opbergen oorbellen

09-03-2017 14:44 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een vraagje: Hoe bergen jullie je oorbellen op?

Bij mij liggen ze nu in een schaaltje, maar dat wordt echt een zootje met haakjes die in elkaar zitten enzo

Op pinterest zag ik een oude schilderijlijst met daartussen van staaldraad lijntjes, waar je de oorbellen aan kunt hangen.

Maar dat vind ik dan weer rommelig staan en wordt ook stoffig

Hebben jullie een tip?
Pillendoos, schroefjessorteer/opruimdoos. Ligt eraan hoeveel oorbellen je hebt.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Box van Xenos met kleine vakjes (volgens mij normaliter voor kraaltjes etc). Zit n deksel op, dus wordt niet stoffig en door de kleine vakjesblijft t overzichtelijk.
Een stuk kartonen doos ( evt in een leuk kleurtje), daar met een naald allemaal gaatjes inmaken. Dan kan je mooi naast elkaar al je oorbellen daar op hangen. Dat stuk karton kan je in een lade leggen of aan de binnenkant van de kastdeur hangen.
.
Ik heb van mijn moeder een speciaal rekje gekregen, daar hang ik al mijn grote dunne creolen aan. Oorbellen met hangers of stekers in een speciaal vakje in sieradendoos.
Oud shirt aan een hanger. Ik hang ze aan het shirt op.
ik gebruik een een theedoos
Ik heb het oorbellenboek , of the book of earings echt ideaal.. (Google maar)
Dubbel
http://www.aldi.nl/images/opbergkast_medium_36970.jpg

(rechts van de foto)

Aankomende zaterdag weer in de aanbieding bij Aldi zag ik.

Ik heb best veel en vind dit heel handig!!
quote:daj schreef op 09 maart 2017 @ 15:09:

Ik heb het oorbellenboek , of the book of earings echt ideaal.. (Google maar)Dat is ook handig!
quote:Annelleke schreef op 09 maart 2017 @ 14:57:

Oud shirt aan een hanger. Ik hang ze aan het shirt op.wat een slim idee!
Mijn oorbellen liggen in een ijsblokjes ding. Ik heb meer oorbellen dan vakjes dus liggen gesorteerd op kleur bij elkaar
Ik vroeg me juist van de week af of er nog wel mensen zijn die oorbellen dragen. Je ziet het echt niet veel meer.
quote:MinkeDeWit schreef op 09 maart 2017 @ 15:27:

Ik vroeg me juist van de week af of er nog wel mensen zijn die oorbellen dragen. Je ziet het echt niet veel meer.In mijn leeftijdscategorie zie ik juist dat heel veel mensen extra gaatjes nemen. Je oren volhangen lijkt juist in.

Ik vroeg me juist van de week af of er nog wel mensen zijn die oorbellen dragen. Je ziet het echt niet veel meer.Ik zie juist bijna geen mensen zonder.
Dun plankje (triplex) daarop een dik stuk schuimrubber en daarover heen een leuk stofje. Achterkant vastnieten en je kunt zo je oorbellen door de stof heen prikken.
quote:Annelleke schreef op 09 maart 2017 @ 15:32:

[...]

Ik zie juist bijna geen mensen zonder.Grappig. Ik let erop omdat ik soms denk dat het wel weer eens leuk zou zijn. Maar bij mijn leeftijdsgenoten (40-50) zie je het dus bijna niet.
quote:daj schreef op 09 maart 2017 @ 15:09:

Ik heb het oorbellenboek , of the book of earings echt ideaal.. (Google maar)Super bedankt

Ik had daar nog nooit van gehoord, maar echt heel handig, precies iets wat ik zoek

Heb gelijk een mooie zwarte besteld

Ik vroeg me juist van de week af of er nog wel mensen zijn die oorbellen dragen. Je ziet het echt niet veel meer.Beetje simplistische / minimalistische oorbellen zijn nu vooral in geloof ik
quote:niekjeelastiekje schreef op 09 maart 2017 @ 15:37:

Dun plankje (triplex) daarop een dik stuk schuimrubber en daarover heen een leuk stofje. Achterkant vastnieten en je kunt zo je oorbellen door de stof heen prikken.waar laat je de achterkantjes dan?
Oorbellen zitten meestal aan zo'n kartonnetje waaraan ze hangen in de winkel. Daarmee hang ik ze op aan haakjes in de badkamer, bij m'n kettingen die ook aan haakjes hangen.

Maargoed ik heb echt heel weinig oorbellen.
In een speciaal sieradendoosje. Vakjes voor oorbellen, laadjes voor kettingen, horloges etc. en van die insteekplooien voor ringen.
Ik ben al meer dan 6 jaar héél blij met mijn oorbellenrekje

Kan je tenminste zien wat je hebt en je hoeft ook niet uren te zoeken naar twee dezelfde oorbellen, want die hang je gewoon naast elkaar.

Helaas bestaat die leuke webshop waar ik hem heb besteld niet meer! Maar hij ziet er zo uit: klik
Ik heb ze gewoon allemaal in 1 doosje gemikt. Doosje van een ketting. Werkt op zich prima, maar is niet heel netjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven