Moeite met condoom

08-03-2017 23:47 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo daar!

Ik zit met een probleempje en ik vroeg mij af of meerdere mensen hier last van hebben. Ik heb vaak moeite met het omdoen van het condoom. Ik neem de condoom uit de verpakking, houd het 'topje' van het condoom vastgeknepen, en zet hem tegen de eikel aan. Rol hem over de eikel maar hij blijft op de een of andere manier altijd haken tussen de eikel en (denk ik) de voorhuid. Maar ik trek mijn voorhuid al strak naar achteren. Toch blijft hij haken... Tevens word zenuwachtig en wordt de lul uiteraard slap. (vriendin had bij de eerste keer durex gekocht, waardoor ik nog meer mijn best deed om hem goed te doen, maar het lukte niet)

Ik hoop dat iemand mij wat tips kan geven!

Groetjes!
Probeer wingman met applicator. Ik stond verbaasd hoe snel het ding om was.
Probeer eens te oefenen zonder dat er iemand bij is, om er handigheid in te krijgen. Je kunt altijd wat verschillende merken testen om te kijken welke je het beste bevalt.

Goed dat je bezig bent met veilige sex! Succes
quote:Winterprinses schreef op 08 maart 2017 @ 23:50:

Probeer eens te oefenen zonder dat er iemand bij is, om er handigheid in te krijgen. Je kunt altijd wat verschillende merken testen om te kijken welke je het beste bevalt.

Goed dat je bezig bent met veilige sex! Succes Dankje Winterprinces! Ik ben zeker aan het oefenen! Maar het verschilt steeds, soms gaat hij wel in een keer goed, en dan weer niet, terwijl ik precies dezelfde handelingen uitvoer.. Maar ik blijf het zeker proberen!
Til de rand van het condoom iets op om over je voorhuid te rollen.
Blijft altijd een beetje klooien. Mijn vriend haakt soms zijn vinger een beetje achter het condoom om hem dat randje over te helpen.
quote:buaya schreef op 09 maart 2017 @ 00:26:

Blijft altijd een beetje klooien. Mijn vriend haakt soms zijn vinger een beetje achter het condoom om hem dat randje over te helpen.Precies...beetje over het randje heen tillen.
Zit hij wel goed als hij eenmaal om is? Niet te strak? Anders maatje groter proberen.
Ik rol de condoom altijd een klein stukje uit om te zien of het soepel rolt. Inderdaad voorhuid naar achteren, puntje dichtknijpen en afrollen maar. Heb wingman nooit geprobeerd, durex werkt bij mij prima

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven