Het Stamcafé XVIII

04-02-2017 18:57 3008 berichten
Welkom bij Stamcafé nummer 28!

In Denemarken dit keer.

Gezellig.

Liefs van Star, Yasmijn, LV en Leo

1+6 werden erin gehamerd, inclusief de beginletter van elk couplet. Dat verleer je niet snel
Alle reacties Link kopieren
quote:Watervrouw333 schreef op 04 maart 2017 @ 21:17:

1+6 werden erin gehamerd, inclusief de beginletter van elk couplet. Dat verleer je niet snel Haha, jij bij ons ook! Kan ze beide nog uit volle borst meezingen. Maar doe dat zeer zelden
The owls are not what they seem
Gefeliciteerd met je aankoop Ren! Veel plezier!

GrGr gefeliciteerd met het succesvol terugplaatsen van de nieuwe knuffel!
The owls are not what they seem
quote:LadyL0101 schreef op 04 maart 2017 @ 21:22:

[...]

Haha, jij bij ons ook! Kan ze beide nog uit volle borst meezingen. Maar doe dat zeer zelden Alleen als ik dronken ben
Gefeliciteerd met je lege bankrekening Ren Ik denk dat je hier heel veel plezier aan gaat beleven, zeker in combi met je 'nieuwe' hobby! En inderdaad fijn als je nog een keer echt vriendelijk en kundig geholpen wordt in een winkel!

GG: Aan die rijsttafel hou ik je hoor! Als er lekkere dingen op tafel komen sta ik op de eerste rij. Mooi dat dochter de 'nieuwe/oude' knuffel meteen accepteerde. Heb je er wel gelijk weer 2 gekocht?

Ik neem een borrel, misschien dat ik dan ook het Wilhelmus kan zingen
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Nee, we hebben niet direct nieuwe gekocht, omdat de enige exemplaren die we online konden vinden rond de 50 euro waren. Voor een knuffel die oorspronkelijk iets van rond de 20 euro was.

Ergens vermoed ik gewoon dat dit een slimme handelaar is die weet dat er ouders zijn die opeens wanhopig op zoek moeten naar een vervanging van inmiddels uit de handel zijnde knuffels en met het oog daarop hele ladingen opkoopt en bewaart tot het moment daar is.
IMHO
Goedemorgen, hier schijnt de zon! Zo maar even een wandelingetje maken hier in de buurt.

Fijne zondag allemaal.
quote:GrimbleGrumble schreef op 04 maart 2017 @ 20:44:

[...]

Ooit maak ik een rijsttafel voor het hele stamcafé.Lief en lekker! Ik ben van de partij!
Ren, ik begrijp dat je geslaagd bent voor een vervoermiddel? Welke is het geworden?
Goeiemorgen Stammers. Goed idee Ren, ik denk dat ik zo naar zee rijd met de auto en dan 10 km langs het strand ga uitwaaien.

Fijne dag allemaal!
quote:takkentrol schreef op 05 maart 2017 @ 09:05:

Goeiemorgen Stammers. Goed idee Ren, ik denk dat ik zo naar zee rijd met de auto en dan 10 km langs het strand ga uitwaaien.

Fijne dag allemaal!Mag ik mee?
quote:Elfje112 schreef op 05 maart 2017 @ 09:15:

[...]

Mag ik mee? En ik
quote:Elfje112 schreef op 05 maart 2017 @ 08:42:

Ren, ik begrijp dat je geslaagd bent voor een vervoermiddel? Welke is het geworden?

De sym mio.

Grijsblauw met wit.
Leuk, Ren! Geniet ervan!
Túúrlijk Elfje en Dolfje, gezellig! Gaan we eerst een stuk lopen en nemen we daarna koffie, thee of (warme) chocomel met wat lekkers!!

We vertrekken over ca. een kwartiertje, redden jullie dat?
quote:takkentrol schreef op 05 maart 2017 @ 09:50:

Túúrlijk Elfje en Dolfje, gezellig! Gaan we eerst een stuk lopen en nemen we daarna koffie, thee of (warme) chocomel met wat lekkers!!

We vertrekken over ca. een kwartiertje, redden jullie dat?Klinkt heel gezellig! Maar dat kwartier ga ik niet halen.
quote:Elfje112 schreef op 05 maart 2017 @ 09:56:

[...]

Klinkt heel gezellig! Maar dat kwartier ga ik niet halen.Ik ook niet of ik moet opgewassen en in pyjama mee gaan
Volgende keer maar dan? Ben bang dat het zwaar bewolkt is als we te lang wachten.

Kom ik straks wel vertellen hoe lekker (of niet) het was. Tot straks!
Hier is er weer een felblauwe lucht met stralende zon. Ik zal wel een deel van die lucht en zon naar jullie strand toe sturen
Zalig langs het strand gewandeld, eerst 4,5 km tegen de wind in gelopen en toen, met de wind in mijn rug, weer terug. Heerlijk! Thuis had manlief een lekkere grote kop groentesoep voor me klaar staan.

Zo nog even wat bloesjes strijken en dan lekker een glaasje wijn en mijn boek. Ik voel me een tevreden mens.
Klinkt heerlijk Takkie!

Hier suddert het stoofvlees en verheug ik me op een ouderwetse maaltijd: stoofvlees, bloemkool en aardappeltjes.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
GG,

Als het niet te privacygevoelig is zou je ook een plaatje van de knuffel hier kunnen plaatsen, je weet nooit hoe een koe een haas vangt.

Of, nog beter, je vraagt zo'n knuffel als entreebewijs voor je stamcaférijsttafel.

Leo, alles goed?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Oeh, dat klinkt ook niet verkeerd Blond. Ik ben gek op bloemkool!

Hoe was het bij je maman gisteren?

Wij eten vanavond boeuf bourguignon, word ik ook heel blij van!
Ik heb vanavond pizza. Begin mij eindelijk wat beter te voelen, maar bij gebrek aan zin om te koken, wordt het pizza
Hier is de warme maaltijd al achter de rug, kipfilet, erwtjes/wortels en gebakken aardappels. Vanavond dan nog brood (tosti misschien) met een grote bak rauwkost.

Nu lekker My Kitchen Rules kijken en straks met wat (fotografie)tijdschriften op de bank.

Leo, ik sluit me aan bij Feow, hoe is het? Ik zie je hier niet meer, wel af en toe elders op het forum.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven