Het Stamcafé XVIII
zaterdag 4 maart 2017 om 21:22
zaterdag 4 maart 2017 om 22:41
Gefeliciteerd met je lege bankrekening Ren Ik denk dat je hier heel veel plezier aan gaat beleven, zeker in combi met je 'nieuwe' hobby! En inderdaad fijn als je nog een keer echt vriendelijk en kundig geholpen wordt in een winkel!
GG: Aan die rijsttafel hou ik je hoor! Als er lekkere dingen op tafel komen sta ik op de eerste rij. Mooi dat dochter de 'nieuwe/oude' knuffel meteen accepteerde. Heb je er wel gelijk weer 2 gekocht?
Ik neem een borrel, misschien dat ik dan ook het Wilhelmus kan zingen
GG: Aan die rijsttafel hou ik je hoor! Als er lekkere dingen op tafel komen sta ik op de eerste rij. Mooi dat dochter de 'nieuwe/oude' knuffel meteen accepteerde. Heb je er wel gelijk weer 2 gekocht?
Ik neem een borrel, misschien dat ik dan ook het Wilhelmus kan zingen
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 4 maart 2017 om 23:54
Nee, we hebben niet direct nieuwe gekocht, omdat de enige exemplaren die we online konden vinden rond de 50 euro waren. Voor een knuffel die oorspronkelijk iets van rond de 20 euro was.
Ergens vermoed ik gewoon dat dit een slimme handelaar is die weet dat er ouders zijn die opeens wanhopig op zoek moeten naar een vervanging van inmiddels uit de handel zijnde knuffels en met het oog daarop hele ladingen opkoopt en bewaart tot het moment daar is.
Ergens vermoed ik gewoon dat dit een slimme handelaar is die weet dat er ouders zijn die opeens wanhopig op zoek moeten naar een vervanging van inmiddels uit de handel zijnde knuffels en met het oog daarop hele ladingen opkoopt en bewaart tot het moment daar is.
IMHO
zondag 5 maart 2017 om 09:56
quote:takkentrol schreef op 05 maart 2017 @ 09:50:
Túúrlijk Elfje en Dolfje, gezellig! Gaan we eerst een stuk lopen en nemen we daarna koffie, thee of (warme) chocomel met wat lekkers!!
We vertrekken over ca. een kwartiertje, redden jullie dat?Klinkt heel gezellig! Maar dat kwartier ga ik niet halen.
Túúrlijk Elfje en Dolfje, gezellig! Gaan we eerst een stuk lopen en nemen we daarna koffie, thee of (warme) chocomel met wat lekkers!!
We vertrekken over ca. een kwartiertje, redden jullie dat?Klinkt heel gezellig! Maar dat kwartier ga ik niet halen.
zondag 5 maart 2017 om 13:25
Zalig langs het strand gewandeld, eerst 4,5 km tegen de wind in gelopen en toen, met de wind in mijn rug, weer terug. Heerlijk! Thuis had manlief een lekkere grote kop groentesoep voor me klaar staan.
Zo nog even wat bloesjes strijken en dan lekker een glaasje wijn en mijn boek. Ik voel me een tevreden mens.
Zo nog even wat bloesjes strijken en dan lekker een glaasje wijn en mijn boek. Ik voel me een tevreden mens.
zondag 5 maart 2017 om 13:40
GG,
Als het niet te privacygevoelig is zou je ook een plaatje van de knuffel hier kunnen plaatsen, je weet nooit hoe een koe een haas vangt.
Of, nog beter, je vraagt zo'n knuffel als entreebewijs voor je stamcaférijsttafel.
Leo, alles goed?
Als het niet te privacygevoelig is zou je ook een plaatje van de knuffel hier kunnen plaatsen, je weet nooit hoe een koe een haas vangt.
Of, nog beter, je vraagt zo'n knuffel als entreebewijs voor je stamcaférijsttafel.
Leo, alles goed?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 5 maart 2017 om 13:59
Hier is de warme maaltijd al achter de rug, kipfilet, erwtjes/wortels en gebakken aardappels. Vanavond dan nog brood (tosti misschien) met een grote bak rauwkost.
Nu lekker My Kitchen Rules kijken en straks met wat (fotografie)tijdschriften op de bank.
Leo, ik sluit me aan bij Feow, hoe is het? Ik zie je hier niet meer, wel af en toe elders op het forum.
Nu lekker My Kitchen Rules kijken en straks met wat (fotografie)tijdschriften op de bank.
Leo, ik sluit me aan bij Feow, hoe is het? Ik zie je hier niet meer, wel af en toe elders op het forum.