Napraattopic deel 79

28-02-2017 16:09 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:YellowDiamond schreef op 08 maart 2017 @ 17:18:

Maatje van mij gisteren met een psychose van de straat geplukt en zit nu op de PAAZ Maatje in de zin van hulp of vriend?
quote:Haaz schreef op 08 maart 2017 @ 18:19:

[...]

Ik wilde hetzelfde zeggen ongeveer 2 minuten geleden!

I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Zitten er hier mensen die psychologie hebben gestudeerd?
quote:prachtigewaardenvloed schreef op 08 maart 2017 @ 18:37:

[...]

Maatje in de zin van hulp of vriend?Een vriend Matth.!
quote:Phaedra__ schreef op 08 maart 2017 @ 17:59:

[...]

Ik ben ook zielig. Ik heb 2 ingegroeide teennagels, ik moet plassen en ik moet morgen werken.
quote:YellowDiamond schreef op 08 maart 2017 @ 18:35:

[...]

Enigste nog wel.. Yep. Die verzon ik niet. En ze gebruikt het woord nog een keer in een andere context in een van haar posts. Maar ze zit in mijn allergiezone, dus ze kan niets meer goed doen voor mij
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 08 maart 2017 @ 18:21:

Ik ga ook met mijn bevallige derrière op mijn handen zitten: Scheiden enigste oplossing? is me geen ban waard. Al zou ik de echtgenoot van de TO graag een linkje naar het topic sturen.Die TO heeft toch niets meer gepost (buiten die post waarin ze zegt dat haar man de enige schuldige is, en daarmee bewees dat ze geen enkele post gelezen had)?
quote:YellowDiamond schreef op 08 maart 2017 @ 18:39:

[...]

Een vriend Matth.!Hoe weet je dan dat die daarin zat? Trouwens google maar eens maatje.
quote:prachtigewaardenvloed schreef op 08 maart 2017 @ 18:39:

Zitten er hier mensen die psychologie hebben gestudeerd?Matth ga weg.
Negeer 'm gewoon.
quote:Renaissance schreef op 08 maart 2017 @ 18:43:

[...]

Matth ga weg.Waarom zeg je dat altijd? Je kent me toch niet persoonlijk?
quote:prachtigewaardenvloed schreef op 08 maart 2017 @ 18:42:

[...]

Hoe weet je dan dat die daarin zat? Trouwens google maar eens maatje.Kappen nu Matth.. Ik heb nu andere dingen aan mijn hoofd..
quote:YellowDiamond schreef op 08 maart 2017 @ 18:46:

[...]

Kappen nu Matth.. Ik heb nu andere dingen aan mijn hoofd..
quote:DorothyParker schreef op 08 maart 2017 @ 18:42:

[...]

Die TO heeft toch niets meer gepost (buiten die post waarin ze zegt dat haar man de enige schuldige is, en daarmee bewees dat ze geen enkele post gelezen had)?Ze heeft een paar keer gepost en gerageerd op specifieke dingen om zichzelf in een goed daglicht proberen te zetten. De post waar jij naar refereert kwam volgens mij rot uit haar toetsenbord. Ze probeerde eigenlijk te zeggen dat ze de schuld niet ALLEEN bij haar man neerlegt, dat zij daar ook een aandeel in heeft, dat ze samen verantwoordelijk zijn voor de sleur. Maar dat 'rot' uit haar toetsenbord komen zegt ook al weer veel
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 08-03-2017 19:30
Reden: terugkeren onder permaban
% gewijzigd
quote:prachtigewaardenvloed schreef op 08 maart 2017 @ 18:39:

Zitten er hier mensen die psychologie hebben gestudeerd?Ja en ik diagnosticeer jou als hardnekkig.
quote:shifty schreef op 08 maart 2017 @ 18:06:

[...]

Ik ben er nog niet uit of ik meer verbaasd ben dat ze haar kronkel aan anderen opdringt of het feit dat ze die kronkel heeft.

Maar laten we werken aan het eerste dan kunnen we daarna altijd kijken hoe ver we komen met het tweede.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Oudblond schreef op 08 maart 2017 @ 18:46:

[...]

Ze heeft een paar keer gepost en gerageerd op specifieke dingen om zichzelf in een goed daglicht proberen te zetten. De post waar jij naar refereert kwam volgens mij rot uit haar toetsenbord. Ze probeerde eigenlijk te zeggen dat ze de schuld niet ALLEEN bij haar man neerlegt, dat zij daar ook een aandeel in heeft, dat ze samen verantwoordelijk zijn voor de sleur. Maar dat 'rot' uit haar toetsenbord komen zegt ook al weer veel Ik geef je gelijk hoor. Maar ik vond die post hilarisch. Zelf fout zijn, iedereen zegt dat je fout bent en dan proberen de aandacht af te leiden door te zeggen dat je partner niet de enige schuldige is. Ze heeft zichzelf tot karikatuur gebombardeerd.
quote:prachtigewaardenvloed schreef op 08 maart 2017 @ 18:49:

Ik was een stuk van de Nederlandse geschiedenis aan het bestuderen en toen zag ik dat toen er voor het eerst een kabinet kwam met geen enkele "christelijke"partij er meteen allerlei verkeerde wetten werden ingevoerd.

Rot.

Op.

En zoek hulp.

Jij bent echt niet goed snik.
Heeft hij nog steeds geen ban?
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 08 maart 2017 @ 19:13:

[...]

Ja en ik diagnosticeer jou als hardnekkig.En obsessief
Zullen we bingo spelen?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik heb een B
quote:Filee schreef op 08 maart 2017 @ 19:22:

Heeft hij nog steeds geen ban?Ja al zo'n honderd keer maar proxy hè...
quote:Enn schreef op 08 maart 2017 @ 19:26:

Ik heb een BN

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven