Het Stamcafé XVIII

04-02-2017 18:57 3008 berichten
Welkom bij Stamcafé nummer 28!

In Denemarken dit keer.

Gezellig.

Liefs van Star, Yasmijn, LV en Leo

Alle reacties Link kopieren
quote:Grobbekuiken schreef op 04 maart 2017 @ 17:13:

[...]

Puber hier is erg beschermend naar mij toe, probeert op zijn manier goed voor me te zorgen. Heel lief.

Maar idd, zodra er centen nodig zijn voor iets ben ik nog veel lieverder Mag niet klagen hoor, heb 3 geweldige kinderen.
When they go low, we go high. (M.Obama)
Woksaus rules.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:vrouwjagersma schreef op 04 maart 2017 @ 20:12:

Kennen jullie het Wilhelmus nog uit jullie hoofd, overigens? Ik ken couplet 1 en 6 nog compleet van buiten, maar behalve een vrij slechte partytrick doe ik er weinig mee.Natuurlijk, dat zing ik elke zondag voordat ik naar de kerk ga.
Eerste couplet ken ik.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Renaissance schreef op 04 maart 2017 @ 20:18:

[...]

Natuurlijk, dat zing ik elke zondag voordat ik naar de kerk ga.Wij doen dat juist na de kerk. Is zeker regio gebonden

Kennen jullie het Wilhelmus nog uit jullie hoofd, overigens? Ik ken couplet 1 en 6 nog compleet van buiten, maar behalve een vrij slechte partytrick doe ik er weinig mee.Eerste couplet wel, voor de rest: Google.
quote:GrimbleGrumble schreef op 04 maart 2017 @ 19:04:

[...]

Maar normaal probeer mijn eigen boemboe en sauzen te maken.

Kennen jullie het Wilhelmus nog uit jullie hoofd, overigens? Ik ken couplet 1 en 6 nog compleet van buiten, maar behalve een vrij slechte partytrick doe ik er weinig mee.Zesde couplet even gegoogeld dacht dat dat het tweede was.
Ik moest dat echt nog uit mijn hoofd leren op de basisschool. Ik vind het zesde couplet ook veel mooier dan het eerste.

Wat nog mooier is, is natuurlijk macaronimix. Dat gun ik mezelf af en toe en dat is echt fissa.

Kennen jullie het Wilhelmus nog uit jullie hoofd, overigens? Ik ken couplet 1 en 6 nog compleet van buiten, maar behalve een vrij slechte partytrick doe ik er weinig mee.Dan doen wij dat toch beter. Iedere dag na het gezamenlijke ontbijt staan wij als huisgezin stram in de houding, met de vuist tegen het hart, en zingen alle zestien coupletten. Uit volle borst.
quote:vrouwjagersma schreef op 04 maart 2017 @ 20:29:

Ik moest dat echt nog uit mijn hoofd leren op de basisschool. Ik vind het zesde couplet ook veel mooier dan het eerste.

Wat nog mooier is, is natuurlijk macaronimix. Dat gun ik mezelf af en toe en dat is echt fissa.Wij hebben macaronimix van Lidl, vier zakjes in een pak. Dat is helemaal da bomb, want dan heb je altijd voorraad.
quote:dolfje schreef op 04 maart 2017 @ 20:27:

[...]

Ooit maak ik een rijsttafel voor het hele stamcafé.
IMHO
quote:Lady_Voldemort schreef op 04 maart 2017 @ 20:35:

[...]

Wij hebben macaronimix van Lidl, vier zakjes in een pak. Dat is helemaal da bomb, want dan heb je altijd voorraad.

Zo mooi, de industriële revolutie.

Mijn man overwoog het CDA echt nog, maar nu kinderen staand het volkslied moeten zingen, weet hij het ook niet meer. Ik hou zielsveel van hem, maar het is best lastig, huizen met een man die politiek gezien heel saai is.
Ik ken alleen de melodie van het Wilhelmus
quote:Renaissance schreef op 04 maart 2017 @ 11:09:

Takk, voelt het echt beter? Dat zou te gek zijn!

Ik ben net terug van de tweewielerwinkel en het is gelukt! Onderstaande scooter wordt volgende week afgeleverd! Het past allemaal net, maar dat is genoeg. Het fijne aan deze kleinere scooter is dat ie veel lichter en wendbaarder is, dat past beter bij mij.

En wat heerlijk om een winkel te vinden waar ze echte service bieden. Vandaag voor de tweede keer met scooter naar me toe gereden om te kijken of het past. Kreeg ook nog korting op allerlei accessoires. Al met al een goede ochtend. (ondanks dat mijn bankrekening wel akelig leeg wordt)

[afbeelding]Dus toch de Sym Mio
quote:GrimbleGrumble schreef op 04 maart 2017 @ 20:44:

[...]

Ooit maak ik een rijsttafel voor het hele stamcafé.Dat lijkt me geweldig!
quote:vrouwjagersma schreef op 04 maart 2017 @ 20:49:

[...]

Zo mooi, de industriële revolutie.

Mijn man overwoog het CDA echt nog, maar nu kinderen staand het volkslied moeten zingen, weet hij het ook niet meer. Ik hou zielsveel van hem, maar het is best lastig, huizen met een man die politiek gezien heel saai is.Ik stond er ook wel even van te kijken. Niet dat er ook maar een haar op mijn hoofd heeft overwogen CDA te stemmen, maar ik vond het toch wel verbijsterend dat het CDA juist deze vlieger koos om op te laten in de strijd om de kiezer.

Kennen jullie het Wilhelmus nog uit jullie hoofd, overigens? Ik ken couplet 1 en 6 nog compleet van buiten, maar behalve een vrij slechte partytrick doe ik er weinig mee.Dat ik toch vroom mocht blijven u dienaar?
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 04 maart 2017 @ 21:02:

[...]

Dat ik toch vroom mocht blijven u dienaar?Ja die! Meesterlijk vind ik die. Tirannie die je hart doorwondt, wat een metafoor.
quote:Lady_Voldemort schreef op 04 maart 2017 @ 21:01:

[...]

Ik stond er ook wel even van te kijken. Niet dat er ook maar een haar op mijn hoofd heeft overwogen CDA te stemmen, maar ik vond het toch wel verbijsterend dat het CDA juist deze vlieger koos om op te laten in de strijd om de kiezer.Zeg dat. Ik heb het CDA nog nooit overwogen, maar ja, hij is zo lief voor de kinderen.
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 04 maart 2017 @ 21:02:

[...]

Dat ik toch vroom mocht blijven u dienaar?

Mijn schild ende betrouwen

zijt gij oh god mijn heer

op u zo wil ik bouwen

verlaat mij nimmer meer

Dat ik toch vroom mag blijven

uw dienaar 't aller stond

De tyrannie verdrijven

die mij het hert doorwondt
anoniem_268181 wijzigde dit bericht op 04-03-2017 21:12
Reden: Paar rare apostrofjes verwijderd. Geen idee hoe die er nou weer kwamen.
% gewijzigd
quote:Filee schreef op 04 maart 2017 @ 20:52:

[...]

Dus toch de Sym Mio

Ja

Kan niet wachten tot ik lekker kan gaan cruisen.
quote:Filee schreef op 04 maart 2017 @ 20:50:

Ik ken alleen de melodie van het Wilhelmus

1+6 moesten wij leren.

Daar worden ook t-shirts van gedrukt; wel zo handig

Wat is jullie 16e couplet LV?
quote:vrouwjagersma schreef op 04 maart 2017 @ 21:10:

[...]

Zeg dat. Ik heb het CDA nog nooit overwogen, maar ja, hij is zo lief voor de kinderen.Mijn man stemt altijd netjes wat ik stem.
quote:Watervrouw333 schreef op 04 maart 2017 @ 21:13:

[...]

1+6 moesten wij leren.

Daar worden ook t-shirts van gedrukt; wel zo handig

Wat is jullie 16e couplet LV?

Geen idee .

Ik ken alleen het eerste en het zesde. En als ik heel erg in mijn geheugen graaf misschien het tweede nog.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven