* 173 * B a r T o o M u c h * 173 *

vrijdag 23 januari 2009 om 11:49
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Ben best wel nat geworden. Eerst oudste weggebracht, 5 minuutjes eerder vertrokken zodat ik mee naar binnen kon. Werd de klas uitgeblaft door de juf. Toen terug naar huis, jongste opgehaald en naar school gebracht. En toen zou ik koffie drinken bij een vriendin die vlakbij de school van jongste woont. Helaas reed ik niet helemaal goed (en het was me nog wel zo goed uitgelegd door een klasgenootje van jongste, maar ja, ikke eigenwijs hè). Ben een half uur aan het zoeken geweest. En nu weer naar huis.
Kleren zitten in de droger, ik zit in een plaidje gewikkeld, verwarming lekker hoog. Is alles net weer droog en warm als ik oudste moet gaan halen.
Kleren zitten in de droger, ik zit in een plaidje gewikkeld, verwarming lekker hoog. Is alles net weer droog en warm als ik oudste moet gaan halen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 23 januari 2009 om 14:39
Hier gaat het niet helemaal naar wens. Mijn wang is 3 keer zo dik van wondvocht Dat zorgt dus ook voor extra druk en pijn. Kan mijn mond vrijwel niet open krijgen en ik kan dus niet goed slapen. Ik kan door reuma niet lang op 1 zij liggen, maar nu ook niet op de zij met de dikke wang liggen. Tja dat schiet dus niet op
vrijdag 23 januari 2009 om 16:42
Ik ging vanochtend koffie drinken bij een vriendin. Toen ik daar kwam was ze bezig een stoel in elkaar te zetten. Ze had nieuwe eetkamerstoelen gekocht. Vroeg ze of ik mss interesse had in haar oude stoelen. Nou loop ik al een poosje met het idee dat ik wel es nieuwe eetkamerstoelen wil. En mijn smaak is wel zo'n beetje die oude stoelen van mijn vriendin.
Lang verhaal >> kort: er staan hier nu 4 nieuwe eetkamerstoelen. Zo snel kan het gaan.
Lang verhaal >> kort: er staan hier nu 4 nieuwe eetkamerstoelen. Zo snel kan het gaan.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 23 januari 2009 om 23:22
Nee Hel, ik kwam de boel hier ff wakker tetteren.
Pfffffffft, moet veel aan je denken. Iedere keer als ik weer een vrachtwagen een onmogelijke bocht zie maken. Of zo'n enorme truck in zo'n veel te smal straatje. Ik vinnut knap, zou er zelf helemaal senuwappig van worden.
Pfffffffft, moet veel aan je denken. Iedere keer als ik weer een vrachtwagen een onmogelijke bocht zie maken. Of zo'n enorme truck in zo'n veel te smal straatje. Ik vinnut knap, zou er zelf helemaal senuwappig van worden.
David Dunning
David Dunning

vrijdag 23 januari 2009 om 23:38
Nee, Hel, ik heb geen goedkope stroom. Maar hoe later ik de vaatwasser aanzet, hoe meer spullen erin gaan. Want dan gaat ook mijn laatste theekopje nog mee. Zeg maar.
Maarrrrrr............. ik bedenk dat ik eerst nog een ijsje ga eten. Daar heb ik zin in. Dus dan moet de vaatwasser nog even wachten, want dan kan mijn lepeltje er nog bij.
Maarrrrrr............. ik bedenk dat ik eerst nog een ijsje ga eten. Daar heb ik zin in. Dus dan moet de vaatwasser nog even wachten, want dan kan mijn lepeltje er nog bij.
David Dunning
David Dunning

vrijdag 23 januari 2009 om 23:49
Hoi Blues 
Ik ga wat sporten, mijn ouders in de gaten houden want allebei aardig ziek, fietsen met hun hond en.... chillen.
Dochter 3 gaat morgen op tannistraining naar het buut'nland, dochters 1 en 2 morgenaaf feesten. Mijn echtgenoot vertrekt zondag naar de Randstad. Hij gaat mantelzorgen!!
En jij? Lekkâh weekend voor jezelf?

Ik ga wat sporten, mijn ouders in de gaten houden want allebei aardig ziek, fietsen met hun hond en.... chillen.
Dochter 3 gaat morgen op tannistraining naar het buut'nland, dochters 1 en 2 morgenaaf feesten. Mijn echtgenoot vertrekt zondag naar de Randstad. Hij gaat mantelzorgen!!
En jij? Lekkâh weekend voor jezelf?