Het Stamcafé XVIII

04-02-2017 18:57 3008 berichten
Welkom bij Stamcafé nummer 28!

In Denemarken dit keer.

Gezellig.

Liefs van Star, Yasmijn, LV en Leo

Alle reacties Link kopieren
Wij moeten nog boodschappen gaan doen maar ik ben lui en moe.
quote:dolfje schreef op 05 maart 2017 @ 14:01:

Wij moeten nog boodschappen gaan doen maar ik ben lui en moe.Vraag iemand anders. Ik heb een huisgenoot boodschappen laten doen. Ze moest toch naar de winkel voor haarzelf en heeft dus ook voor mij gehaald en ik heb het geld vervolgens naar haar overgemaakt
quote:takkentrol schreef op 05 maart 2017 @ 13:25:

Zalig langs het strand gewandeld, eerst 4,5 km tegen de wind in gelopen en toen, met de wind in mijn rug, weer terug. Heerlijk! Thuis had manlief een lekkere grote kop groentesoep voor me klaar staan.

Zo nog even wat bloesjes strijken en dan lekker een glaasje wijn en mijn boek. Ik voel me een tevreden mens.

Merk je het als ik die van mij op jouw stapel leg?

Ik heb er nog vier liggen, en twee shirtjes die echt een boutje nodig hebben, en een broek, en dan nog een enorm tafellaken. Heel mooi ding voor een tafel van 2.20m lang. Echt de moed zinkt me al in de schoenen als ik aan dat ding denk, ik gebruik het ding ook alleen met visite als we echt de hele tafel gebruiken. Jammer dat het niet strijkvrij is.

Daarna heerlijk koken. Tortelini met romige tomatensaus en gegrilde geitenkaas. Ik heb er nu al zin in.
feow, het knuffelprobleem is al opgelost.

Wij gaan vanavond pasta met saus eten, een recept dat ik al meer dan tien jaar tot grote vreugde van vriendin (die minder met Aziatisch eten heeft ) af en toe maak. Lekker met sardientjes, ansjovis en zwarte olijven.

We krijgen ook bezoek. Beetje apart geval, ex van een vriendin van mij die ik al een tijdje niet gezien had. Toen ik haar op Facebook uitnodigde om eens met haar vriend langs te komen (waarbij ik hem tagde), reageerde hij direct met een berichtje dat hij graag langs zou komen, maar liever niet samen, want ze waren net uit elkaar.

Nu ja - ik ken hem nauwelijks, dus een beetje vreemd is het wel, maar hij drong wat aan dus nu komt hij eten en gaan hij en ik daarna ergens wat drinken. Ik herken het wel, exen die nadat de relatie uit is opeens graag afspreken met vrienden van ex, maar misschien wordt het nog leuk. Kom ik er ook nog eens uit.
IMHO
Het was heel fijn om bij Maman te zijn. We zijn samen op de koffie geweest bij een tante die een nieuwe knie gekregen heeft. Was gezellig! Daarna is man een rondje slager, bakker en slijterij (Yes Trappist voor in en bij het stoofvlees!) gaan doen en hebben Maman en ik samen een dutje gedaan. Heerlijk! Vandaag pas op de plaats want dat lange autozitten heeft er toch weer ingehakt.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Filee schreef op 05 maart 2017 @ 14:02:

[...]

Vraag iemand anders. Ik heb een huisgenoot boodschappen laten doen. Ze moest toch naar de winkel voor haarzelf en heeft dus ook voor mij gehaald en ik heb het geld vervolgens naar haar overgemaakt Ik kan man sturen maar heb ook wel behoefte aan frisse lucht en anders kom ik de bank niet af.
ik heb al 2 weken alleen maar trek in paella en knakworsten in bladerdeeg

dus ik zit nu vriendlief te bewerken vanwege het eten vanavond maar ik vrees dat ik ga verliezen

dan mag hij schnitzels maken, daar is ie erg goed in

vooralsnog liggen we gewoon in badjas op de bank, maar goed
Hier was het heerlijk zonnig vanmorgen, echt lenteachtig! Totdat wij naar buiten stapten om even naar de lokale bouwmarkt te gaan... nu regent het pijpenstelen

Dat had jij beter gepland Takkie, klinkt heerlijk!

Hier even een dagje niks na twee dagen vol familie, vrijdag de begrafenis van mijn oom en gisteren bezoek aan moeder (die helaas niet meer in staat is naar zo'n begrafenis te gaan) en schoonmoeder. Nou ja, niks... huishouden enzo, dat wel. Bleh.

Blond hoe was het met Maman?

Ja, Leo, hoe ist?
The owls are not what they seem
Ik baal.

Ik ben bestolen, 2 paar Nikes (hardloopschoenen)

Gewoon voor mijn deur. Ik woon op 4 hoog en waarschijnlijk stond de

benedendeur open en kwam de dief helemaal naar boven om te jatten.

Zucht.... Kutzooi.
Prrrr, mauw miawwwww.
Oh mosterd... fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad inclusief dutje Blond! En lekkere maaltijden in het vooruitzicht
quote:Pinda-Kaas schreef op 05 maart 2017 @ 14:09:

ik heb al 2 weken alleen maar trek in paella en knakworsten in bladerdeeg

dus ik zit nu vriendlief te bewerken vanwege het eten vanavond maar ik vrees dat ik ga verliezen

dan mag hij schnitzels maken, daar is ie erg goed in

vooralsnog liggen we gewoon in badjas op de bank, maar goedDat zou bij ons eindigen in zondagseks en eten bestellen. Kun je toch nog op die paella aansturen
IMHO
Balen van die Nikes, Jane-ice. Bizar ook. Wie steelt er nou schoenen?

Verdraaid. Ik moet schrijven. Heb al anderhalve week uitstel van deadline gekregen, en nog zit ik mijn tijd te verlummelen (nou ja, hele huis gestofzuigd en gedweild, maar dat is nu juist precies wat ik ga doen als ik eigenlijk moet schrijven).

Staat tegenover dat een andere publicatie binnenkort eindelijk gaat uitkomen en weer een andere na 2 jaar eindelijk ingeleverd is...
IMHO
Jane wat naar en raar! Dat iemand zo naar binnen loopt en dan schoenen steelt?!
quote:GrimbleGrumble schreef op 05 maart 2017 @ 14:14:

[...]

Dat zou bij ons eindigen in zondagseks en eten bestellen. Kun je toch nog op die paella aansturen De betere zondagen zeg maar!
Ja, ik vind het ook maar raaaaaar dat ze schoenen stelen.

Maarja, dieven he. Grrrrrr.
Prrrr, mauw miawwwww.
GG,Oudblond en de rest, fijne dag!!

Ik ga het cafe uit, even online schoenen bestellen.

(Anders kan ik ook niet sporten )
Prrrr, mauw miawwwww.
Jane, wat rot! En wat onbeschaamd, zo naar dat je zo voorzichtig moet zijn omdat anderen niet met hun poten van je spullen af kunnen blijven!

Blond, fijn dat het fijn was bij Maman.

GG, ga eens aan de slag jongeman! *zegt strengste, strengejuffenstem op*
quote:GrimbleGrumble schreef op 05 maart 2017 @ 14:14:

[...]

Dat zou bij ons eindigen in zondagseks en eten bestellen. Kun je toch nog op die paella aansturen

pfff echt geen seks hoor, het is zondag!

hier wordt niet zoveel gevreeen
quote:Jane-Ice schreef op 05 maart 2017 @ 14:25:

Ja, ik vind het ook maar raaaaaar dat ze schoenen stelen.

Maarja, dieven he. Grrrrrr.

die verkopen ze op marktplaats

toen ik nog naar de sportschool ging werden daar ook schoenen gestolen uit de kleedkamer die later op MP terecht kwamen
quote:Renaissance schreef op 05 maart 2017 @ 14:27:

Jane, wat rot! En wat onbeschaamd, zo naar dat je zo voorzichtig moet zijn omdat anderen niet met hun poten van je spullen af kunnen blijven!

Blond, fijn dat het fijn was bij Maman.

GG, ga eens aan de slag jongeman! *zegt strengste, strengejuffenstem op*

Inderdaad. Ik laat mijn schoenen niet meer bij de deur.

(Normaal komt er niemand hier, ik woon op de bovenste verdieping)
Prrrr, mauw miawwwww.
quote:Pinda-Kaas schreef op 05 maart 2017 @ 14:28:

[...]

die verkopen ze op marktplaats

toen ik nog naar de sportschool ging werden daar ook schoenen gestolen uit de kleedkamer die later op MP terecht kwamenOhw, jeetje wat erg!
Prrrr, mauw miawwwww.
Wat stom van die schoenen!

Net door de regen boodschappen gaan doen, lekker opgefrist dus. Nu met een bakkie soep lekker warm binnen.
Wat erg van die schoenen Jane!

Volgens buienradar is het droog hier... in werkelijkheid helaas niet. Wat nu? Ik mort eigenlijk even een nieuw slot op de tuinpoort zetten en ook nog 1 of 2 boodschapjes doen.
quote:LadyL0101 schreef op 05 maart 2017 @ 17:00:

Wat erg van die schoenen Jane!

Volgens buienradar is het droog hier... in werkelijkheid helaas niet. Wat nu? Ik mort eigenlijk even een nieuw slot op de tuinpoort zetten en ook nog 1 of 2 boodschapjes doen.Moeten moeten, of "ik heb het mezelf voorgenomen en dus moet ik het ook doen van mezelf, maar echt nodig is het niet"?
quote:Renaissance schreef op 05 maart 2017 @ 17:01:

[...]

Moeten moeten, of "ik heb het mezelf voorgenomen en dus moet ik het ook doen van mezelf, maar echt nodig is het niet"?Moeten als in 'het zou bijzonder handig zijn als het nu al gebeurt in plaats van volgend weekend pas' maar we zouden het wel overleven denk ik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven