Uitgerekend begin november 2017 - openbare tabel

10-03-2017 13:55 334 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit topic is voor iedereen die is uitgerekend begin november 2017! Voor de dames uit het oude topic of nieuwe dames die ook graag mee willen schrijven!

Inloggegevens om de tabel te wijzigen:

NaamLeeftijd (v/m)Kindje #UitgerekendGeslachtAfsprakenBijzonderhedenTorina36/342e (1 jr)23 oktoberVerrassing-hiesje35/433e (3 + 1 jr)28 oktoberVerrassing-Saar199026/261e28 oktobernnb18-05 geslachtsbepalingdaisybelle38/413e (12 + 10 jr)31 oktoberVerrassing08-05 controleIJsblauw1 novembernnb-Maaary30/372e (1 jr)3 novembernnb-cosmopolitan220835/381e4 novembermeisje7-06 controle vk

18-05 geslachtsbepalingkat198927/301e6 novembernnb-eagle_eye29/341e6 novembernnb04-05 termijnecho @ SpanjeWanderlust4ever32/?1e6 novembernnb18-05 echo @ ZwedenDookster27/301e7 novembernnb26-04 termijnechoapril882e (1 jr)12 novembernnb-Estela136/362e13 novembernnb-Mliekk27/272e (2 jr)16 novembernnb-Jet199323/271e17 novembernnb02-05 termijnecho

Karien85

Uit de tabel gehaald ivm lang niet meeschrijven: keet30, Loes23 & Koekebakster. Willen jullie er weer in, dan zijn jullie uiteraard van harte welkom
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 12:21
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
4.43% gewijzigd
Is dit met een tabel die is gekopieerd?

Zo ja zit ik dan in het goede topic:)?

Indien yes: ik meld me!

Alleen ik forum eigenlijk altijd mobiel. Dus kan iemand mij toevoegen:

April88

2e kindje

Uitgerekend op 14 november verwacht ik nu. Maar kan nog veranderen na echo.

Eerste echo is op 27 mrt bij 7+2!
quote:april88 schreef op 10 maart 2017 @ 14:05:

Is dit met een tabel die is gekopieerd?

Zo ja zit ik dan in het goede topic:)?

Indien yes: ik meld me!

Alleen ik forum eigenlijk altijd mobiel. Dus kan iemand mij toevoegen:

April88

2e kindje

Uitgerekend op 14 november verwacht ik nu. Maar kan nog veranderen na echo.

Eerste echo is op 27 mrt bij 7+2!Hi April, hier Cosmo, ik ben de tabel aan t bouwen, ik gooi jou er zo in goed!
Leuk! Ik ga mezelf er zo direct inzetten!
mooi dat het werkt
Gelukt!

Ik heb er dan wel ingezet dat ik 16 maart een echo krijg, maar ik kan dan ook al niet. Ik heb zitten slapen tijdens het telefoongesprek denk ik Dus ik ga wel een mailtje sturen dat ik me vergist heb en of weer de afspraak kan verzetten. Ze zullen wel blij met me zijn daar
Thanks Cosmo, ziet er goed uit

@daisy, ik had het zelfde hier, mijn intake zou eigenlijk over drie weken zijn maar dan ben ik dus in Nederland. Toen ze het weekend daarna voorstelde moest ik die ook afwijzen want dan ben ik bij een vriendin meer in het noorden van Engeland. Daarna vroeg ze of ik door de weeks 's ochtends kon en moest ik dus zeggen dat ik nooit 's ochtends kan ivm studie. Ze kon er gelukkig om lachen maar ik voelde me wel even een verwent nest waar iedereen voor moet schuiven
In the end we only regret the chances we didn't take.
Hallo dames,

Ik las in jullie andere topic al een week of wat mee, maar twijfelde of ik hier mee wilde schrijven of in het eind oktober topic. Eind oktober is al redelijk vol en al lange tijd aan het kletsen, plus dat ik al eerder een olifantendracht heb gehad. Dus ik denk dat ik hier beter op mijn plek ben.

Even voorstellen; Hiesje 35 jaar intussen en al 12 jaar samen met mijn partner van intussen 43 jaar. We hebben samen 2 kinderen van 3,5 en 1,5 jaar oud. Beide zijn in oktober jarig en worden dan dus 4 en 2. Zoals ik zei ben ik van de olifantendracht en beide kinderen zijn dus met bijna 2 weken over datum geboren.

Verdere info; Ik werk fulltime en mijn man is thuis met de kinderen. Intussen zijn we met een grondige verbouwing van het hele huis bezig.

Ik heb 22 februari een positieve test in mijn handen gehad en kon dus gelijk carnaval voor het vijfde jaar achter elkaar nuchter vieren. (zwanger / borstvoeding / zwanger / borstvoeding /zwanger) Ik heb intussen ook een afspraak met de verloskundige gemaakt voor 22 maart (aaaaargh nog 1,5 week) en ben afwisselend heel relaxed of compleet gestressed dat het vast wel mis zal zijn. Kwaaltjes; stemmingswisselingen dus, pijn in mijn onderbuik / liezen, gisteren bloedverlies na gemeenschap en moe moe moe!!!! Oh ja uitgerekende datum is voorlopig 29 oktober, ik ben nu dus 6 weken en 5 dagen zwanger.
Hoi Hiesje, leuk dat je er bent... Zal je zien, beval je als allerlaatst van ons allemaal
Hi Hiesje! Welkom en gefeliciteerd!

Ik begin me echt af te vragen of ik iets fout bereken in mijn uitgerekende datum. Ik ben volgens mijn berekeningen maar 3 dagen korter zwanger, maar wel 1 november uitgerekend. In het andere topic meldde zich ook al iemand die bijna net zo lang zwanger is, maar ook een hele andere UD heeft

Hoe hebben jullie het berekend?
Oh, ik zie nu dat in de tabel 29 oktober staat, dan zou het wel kloppen
Daisy, ik heb t gewoon van 24baby of oeiikgroei of ik ben zwanger (google maar). Gaven allemaal dezelfde datum aan.... maar ja t wordt toch nog anders na de termijnecho
Oeps sorry, fout getikt in mijn tekst inderdaad. Uitgerekende datum dus 29 oktober, niet 19 oktober.

@Cosmopolitan; zou de 3e keer zijn dat ik als laatste van het groepje beval, al ben ik verre van als laatste uitgerekend.
@cosmo thanks voor het toevoegen!

@iedereen: welkom in het nieuwe topic:):):)
@Cosmo, ik heb alle berekeningen gebruikt via google dus daarom snapte ik er ook niks van, haha. Maar het mysterie is al opgelost inmiddels

Mijn eerste is geboren met 40+1 en mijn 2e met 38+2, dus ik hoop dat dat een leidraad is voor deze zwangerschap
Hee allemaal!

Fijn met een tabel zo! Ik ben brutaal en met de vraag of iemand mij er ook in kan zetten. Doe het altijd met de telefoon en daar lukt het niet goed mee.

Leeftijd; mijn man 27 en ik 23

Kindje; 1e kindje

Uitgerekend; 10 november ( volgens internet)

Geslacht; onbekend

Afspraken; maandag 3 april, de 8 weken echo. Ben dan 8 +3.

Donderdag 13 april; intake

Bijzonderheden; -

Zou iemand dit erin willen zetten.

Heel erg bedankt alvast!
Leuk! Zo'n tabel waarin je alles kunt zien. Mijn vriend en ik zijn beide 26 jaar. Super leuk om alles te volgen.. de eerste echo's onder ons komen steeds dichterbij! Zo leuk en spannend :-)
Hoi allemaal!

Wat een leuk topic Ik ben nieuw hier, maar schrijf ook graag mee! Zal zo proberen m'n gegevens toe te voegen aan de tabel. Als ik de tooltjes op internet mag geloven ben ik vandaag 5 weken en 5 dagen zwanger en ben ik 6 november uitgerekend. Superspannend!

Vorige week had ik best wel veel kwaaltjes, vooral echt steeds heel misselijk. De laatste paar dagen bijna niet meer en aan de ene kant ben ik daar natuurlijk heel blij mee, maar aan de andere kant maakt het me ook wel superonzeker of het allemaal wel goed zit. Is dat voor anderen herkenbaar?

Mijn eerste echo is pas 27 maart, als ik 8 weken ben. Pffff wat duurt dat nog LANG!
Hoi allemaal, fijn die tabel! Helaas lukt t mij vanaf de iPad ook niet om m te wijzigen. Zou iemand voor ons in willen vullen dat wij allebei 36 zijn en dat ik m'n eerste echo op 29 maart hoop te hebben? Ik vind t wel spannend, denk iedere keer aan vorige maand, toen t nu ongeveer mis ging. Nog n beetje onwerkelijk dat t nu dan alweer raak is. Heel hard duimen de hele dag????

Ik had gisteren een etentje van mijn werk, was nog knap ingewikkeld om t geheim te houden (was een beperkt keuzemenu en moest toch echt ff checken of er geen rauw ei in de panna cotta zat). Jullie dat soort ervaringen ook? Ik heb het ook de eerste (hele goede) vrienden verteld. Dat moest wel, want ik zou vandaag met haar naar de sauna, maar dat schijnt de eerste weken niet zon goed idee te zijn. Bovendien gaan we woensdag samen met nog wat andere vrienden skiën. Dan weet ze t sowieso als ik de gluhwein laat staan! Tsja, ik houd normaal wel van n drankje????
Hi! Ik wil ook graag meeschrijven! Wij zijn allebei 33 en het is de eerste. Spannend! Uitgerekende datum is waarschijnlijk 12 november. Ik heb donderdag positief getest, ik kan me nu al nauwelijks voorstellen dat ik dit lang geheim kan houden. We willen wachten tot na een eerste afspraak bij verloskundige. Daarna gaan we ook een weekendje weg met schoonfamilie erbij, in een wijngebied. Bijna geen optie om het ze dan nog niet te vertellen :p

Hier wel wat klachten, last van misselijkheid.
Welkom hiesje, loes en wollentrui! Spannend allemaal he

@Estella, ja het is echt fingers crossed de hele dag! Ik heb ergens gelezen dat de sauna oké is als je het gewend bent. Ik ben het niet echt gewend (normaal 2x per jaar ofzo) en kan daarom niet meer, ga het wel missen de komende maanden.

@hier, ik snap niet waar ik last van heb, ik hou helemaal niet van snoep en frisdrank normaal gesproken en nu heb ik haast de neiging om de suiker pot leeg te likken
In the end we only regret the chances we didn't take.
Welkom iedereen, gezellig!!!

@ Estela1; ik ben twee dagen nadat ik erachter kwam dat ik zwanger ben naar de sauna gegaan. Hadden de kaarten geboekt en bedacht me vlak voordat we vertrokken pas dat het misschien niet oke zou zijn.

Heb het gecheckt met mensen van de sauna en die zeggen dat het helemaal oké is. Enige waarmee je moet oppassen is bij opgieten voor de geur: munt/mint/menthol. Deze komt ook weleens voor in de natte sauna.

Geef het bij een opgieting wel even van te voren aan.

Ik ga hooguit 3 keer per jaar naar de sauna en volgens het personeel maakte dat geen verschil (of je vaak gaat of niet)

Mijn zus is een echte saunaganger en is zelfs met 9 maanden nog vaak in de sauna te vinden geweest. Baby is er prachtig uitgekomen en niks mis mee!

Wij gaan vandaag een afspraak proberen te maken. Je mag hier zelf je verloskundige uitkiezen (omdat we privé verzekerd zijn) Lastig kiezen van een plaatje, hihi.

Hier in Spanje zijn er veel mannelijke verloskundigen en gynaecologen, blijf dat maar apart vinden..
@Eagle; ik zou een mannelijke gyn of vlos echt geen probleem vinden, behalve een bepaalde eikel die ik bij zwangerschap 1 en 2 ben tegengekomen. Die vent schop ik de kamer uit als ik hem nog eens zie.

Ik heb vandaag een afspraak gemaakt met de huisarts; heb in zwangerschap 1 en 2 meerdere nierbekkenontstekingen gehad en het advies van de verloskundige om een doorverwijzing naar een uroloog te vragen mocht ik nog eens zwanger worden. Nu is het zover dus toch maar eens gaan vragen om die doorverwijzing. Ik heb nog niet eens bevestiging dat het goed zit, maar toch.

Ik heb trouwens echt wisselende buien nu. Ene moment blij en het volgende moment twijfel ik aan alles; of het goed zit, of ik wel 3 kinderen kan hebben, of ik dit mijn werkgever kan aandoen , of ik wel lief ben voor mijn gezin, noem het maar op. Deze week midden in de nacht nog een test gedaan omdat ik weer eens twijfelde omdat ik me niet slecht genoeg voelde. Was deze test lichter dan de andere dus ik weer aan het twijfelen om 3 uur 's nachts. Maar dan wel 2 strepen dus niks om over te twijfelen. Ach ja, emotioneel incontinent.
Haha Hiesje, herkenbaar die buien. Ik ben nu de hele dag wat wisselend van emoties Ik hou me nog in met de testen, maar snap de drang :-D

Afgelopen weekend was ik vooral super blij, ik kon bijna niet wachten tot we het de hele wereld kunnen vertellen. Nu ben ik opeens super onzeker, vooral bang dat er iets misgaat. Ik kijk echt uit naar de eerste echo. Intake bij de verloskundige staat gepland (14/4), echo regel ik morgen! Eerste stap is gezet.
@wollentrui, welkom en gefeliciteerd!

@eagle eye, goed om te horen dat t toch wel meevalt zon saunabezoek. Ik heb t voor de zekerheid toch maar gelaten. Maar wie weet later alsnog... ik ga ook zo 2 keer per jaar, niet heel vaak dus.

Ik ben ook blij vlagen heel onzeker. En haast blij dat ik vanmiddag heel misselijk was. Kan ook niet wachten om t iedereen te vertellen! 2 hele goede vriendinnen weten het al. Een daarvan is nu 16 weken zwanger, ook van de tweede, zo leuk! Toen we allebei nog in n eerdere relatie zaten, hadden we al afgesproken om n keer tegelijk zwanger te zijn... eindelijk gelukt!???? Ik merkte vandaag ook ineens dat mijn tepels gevoeliger zijn, bij het voeden van mijn dochter. Zijn hier nog andere dames die nog borstvoeden? Ik ben zo benieuwd hoe lang dat nog gaat... op een gegeven moment ga ik colostrum maken, vermoed ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven