Voor wie mag ik kaarten leggen

21-12-2016 11:20 2498 berichten
Inmiddels open ik losse topics waarin ik dan steeds de eerste 3 vragen beantwoord.

Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 14:23
66.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oh een uitgebreide lijkt me super. Mocht je het rustig hebben mag je hem voor mij doen.

Over werk heb ik al gevraagd. Volgende vraag wat mij bezighoud is de studie van mijn (3) kinderen. Gaan ze een goede opleiding volgen? Ooit had een andere kaartlegger mij vertelt dat eentje iets op forensisch gebied zou doen? Zou dat kloppen?

Bedankt weer.
Hey Tomcat: eigenlijk ben ik best wel nieuwgierig wat voor kaarten jij voor mij hebt?
Wat leuk! Mocht je tijd over hebben ik heb als vraag wat er gaat gebeuren op het gebied van mijn werk? Ik zal je laten weten of het klopt.
Tomcat, ik heb twee vragen, hoe zal het mij verlopen op gebied van de liefde en van vriendschappen dit jaar?
Vlieg met me mee naar de regenboog.
Dit topic loopt zo goed, volgens mij kun je op Koningsdag ofzo een leuke cent verdienen aan kaarten leggen. Ow nu moet ik denken aan een goeie film, The Gift, die uit 2000. Ga m meteen even opzoeken.
Bedankt voor de tip Dreamcatcher..ik heb de film gevonden en ga vanavond kijken:)
Wat een supergaaf topic! Ik heb ook een specifieke vraag waarvan ik hoop dat je kaarten me inzicht kunnen geven!

Hier komt ie: zal het ons lukken om een huis te vinden in 1 van onze gewenste wijken, en zo ja wanneer? Of is het de bedoeling dat we nog niet verhuizen omdat onze toekomst in een andere stad ligt?

Ben benieuwd naar je antwoord en zal geduldig wachten
Beste Tomcat,

Ik zou wat meer willen weten op het gebied van werk. Ik hoor het graag.

Groetjes Leontien
quote:raccoon schreef op 05 maart 2017 @ 19:49:

Bedankt voor de tip Dreamcatcher..ik heb de film gevonden en ga vanavond kijken:) Ik zit m nu te kijken.
hoi tomcat

een vraag waar ik zelf niet uit/verder mee kom:

waarom voel ik mij soms zo enorm eenzaam?
--
quote:tomcat schreef op 05 maart 2017 @ 10:13:

[...]

Ben ik die man niet?

ok maar serieus..een zorgpuntje, je lijkt niet zoveel van deze man te weten en er is een mogelijkheid dat hij nu een relatie heeft maar overweegt om daar iemand bij of in plaats van te vinden.. houd dat even scherp als dat een ding voor je is.

Om hem te leren kennen werkt het in je voordeel als hij jou kan helpen ergens mee, dit kan op alle gebieden zijn,maar als jij jezelf helemaal red en hem niet nodig hebt dan werkt dit nadelig. Een reden voor hem om kennis met jou te maken moet je zoeken in steun of hulp de hij jou kan geven.

De waarschijnlijke uitkomst is dat hij hier snel op reageert, positief of negatief dat zie ik niet.

Beste Tomcat, wat een rake legging weer! Dank je wel! Haha, of jij die man bent dat weet ik niet...ik ken je niet. Een ding is het niet voor me mocht hij een relatie hebben, het is wel iets dat ik mij afvraag aangezien hij met me flirt in toenemende mate maar geen daadwerkelijke move maakt, en dit duurt al maanden...het is zelfs zo dat ik blij zou zijn als hij ook een relatie heeft net als ik, dan zoeken we er beiden iemand bij voor ernaast...

Ik had zelf ook al gedacht om hem om hulp te vragen met iets, moet nog even bedenken waarmee.
quote:Dreamcatcher99 schreef op 05 maart 2017 @ 22:23:

[...]

Ik zit m nu te kijken.Is het een leuke film?
Dan zou ik nog graag dit weten; zal ik gaan samenwerken met een vrouw die graag met mij wilde gaan samenwerken en is dit wel de juiste beslissing voor mij? Zal het positief uitpakken?

Dank alvast voor je moeite!
Lieve Tomcat, zie jij in de toekomst nog gezinsuitbreiding?
quote:miems schreef op 05 maart 2017 @ 11:43:

[...]

Als je nog een keer wilt zou ik heel graag nog een legging willen over de verhoudingen in ons gezin en de sleutel naar een mooie gelukkige toekomst met zijn viertjes (2 kinderen, waarvan jongste met een verstandelijke beperking wat veel invloed op ons gezin heeft) en een man waarvan ik dolgraag wil dat we altijd bij elkaar blijven, maar waarmee ik de relatie soms wel uitdagend vind..)

Hoi tomcat, als het toch rustig is en je hebt zin en tijd, zou je dan mijn vraag hierboven ook willen bekijken? Dank je wel alvast!

Het is een beetje een lastige vraag omdat ie gaat over het hele gezin maar je ok zorgen aangeeft specifiek over je kinderen en speifiek over je man..

Over het gezin als geheel ligt er als het bekwamen, leren om samen als gezin te leven en gelukkig te zijn met een goede kans van slagen als de inzet er is. Het advies is om leuke, sociale dingen te doen samen, niet denken dat het vanzelf leuker of beter wordt maar actief eraan werken, af en toe een uitje, af en toe een vakantie, leuke ontspannen dingen met zijn allen doen.

Specifiek de kinderen dat gaat wel god volgens mij, gaat "als vanzelf" we goed en wat er nodig is om probleempjes te overwinnen dat gaat makkelijk. alleen een waarschuwing om ze niet te veel te verwennen en het advies ze mee te geven wat ze nodig hebben om zelfstandig in het even te staan, zorg voor ze maar met zelfstandigheid als einddoel.

En je man die ligt er als gezinsgeluk, dus je hoeft niet te twijfelen over zijn liefde voor het gezin, hij voelt misschien wat druk om materieel verantwoordelijk te zijn voor het gezin, het werkt nadelig als dat teveel op hem drukt. Het advies is om in hem te geloven, wat je in hem invetseert zal je dubbel en dwars terug krijgen.

Hoop dat dit helpt !
quote:Versnellingsbak schreef op 05 maart 2017 @ 11:58:

Twijfel of ik deze vraag zal stellen maar vooruit...

Hoe staat/vergaat t mij op liefdes/relatie gebied ?

Dank.

Op dit moment heb je wat teveel op je schouders op relatiegebied lijkt het, misschien je eigen relatie of misschien help je anderen teveel met hun relatie en maak jij je daar zorgen over, je hebt teveel waar je mee bezig bent wat eigenlijk niet bij jou hoort..niet doen, ieder zijn eigen deel en jij hebt genoeg aan je eigen leven en zorgen.

Niet denken dat je tekort komt en dat er niets voor jou is, er is genoeg, en als je meegaat met de flow dan zal het je verbazen hoe alles ineens op je af kan komen.

In de toekomst ligt een relatie voor langere tijd
quote:celine2906 schreef op 05 maart 2017 @ 12:22:

Hallo Tomcat, ik wil ook graag een vraag stellen. Wat kan ik verwachten in 2017?

Alvast bedankt.Je moet een keuze maken waar je met redeneren niet uitkomt. Je hebt moed nodig om de keuze blind te maken, maar de keuze is wel nodig wil je verder komen
quote:gemini2009 schreef op 05 maart 2017 @ 12:47:

[...]

Over werk en verhuizen. Eigenlijk over wat ik in 2017 verwachten mag.

Werk; daar komt een stormachtige periode, veel onverwachte gebeurtenissen en veranderingen, je kunt hier wel je voordeel mee doen als je snel handelt in deze periode.

Verhuizen geeft een gelukkig huis aan, als daar verhuizing voor nodig is dan komt dat.

Algemeen mag je best wat minder dingen voor anderen op je nemen, geef het op tijd aan als je genoeg hebt, het is niet erg om af en toe nee te zeggen.
[quote]tomcat schreef op 06 maart 2017 @ 09:14:

[...]

Je moet een keuze maken waar je met redeneren niet uitkomt. Je hebt moed nodig om de keuze blind te maken, maar de keuze is wel nodig wil je verder komen[/quote

Mag ik vragen of je nog een legging wil doen met de vraag waar deze keuze mee te maken heeft? Aan welke richting moet ik denken. Tomcat alvast bedankt weer.
quote:Eftychos schreef op 05 maart 2017 @ 15:21:

Hoi Tomcat,

Ik vraag me af of jij me kan vertellen of mijn relatie stand zal houden. Als dat niet lukt zou ik graag willen weten wanneer ik een baan ga vinden die ik leuk vind.

Je relatie kan heel goed stand houden en zelf veel beter worden, de kunst is alleen om het niet teveel te willen controleren. Laat dingen wat meer los, laat het lopen zo het lopen moet en handel aar de situatie in plaats van te willen plannen en sturen. Het leven gaat, ga er lekker in mee in plaats van te roepen dat het anders moet.

Je werk vraagt uiteindelijk om heroverweging, je moet de zaken eens op wat verschillende manieren bekijken ook vanuit standpunten die niet zo voor de hand liggen, op je werk is het in je voordeel om het hele plaatje te zien als geheel, voor het complete werk staan en niet teveel gaan denken over wat is jouw werk en wat is het werk van een ander als je dat doet gaat het tegen je werken.
Lieve tomcat, pas geleden vroeg ik jou om te kijken wat de kaarten voor mij aangaven op liefdesgebied. Dat vroeg ik omdat het er hier nogal stormachtig aan toe ging. Uw antwoord was dat liefdesgebied geluk aangaf..... maar ondertussen is het woord scheiden hier al gevallen. En dat is dan niet mijn keuze, zeg maar. Dus. Dat geluk, wil dat zeggen dat de huidige situatie weer goed komt, of dat er op termijn een nieuwe liefde in mijn leven komt (al zou ik nu niet weten waar die vandaan moet komen, Haha). Kortom waar steek ik mijn energie het beste in? Een uitgebreide legging mag ook voor mij, als je tijd en zin hebt. Vast bedankt!
quote:raccoon schreef op 05 maart 2017 @ 22:46:

[...]

Is het een leuke film?

Ja! Gaat over een medium die ook tarotkaarten gebruikt. En over moorden die ze oplost enzo.

Tomcat, je bent mij vergeten.
Hallo Tomcat,

Voor 2017 had al een kaartje voor mij gelegd, (helaas lukt het mij niet om deze terug te vinden) De liefde kwam iig positief aanbod,

kan je voor mij een vervolg legging doen?

De persoon die in mijn hoofd zit (en die ik graag zie), is dat diegene waar je zo positief een kaartje voor legde, en zo ja, is dit gevoel wederzijds?

alvast bedankt.
Hallo Tomcat,

Zou je voor mij kunnen kijken hoe het gaat met werk de rest van het jaar? En of een verhuizing in de planning zit?

Alvast bedankt.
quote:Dreamcatcher99 schreef op 06 maart 2017 @ 14:13:

[...]

Ja! Gaat over een medium die ook tarotkaarten gebruikt. En over moorden die ze oplost enzo.

Tomcat, je bent mij vergeten. Toen ik de film zag wist ik dat ik hem al een keertje had gezien..:)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven