Koppel workshop
woensdag 8 maart 2017 om 08:33
Mijn vriend en ik zijn al twee jaar heel gelukkig samen. Echter hebben wij beiden heel verschillende hobby's en interesses en lukt ons het steeds niet om iets te vinden wat we beiden heel leuk vinden. De ene keer doen we iets wat hij wat leuker vindt en ik wat minder, en de andere keer andersom. Het is opzich geen groot probleem omdat we ons op deze manier veel verdiepen in elkaars interesses en hobby's, maar het leek ons leuk om ook iets echt samen te doen 1x in de week of 2x in de maand, zoiets. Op internet komen we steeds uit op kook, schilder of massage cursussen/workshops, maar veel anders komen we niet tegen.
Mijn vraag is dan ook of er iemand hier misschien een leuk idee heeft? Ik hoor het graag en alle ideeën zijn welkom!
Mijn vraag is dan ook of er iemand hier misschien een leuk idee heeft? Ik hoor het graag en alle ideeën zijn welkom!
woensdag 8 maart 2017 om 19:03
woensdag 8 maart 2017 om 20:02
quote:Lalala- schreef op 08 maart 2017 @ 19:03:
[...]
Het was echt heel gaaf! Wij zijn bij de roofvogelboerderij geweest in Berkel en Rodenrijs, was best een stukje rijden maar wij vonden het echt de moeite waard (en gave foto's ook gemaakt!).Maar dat is een eenmalig uitstapje geweest neem ik aan? Of hebben jullie nu vier roofvogels op zolder?
[...]
Het was echt heel gaaf! Wij zijn bij de roofvogelboerderij geweest in Berkel en Rodenrijs, was best een stukje rijden maar wij vonden het echt de moeite waard (en gave foto's ook gemaakt!).Maar dat is een eenmalig uitstapje geweest neem ik aan? Of hebben jullie nu vier roofvogels op zolder?
woensdag 8 maart 2017 om 21:36
quote:julius schreef op 08 maart 2017 @ 20:02:
[...]
Maar dat is een eenmalig uitstapje geweest neem ik aan? Of hebben jullie nu vier roofvogels op zolder?
nee hoor, was eenmalig! Maar is al een paar jaar geleden en we hebben het er nog steeds wel eens over.
Binnenkort gaan we een keer zweefvliegen.
Voor ons werkt het om dit soort dingen af en toe te doen, beetje uit je comfort zone!
[...]
Maar dat is een eenmalig uitstapje geweest neem ik aan? Of hebben jullie nu vier roofvogels op zolder?
nee hoor, was eenmalig! Maar is al een paar jaar geleden en we hebben het er nog steeds wel eens over.
Binnenkort gaan we een keer zweefvliegen.
Voor ons werkt het om dit soort dingen af en toe te doen, beetje uit je comfort zone!