animatieprogramma? Je kunt toch ook gewoon, niet mee doen?

Of ben ik nou zo simpel?

Nathje, lijkt mij ook leuk. Weekend vind ik dan het handigst, maar die is ook het meest volgepland...

Gisteren naar verloskundige geweest.

Baarmoeder kwam al ver boven schaambeen uit. Ze vroeg of ik misschien langer zwanger kon zijn. Nee dus.

Kan duiden op een meerlingzwangerschap,maar is ook goed te verklaren door zoveelste zwangerschap. Ik ga voor het laatste

Morgen werken. Heb veel gezeik op mijn werk (misschien schrijf ik het van de week wel even daarachter op) reden genoeg om in januari te gaan solliciteren. Wil dan ook iets minder gaan werken, om wat meer van het gezin te kunnen genieten.
Erg he. En ook heel erg dat de Telegraaf foto's op de site zet van rouwende ouders. Schandalig.

Schorrie net, nadat ik met hem afgesproken had dat als hij 7 dagen een droge luier zou hebben, we een cadeautje gaan kopen:

'Mama, ik wil iets met je afspreken. Als jij vannacht bloot slaapt, en dan goed de dekens over je heen doet, dan gaan papa en ik morgen een jurk voor je kopen!'

Drop, wat lief dat je zo meedenkt! Weet je zeker dat je bij de pliessie wil en niet op een reisbureau wil werken?

Maar... we hebben geboekt! Omdat mijn ouders de laatste week ook komen was een beschikbare en aan onze eisen voldoende camping lastig te vinden. Het is deze camping geworden. Wel iets groter dan we oorspronkelijk wilde maar we zijn er blij mee. We hadden de laatste plaatsen!

Ik denk ook dat we kritischer zijn door het bestaan van een zoover.nl en vakatiereiswijzer.nl. Vroegah keek je in de boekjes en boekte je op basis van 1 plaatje. Nu werd een camping bij mij al afgeschreven als er één zeurpiet (en dat zijn meestal degene die schrijven) schrijft dat ze last hadden van het animatieteam/live shows tot 23.30 uur. Als die berichten niet waren gelezen had het in de pratijk nog wle mee kunnen vallen. Enniewee.. we hebben deze camping geboekt. Had een 8 op zoover.nl, een leuk zwembad aan de kust en in een leuke omgeving.

Pebbles, was je dag vandaag beter?

Drop, jouw kinderen dus ook ziek?
He Ely, wat spannend, solliciteren. Maar kan me voorstellen dat je wilt rondkijken. Je gaf laatst al aan dat je het werk moeilijk met prive te combineren vindt, en dan ook nog een 4e kindje erbij.... Hoop dat het je gaat lukken!

Ik heb ook zwanger gekampeerd, dan wel in een ingerichte tent maar toch, en ik vond het heerlijk. Was 32 weken, dat scheelt misschien nog wel, maar ik vond het echt heel fijn om gewoon 2 weken helemaal niets te hoeven doen. Ik ben tijdens die vakantie echt enorm uitgerust en dat is altijd fijn, maar als je zwanger bent helemaal!
Leuk Wind, dat jochie op de laatste foto zou zo KW kunnen zijn die van de glijbaan afkomt. Ik zie hem helemaal gaan!
Ely, wanneer heb je een echo en weet je zeker (na jah..) dat het er 1 of 2 zijn? Zou wel leuk zijn of ben ik nu heel naief?

De reden dat wij campings afschrijven met als openingstekst "Een levendige camping..." is dat de animatie vaak niet te negeren is. Je wordt er gewoon mee geconfronteerd. Live shows die je bij je zelf niet bijwoont maar wel luid mee kan beleven op je eigen plekje, animatieteams die om het uur voor je neus staan en vragen of je mee wil doen met boogschieten, voetballen of paella maken. Nee, not my cup of tea. Ik hoef niet vermaakt te worden op vakantie, dat doen we zelf wel.

Schorrie

En dat de Telegraaf zoiets publiceert is gewoon schandalig. Klotekrant. Krant is eigenlijk nog teveel eer voor zo'n blad.

Nathje, mij lijkt het ook leuk, al kan ik me er nog weinig van voorstellen. Het weekend zou het beste uitkomen.
Lekker toch, niet zo verantwoord bezig zijn zonder meteen ontaard te zijn?

Om het af te leren nog een paar campings:

atlantica

le rey (klein, maar volgens mij wel erg leuk!)

biarritz (van een heel andere orde, maar ook goed betaalbaar!)

ametza

narbaitz

arbre d'or

albret plage

les sableres

la pomme de pin (denneappel :))

palace

les lacs

chez gendron (800 euro voor 2 weken stacaravan in het hoogseizoen!)

vieux chateau

des bastides

le pech (Lijkt mij persoonlijk erg leuk!)

En nog 20000 andere campings in Frankrijk, het stikt ervan...
Drop, op wie reageer jij met die reachtie "verantwoord, maar

niet ontaard" oid? Kan hem even niet plaatsen.

Spannend Ely, dat je gaat solliciteren! Vind je het niet spannend om dat in zwangere staat te doen? Betekent wel dat je echt klaar bent met je huidige baan.
quote:Wind schreef op 23 januari 2009 @ 19:46:

Wat een verschrikkelijk drama in Belgie! Ik wilde even vrolijk komen meebeppen maar zag het net voorbijkomen op het journaal en heb de tranen over mijn wangen lopen. Allemachtig, wat onvoorstelbaar erg! .
Jawel, dat was Lien, die dr kinderen voor de tv zet!
Ik heb net weer info gevraagd bij een camping. Ik zet hem hier niet neer want wij willen die laatste twee tenten hebben ;-)!
Ja, en we hebben zoveel meelezers

Er maakt zich iig nooit iemand kenbaar.

Wil je link plaatsen op de groep?

In Winterberg ligt nog sneeuw!!
Jezusmina, wat een bericht uit Belgie Ik kan me niet eens voorstellen hoe die ouders er nu aan toe zijn. Vreselijk.

Gelukkig lijkt ons KDV meer op een fort dan op een creche dus dat scheelt wel in zorgen maken of zoiets zou kunnen gebeuren. Wat een zieke zieke man...
Ja hoor, link ga ik nu plaatsen op de groep.
Nog even over Belgie, het voelt een beetje 'luchtig' om er verder niets over te schrijven en gewoon weer door te gaan over de vakantie. Maar dat soort dingen blokkeer ik gewoon in mijn systeem. Ik wil dat niet weten en als je het er verder niet over hebt, is het er niet.
Leuk en knus!

Zag je nog beschikbaarheid op de site?

Het valt me op dat jij bijna altijd linken laat zien van deze touroperator. Wist je dat dit een van de duurste is? Als je via zoover.nl de camping kijkt dan zie je welke organisaties hier nog meer accomodaties aanbieden. Zoover geeft trouwens een 8,5! En ik zie al dat ze alleen deze aanbieder hebben, dus laat maar....
quote:Morrie schreef op 23 januari 2009 @ 20:33:

Nog even over Belgie, het voelt een beetje 'luchtig' om er verder niets over te schrijven en gewoon weer door te gaan over de vakantie. Maar dat soort dingen blokkeer ik gewoon in mijn systeem. Ik wil dat niet weten en als je het er verder niet over hebt, is het er niet.Idem. Ik stik bijna als ik er aan denk. Staat er misschien overdreven maar mijn keel wordt dichtgeknepen. 2 baby's en een leidster en veel zwaar gewonde baby's.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven