Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Zo is dat, Meave wordt gewoon beter!

En Kjong, die past toch zeker in elk team? Oh men.. en ik moet ook nog aan de sollicitatie (tot nu toe ben ik nog niet eens opgeroepen voor een kennismakingsgesprek)

Lekker, feestje voor Madootje en Madokus.. Wat leuk dat het stel elkaar op jullie trouwdag heeft leren kennen zeg!

Bam, wát een begin van de dag En eigenlijk he, vind ik dat een kind best mag merken, dat ze niet over één, maar over dé grens van mama is gegaan. Soms, ben je gewoon mens.

(wie niet horen wil moet voelen, werd vroeger door mijn opa gebezigd en nee, hij mishandelde niet, maar gaf wel af en toe een draai om de oren van één zijn kinderen)

Ik heb een oproepje namens LE:

Kopen jullie wel eens boodschappen bij de AH en zoja, sparen jullie dan ook voetbalplaatjes? Zo nee.. mag hij ze dan alsjeblieft (please please please?) Ik heb geen idee hoelang deze actie duurt, maar over het algemeen kopen wij té weinig bij de AH om wélke actie dan ook met goed gevolg af te sluiten. Neefje heeft (als altijd) geluk, die krijgt van alle collega's van z'n moeder de kaartjes. Hij vond dat ook dat LE het ook maar bij onze collega's moest proberen. LE pech, mijn collega's hebben zoons, die zélf de kaartjes sparen

Afijn, Kjongen is wél doortastend, in elk geval.
Later is nu
Bam, dat mag je zeggen, wat een dag

En inderdaad, je bent maar een mens hoor, af een toe een uitglijer mag best, vinnik.

Hier gaat het oke, misselijkheid wordt iets minder, gelukkig.

Baal wel vreselijk van mijn werk. Maar ja, zwanger solliciteren is ook niet alles. ~zucht~

Morgen weer werken, maar dat is dan wel weer leuk. Geen gezeik van bovenaf op zaterdag.

Nou, fijn weekend iedereen!
~stopt twee vingers in de oren~

lalalalalalalalalalalalalaaaaaaaaa

~wil niet aan Belgie denken~
Ik heb direkt geblockt wat er in Belgie gebeurt is.

Wat jammer dat er zoveel gezeik is op je werk, Ely.. kunnen die zeikerds niet lekker zelf een andere baan zoeken! Wieberen!
He bah, wat vervelend dat het op je werk niet lekker gaat nu, nu je zelf ook al niet zo lekker bent, Ely...

~doet net of ze niet gehoord heeft, wat in België gebeurd is~

Dames, het is vrijdag!!

LD is alleen met vriendinnetjes naar het zwembad geweest, daar ook (patat) gehad, groot feest dus!

Enige nadeel vond ik: zij zou met de fiets gaan en ik haalde haar op, zijn ze gebracht door een moeder, waardoor ik daarnet 45 kg dochter achterop naar huis mocht vervoeren. Gelukkig was het droog
Later is nu
quote:kjong schreef op 23 januari 2009 @ 20:13:

~stopt twee vingers in de oren~

lalalalalalalalalalalalalaaaaaaaaa

~wil niet aan Belgie denken~~Lalalalaaaaaaaaad Heel Hard mee...~

Gotverkut wat een achterlijke idioot, ben tegen alle vormen van geweld doodstraf en alles, maar deze kerel mogen ze van mij heeeel langzaam en heeeeel pijnlijk afslachten en ik wil met liefde een handje helpen.

Haai lieve meisjes.

Meave: beterschap. (of heeft het denken dat je beter bent gewoon al geholpen?)

Kjong: Gotverdomme wát een idioten!!! Die hebben dus duidelijk geen mensenkennis.

Pompel heeft besloten dat hij het gaat doen: de baan. Is vandaag weer op gesprek geweest (zou eigenlijk gaan om te tekenen, maar er moeten nog wat aanpassingen in de overeenkomst komen waar hij het niet mee eens was) We hebben er uiteraard al wel op gedronken! (een hele fles champoepel, woensdagavond al, trouwens)

Ik ben naar de kapper geweest, voor het eerst in heeeel lang (was ook hard nodig ) is leuk geworden. Van voren wat korter en van achter gewoon nog lang, maar gezond en bruin.
Oooh en Bam, wat een vreselijke ochtend!! Was de rest van de dag beter??

Loentje heeft maat 122/128. Maar bij ons is niemand echt vreselijk groot, natuurlijk.

Moest gisteren erg lachen om Lotje. Ze had een vriendje mee (die een volle kop boven haar uittorent) en die zij tegen haar: wat ben jij toch een kleintje. Zegt ze: "Nee hoor, ik zie er alleen klein uit, maar ik bén niet klein" Wat me deed denken aan de gevleugelde uitspraak van Mops ( groot van binnen)

Xop, hoe gaat het met het huis? Wanneer krijgen jullie de sleutel enzo?

Kjongen op dansles: ge-wel-dig!!!

Fijn dat de buizen van KK oké zijn bevonden!

Weet je wat ík morgen ga doen?? Ik ga naar een kickboxgala. En ik heb er nog zin in ook.
:( moest al huilen om België (dat beeld van die oversture moeder...brrrrr)

Ben heel blij met jullie allemaal.

Nu naar bed.

OM 6 uur naar werk vertrokken, om 21 uur weer thuis. Da's best een lange dag!

Morgen meer. Of zondag.

Zoen!
Heb niets op tv gezien, van België, maar zat vanmorgen in tranen boven de krant

Pimpel naar een kickboxgala Nou, heel veel plezier dan..

En gefeliciteerd met Pompels Nieuwe Baan!!!
Later is nu
Have fun Pim.

Mezelf beter denken heeft niet geholpen. Ik ben niet ziek trouwens. Geloof ik tenminste. Ik ben wel zo slap als een vaatdoek en dood- en doodmoe. Typen gaat ook moeilijk, heb stijve en zere vingers. Blegh. Nou ja. Vrijdag een neuroloogafspraak in het kader van de hoofdpijnen enzo. Misschien kan hij hier zijn licht ook op laten schijnen. Veel hoofdpijn is veel moe en v.v. Ofzo.

Toet, heb ook zitten huilen om Belgie.

Van harte met Pompels nieuwe baan Pim!

Ik ga trouwens begin volgende week de AK verhuizen tenzij er iemand protesteert bij mij PER MAIL. Zo.

Ik ben trouwens ook laatst naar de kapper geweest. Vanwege dood haar moest er erg veel af. Een dikke week later ben ik weer geweest en heb ik het nog korter laten knippen. Zo'n tussendoorkapsel kan ik niks mee. Nu ben ik wel weer tevreden, alleen nog een verfje. Ik word grijs namenlijk.

Morgen hebben we een week 6 kids achter de rug. Mooie generale voor de schoolvakanties.

Het gaat best goed. Alleen Jootje en zoon 2 zijn echt rampzalig samen. Als in: DRUK. Tering zeg, niet af te remmen die twee.

Zal mij serieus niks verbazen als er over een paar jaar nog twee gelabelde kindjes rondlopen. Eén in elk geval (en dan niet de mijne). Of kind moet nog bijtrekken nu hij wél opgevoed wordt, maar man oh man. Het is zo'n schatje, maar echt, bloed onder mijn nagels. En hij doet het echt niet expres. Ik begin langzaam signalen te krijgen van zijn zwemmeester enzo dat het daar ook begint op te vallen (het is al net zo'n concentratiewonder als Mootje ). Echt niks dringt tot hem door. Nah ja. We zullen zien, ik merk al verschil nu we de teugels wat hebben aangetrokken. Hij relt en schopt wat meer, maar luistert wel beter. Nou ja, soms. Keep you posted.

*pling*

Hebben we hier allemaal tegelijk voorjaarsvakantie (da's in februari toch?). Zo ja, meeten?
Jemig, ik had woorden over zeker.

Ga nu maar eens bij de was kijken, daar heb ik ook van over. Heul veel.
~wilt niet denken aan Belgie, gaat niet denken aan Belgie, heeft de krant verstopt en negeert tenminste een week het journaal~

Beetje blegh na al dat negeren van dingen die dan toch in je hoofd zitten en van een week nogal hard werken en alleenouderen. Nu alle kindjes in huis en GG ook weer in het land. Maar hij wil straks naar Ikea, en ik moet ook mee. Ik heb wel uitonderhandeld dat we over 2 wkn naar Bloes komen (al was daar weinig onderhandeling voor nodig, vond hij sowieso wel een goed idee), alleen Zoon moet nog wat overtuigd worden; Bloes, komt er ook nog een jongetje in ongeveer de juiste leeftijdscategorie? Zoon werd tikje overspannen bij idee tussen "ál die MEIDEN!!!" te moeten vertoeven .

Zoon is trouwens iets jonger denk ik, Bam (6 1/2)? Maar ook niet zo'n grote; draagt soms wel 122 maar dat is nog wel wat hobbezakkerig. 110-116 gaat ook nog wel best, eigenlijk.

Ik heb te weinig gesport, en ben te weinig buiten geweest afgelopen week. Daar word ik zo, kweenie, blegh hangerig duf zompig van.

Toet: wat een reis mens... Lukt het met feessie voorbereiden nu? Veel plezier!!
Lil, breng Zoon maar hier dan op weg naar Bloes. Jongens zat.
He Dreamer,

Wij hebben al een megastapel voetbalkaartjes (inclusief dubbele) en ik vroeg me al af wie ik er blij mee kon maken. Wij doen namelijk wél alle boodschappen bij de AH. Als je ze wilt hebben en je durft het aan mij je adres te geven ( ), stuur dan even een mail naar roque@live.nl. Krijgt je zoon leuke post
Heee Roque, wat geweldig zeg!

Jeetje, ja... Belgie. Verschrikkelijk. Ook hier vele tranen om het gebeurde, en Xoplief was er letterlijk beroerd van. Unbelievable.

Pim; sleutel krijgen we 2 maart as (lalala, nog maar een paar weekjes....). Dan dik 4 weken verven, verven en nog eens verven (en schuren en afnemen helaas) en nog wat klusjes ( ) en vrijdag 3 april gaan we echt uit ons oude huis over naar het nieuwe huis. Dan vervolgens nog rustig aan de keuken vernieuwen en extra badkamer bouwen.

Vreselijk veel zin in (het meeste verhuisspul zit al georganiseerd in dozen EN we weten hoe we alles hebben willen in het nieuwe huis), maar ik zie ook wel op tegen het vele werk. Nah ja... laat maar komen!

Pfoe, Meave, wat een gezin heb jij dan af en toe! En dus ook niet de rustigsten..... Petje af en fijn dat jullie je zo goed over de opvoeding bekommeren! Daar heeft dat ventje wat aan!!
Roque je hebt mail!!

Pfoei Xop, aan verhuizen hebi k dus echt een hékel! Maarja.. resultaat vannieuw huis is natuurlijk wél weer leuk
Later is nu
Dreamer, maak je zoon maar blij: we hebben Klaas Jan Huntelaar. Volgens de krant schijnt hij al 20 kaartjes waard te zijn
HA, zoveel?

Hij baalt er best wel een beetje van, dat KJ H niet meer bij Ajax speelt.. dat hij die morgen dus níet ziet.

Maarja, we hebben altijd nog een Suarez.. die overigens vandaag jarig is (wat je al niet leert van voetbalplaatjes)
Later is nu
Zal ik deze dan maar bestellen?
quote:kjong schreef op 23 januari 2009 @ 10:20:

Ik ook.

Ik ook koffie.

Net weer een afwijzing binnen.

Nu ben ik niet doortastend genoeg. (Deze had ik nog nooit gehoord.) En ze missen dat ik ergens voor sta.

Ik kan je wel vertellen. Zo lang solliciteren en iedere keer een ander 'aandachtspunt' over je door hun verzonnen karakter, daarvan hou je weinig zelfvertrouwen over.

Dus doe maar een neut in die koffie.

Niet doostastend genoeg??? Haha, wat een ontzettende eikel (m/v) die dat verzonnen heeft! En eh; als er íemand ergens voor staat, ben jij het. Klootviolen.

Bam, Respect; ik had dat loeder in haar kamer opgesloten, denk ik.
quote:lilian02 schreef op 24 januari 2009 @ 12:47:

Bloes, komt er ook nog een jongetje in ongeveer de juiste leeftijdscategorie? Zoon werd tikje overspannen bij idee tussen "ál die MEIDEN!!!" te moeten vertoeven .

Heb geteld; er komen 7 jongetjes, om en nabij zijn leeftijd. Tussen ong 2 en 7 uur. Daarvoor komen de neefjes van MM van 5 en die zijn ook om op te vreten zo liefleuk. Maar die lopen jullie dan ws. wel mis, helaas.
Fijn, Bentetje dat de pijpleidingen in orde zijn! Super, fijn dat je je daar geen zorgen over hoeft te maken.

En Xop, wat snel allemaal al! En heb ik nou goed begrepen dat je wel mee gaat Slempen? Of is at wishful thinking?

Hier is het weer druk met werk en huishouden en genieten (dat ook hoor; niet dat je medelijden met mij hoeft te hebben ) MM is vanavond naar een voetbalwedstrijd en daana stappen in zijn Provinciestad. Daarom blijft hij in zijn eigen huis slapen en dat is gék, na maanden Samen. Maar leuk voor hem en morgen is ie er weer en gaan we met zijn 4-en naar het zwembad om de hoek. Leuheuk, de Bloesjes zijn helemaal enthousiast.

Gisteren cursus gehad op het Werk en ik snapte zowaar wat van wat de man vertelde! Toet snapte het écht dus die bel ik als ik het niet meer weet. Toen in weg wilde gaan en met mijn jas aan stond, kwam de Baas nog naar ons toe met een paar flessen wijn en met het verzoek om even wat glazen mee te nemen. Kíjk, dat is nog eens een Baas voor Kroeggangers!

De cursusleider bleek trouwens een collega van MM; die geeft ook trainingen (maar dan andere) voor een bureau waar hij voor werkt. De wereld is klein!

~schenkt de wijn nog eens bij~
~schenkt ook nog maar eens bij~

Mijn meneer zit te typen op MSN.

Duurt zooooooo lang!

Kan makkelijk hier ook nog even neen eut halen, en naar de Echte Keuken voor een glaasje.
Had ik al verteld dat de Buurpuber inmiddels haar rijbewijs heeft? En dat ze nu mijn auto wil lenen voor het stappen? No way, dear, no way.....
quote:Bloesem schreef op 24 januari 2009 @ 21:42:

[...]

Bam, Respect; ik had dat loeder in haar kamer opgesloten, denk ik.

Ik geloof niet dat ik het heel oké had gevonden als dit over één van mijn dochters ging....

Kickboxers zijn lekker! Kickboxgala's zijn zeer tof, volgende ben ik er weer bij!!! Pimpeltown rocks en weet hoe te feesten en vooral moet ik iets minder drinken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven