Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
quote:stewardess schreef op 24 januari 2009 @ 15:11:

Het 'spel' van versieren is toch veel leuker dan ze zomaar op een presenteerblaadje aangeboden krijgen? Of ben ik nu zo ouderwets?Tuurlijk, je denkt toch ook niet dat ik gelijk toehap? Ben niet desperate!
Zijn er veel mensen met een sv van hier? Of een sv die hier ook actief is?
@ LL, het lijkt me dat Alina hier niet kan schrijven dat hij niet bevalt, haha. wat wel weer een voordeel is dan dat er zich spontaan weer nieuwe svtjes melden. Hebben jullie trouwens ook nog steeds dat mannen je een berichtje sturen zonder dat ze hier ook maar 1 letter hebben geschreven. Van de week had ik dat weer. Ik houd het er maar op dat deze meneer hevig geinteresseerd in de luchtvaart is.
quote:datmeenjeniet schreef op 24 januari 2009 @ 15:18:

[...]

verdomme mevrouw Aline................en nu wil ik het weten

wie is jouw sv.................. vertel en ik geef je een waardig kadoBen gek op kado's maar zeg het lekker niet.
quote:MeneerDeRaaf schreef op 24 januari 2009 @ 15:20:

Zijn er veel mensen met een sv van hier? Of een sv die hier ook actief is?Jazeker, ik heb er meerdere maar het grappige is dat ze het niet van elkaar weten.
@stew: Nee, heb ik niet. Ik heb zelfs nog nooit een berichtje gekregen. Hint, hint....
Jij hebt er meerdere hier? Ik dacht dat jij een eenpitter was op sv gebied. Ben ik dan echt de enige romanticus in dit topic?
quote:stewardess schreef op 24 januari 2009 @ 15:22:

@ LL, het lijkt me dat Alina hier niet kan schrijven dat hij niet bevalt, haha. wat wel weer een voordeel is dan dat er zich spontaan weer nieuwe svtjes melden. Hebben jullie trouwens ook nog steeds dat mannen je een berichtje sturen zonder dat ze hier ook maar 1 letter hebben geschreven. Van de week had ik dat weer. Ik houd het er maar op dat deze meneer hevig geinteresseerd in de luchtvaart is.Ik kan hier juist wel mijn hart luchten over sv. Toen ik hem hier tegenkwam had ik namelijk een andere nick. Hij moet hier en daar beetje bijgeschaafd worden maar verder bevalt hij prima!
quote:MeneerDeRaaf schreef op 24 januari 2009 @ 15:28:

Jij hebt er meerdere hier? Ik dacht dat jij een eenpitter was op sv gebied. Ben ik dan echt de enige romanticus in dit topic? Ben bang van wel
quote:MeneerDeRaaf schreef op 24 januari 2009 @ 15:28:

Jij hebt er meerdere hier? Ik dacht dat jij een eenpitter was op sv gebied. Ben ik dan echt de enige romanticus in dit topic?

Nah.. volgens mij ben ik hier de enige romanticus (lees: hopeloos geval )

ben wel reuze benieuwd wie hier allemaal het er echt op 1tje houden. Ben zelf geen grootverbruikster. Zit simpel in elkaar; als ik iemand echt lekker en leuk vind, verdwijnt de behoefte aan een ander (als die er al zou zijn) heeel rap.

Bij mij geldt dat als ik weer om me heen ga kijken, dan betekent het dat ik ben/raak uitgekeken op de relatie die ik dan heb..

Daarom voelt het voor mij ook zo, dat mijn 'sv' nu wel klaar is met mij, omdat hij verder kijkt. Ik ben niet in staat en ook niet van willens om er 1tje van velen te worden. Been tjere done that, maar haremvrouw bevalt me niet. Ik wil een nr 1 zijn en de enige zijn, call me arrogant

PS zojuist gehoord dat ik nogal jong overkom hier, hihih.. maar euh.. ik denk dat ik 1 van de oudjes ben... man oh man...
@LL: Is dit nu zo'n (verkapt) sv aanbod, dat iedereen continue schijnt te krijgen...?
of een sv die hier aktief is???????????????

maar dan denk ik..............wie is hier dan de sv

ben ik de sv of is iemand mijn sv?

als ik een sv ben, dan ben ik hier aktief

is iemand mijn sv is, dan is zij hier aktief.

en ben ik geen sv, ben ik hier toch aktief

en ik heb meerdere svtjes en die zijn hier ook aktief

pfffffffffff............ik weet het niet meer
Ik heb er ook maar eentje....
quote:MeneerDeRaaf schreef op 24 januari 2009 @ 15:35:

@LL: Is dit nu zo'n (verkapt) sv aanbod, dat iedereen continue schijnt te krijgen...? Nu ga ik er even heel arrogant van uit dat je het over mij hebt..... Mijn beste Meneer de raaf..... Jij zou mij niet aankunnen... Ik zou je slopen....
Je bent niet arrogant. Maar het was dus geen aanbod Sta ik nog steeds op 0. Overigens hou ik het sowieso bij mijn ene sv,maar een heus aanbod zou mijn ego wel gekieteld hebben hoor.
Natuurlijk heb ik er ook maar eentje.
quote:datmeenjeniet schreef op 24 januari 2009 @ 15:09:

[...]

hee klein Missje.............tot mijn grote schaamte moet ik bekennen dat ik jouw mailadres kwijt ben.

Mijn mailadres kwijt? MIJN mailadres? Hoe kun je dat nou weer doen!!!?

Daar hoort mi een gepaste straf bij....
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
quote:datmeenjeniet schreef op 24 januari 2009 @ 15:36:

of een sv die hier aktief is???????????????

maar dan denk ik..............wie is hier dan de sv

ben ik de sv of is iemand mijn sv?

als ik een sv ben, dan ben ik hier aktief

is iemand mijn sv is, dan is zij hier aktief.

en ben ik geen sv, ben ik hier toch aktief

en ik heb meerdere svtjes en die zijn hier ook aktief

pfffffffffff............ik weet het niet meer

Nu is het allemaal echt duidelijk.

Misschien nieuw topic openen: zoek de sv van ...
En over 1 of meerdere sv's: op het moment bevalt mijn sv me echt verschrikkelijk goed, en heb ik weinig behoefte aan een ander. Heb wel een aantal 'aanbiedingen' (niet via het forum, in case you are wondering), en die zijn eerlijk gezegd best verleidelijk. Maar goed, zie sv gemiddeld twee keer per week, dus als ik er nog 1 bijneem, dan heb ik er een dagtaak aan, haha.

Voorlopig dus 1, maar de deur staat wel open....
quote:Alina08 schreef op 24 januari 2009 @ 15:47:

[...]

Misschien nieuw topic openen: zoek de sv van ...ja, gaan we die van jou zoeken, en dan meteen ook die voetballer van esdee.....
quote:Miss thang schreef op 24 januari 2009 @ 15:46:

[...]

Mijn mailadres kwijt? MIJN mailadres? Hoe kun je dat nou weer doen!!!?

Daar hoort mi een gepaste straf bij....UhOH....
en zodra ik ergens een deur open zie staan, wil ik naar binnen.

pffffffffffff ik heb toch allemaal van die vreemde afwijkingen.
quote:Alina08 schreef op 24 januari 2009 @ 15:47:

[...]

Misschien nieuw topic openen: zoek de sv van ...AHA
nou een enkele keer zie ik iemand op een foto..................en dan denk ik............................tering wat een lekker koppie is dat!!

zo ook weer vandaag
Gewoon bij 'vrienden' kijken. Bij Alina is het bv al heel makkelijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven