Het Stamcafé XVIII

04-02-2017 18:57 3008 berichten
Welkom bij Stamcafé nummer 28!

In Denemarken dit keer.

Gezellig.

Liefs van Star, Yasmijn, LV en Leo

Alle reacties Link kopieren
Man heeft zichzelf overtroffen: De beste bal gehakt ooit kwam hier uit de keuken! Vergezeld van boerenkool met jus. Kom maar op weegschaal!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 07 maart 2017 @ 18:24:

Man heeft zichzelf overtroffen: De beste bal gehakt ooit kwam hier uit de keuken! Vergezeld van boerenkool met jus. Kom maar op weegschaal!

Hier. Zo'n mooie dat ik er toch niet op wil staan. Mag jij doen.

Nee Watervrouw, daar ga ik niet op staan. Die pikt intussen mijn hakken! Laat die 62,4 maar staan, dan ben ik meteen klaar en goedbevonden!
*weegschaal vleugels* was er niet *weegschaal licht* wel

Nogmaals fijne vakantie Yas!

Oh die 62,4 op de weegschaal wil ik ook wel
quote:takkentrol schreef op 07 maart 2017 @ 18:45:

Nogmaals fijne vakantie Yas!

Oh die 62,4 op de weegschaal wil ik ook wel

Ik wijk daar niet veel vanaf, maar toch vind ik dat nog teveel

Yas, heel veel plezier en geniet ervan!
62.4

Het is lang geleden dat ik dat getal op de weegschaal heb gezien.
Ik ga volgende week helemaal op skivakantie

om de sfeer niet te verpesten, zou ik maar niet zeggen dat dat wintersportgebied maar een uurtje vliegen of 5 uur rijden is
quote:Filee schreef op 07 maart 2017 @ 19:47:

62.4

Het is lang geleden dat ik dat getal op de weegschaal heb gezien.Ik zou niet weten wanneer dat was.....
quote:Watervrouw333 schreef op 07 maart 2017 @ 19:55:

[...]

Ik zou niet weten wanneer dat was..... Ik kan mij niet eens herinneren dat ik dat ooit gewogen heb
Ik misschien 30 jaar geleden toen ik 12/13 was....
Veel plezier Yasmijn!

62.4

Het is lang geleden dat ik dat getal op de weegschaal heb gezien.

Ik heb het begin vorig jaar even gewogen, toen ik plots was afgevallen. Nu zit ik 4 kilo boven mijn 'normale' gewicht

Gewoon meer dan 20 jaar ongeveer hetzelfde gewogen en nu begint het te stijgen.

Maar ik mag niet klagen. Het is (nog ) een gezond gewicht. (maar toch, dat buikje....)

Fijne vakantie Yas!

En jij ook alvast Filee! (Geef mij maar een zonvakantie )
quote:-Kittens- schreef op 07 maart 2017 @ 20:34:

[...]

Ik heb het begin vorig jaar even gewogen, toen ik plots was afgevallen. Nu zit ik 4 kilo boven mijn 'normale' gewicht

Gewoon meer dan 20 jaar ongeveer hetzelfde gewogen en nu begint het te stijgen.

Maar ik mag niet klagen. Het is (nog ) een gezond gewicht. (maar toch, dat buikje....)

Fijne vakantie Yas!

En jij ook alvast Filee! (Geef mij maar een zonvakantie )Ik ga ook naar de zon
quote:Filee schreef op 07 maart 2017 @ 20:38:

[...]

Ik ga ook naar de zon Ja ok, maar met sneeuw, dat is toch niet helemaal wat ik bedoel
quote:Lady_Voldemort schreef op 07 maart 2017 @ 16:59:

[...]

Ik heb een huisarts die altijd roept dat het wel mee zal vallen en dat we het nog maar even aan moeten kijken. Alsof ik zelf zoiets in een eerder stadium niet ook al had bedacht . En ik verdenk hem er nog steeds van dat hij twee van de drie kaakbreuken van mijn dochter indertijd zelf heeft veroorzaakt, met zijn gewrik en getrek. Het is wel een mooie man, dat wel. Maar hij had beter fotomodel kunnen worden.Ja alsof je voor de lol naar de huisarts gaat
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik heb een super huisarts. Zo blij mee.

(met de bedrijfsarts alleen maar slechte ervaringen)

62.4

Het is lang geleden dat ik dat getal op de weegschaal heb gezien.Ik weeg 51.3 maar ik ben niet zo lang 1.57m.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik zou wel willen weten hoeveel.ik weeg. Afgelopen twee jaar aangekomen en de laatste maanden weer veel meer gaan bewegen. Ik heb het gevoel dat het helpt. Maar we hebben geen weegschaal, dus zeker weten doe ik het niet.
IMHO
Dank ! Na een paar drankjes zitten we nu bij de gate en gaan zo boarden. Ik meld me als ik WiFi heb, waar dan ook
quote:yasmijn schreef op 07 maart 2017 @ 21:17:

Dank ! Na een paar drankjes zitten we nu bij de gate en gaan zo boarden. Ik meld me als ik WiFi heb, waar dan ook Heb je geen WiFi in het vliegtuig? Als je met Norwegian vliegt, heb je WiFi aan boord.
Ik heb ook geen weegschaal
Een weegschaal zegt ook niet zo veel. Je voelt wel aan je kleding of ziet wel aan je lijf of er verandering is (en wat je daar van vindt). Ik heb er wel wat moeite mee dat mijn lichaam 'opeens' zo anders is. (als het nu spieren waren )
quote:Filee schreef op 07 maart 2017 @ 20:02:

[...]

Ik kan mij niet eens herinneren dat ik dat ooit gewogen heb Ik ook niet. Misschien in een vorig leven *duikt in de reïncarnatie van de bolle boedha*
quote:Filee schreef op 07 maart 2017 @ 21:18:

[...]

Heb je geen WiFi in het vliegtuig? Als je met Norwegian vliegt, heb je WiFi aan boord.Cool vorig jaar vloog ik met Transavia die hadden toen nog geen WiFi aan boord. Maar na iets meer dan 2 uur was ik weer geland dus dat is goed te doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven