Trouwen in 2016/2017+

13-06-2016 13:55 2570 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als vervolg op het TROUWEN IN 2016 topic heb ik een nieuw topic aangemaakt met daarin een tabel die ik zo goed mogelijk wil bijhouden. Hier kletsen we samen over de voorbereidingen richting de bruiloft en alle vragen/opmerkingen/ideeën kunnen met elkaar gedeeld worden. Geef je naam en trouwdatum indien gewenst aan mij door en ik zet je erbij.

NaamLeeftijdTrouwdatumLocatiesammie00-voorjaar 2017-Liefs7dan 306 mei 2017UtrechtFruity-Pebbles-16 mei 2017-Goudstraal2424 mei 2017Zuid-HollandJaneJane384924 mei 2017Zuid-Hollandsmurfin88dan 2826 mei 2017Noord-Veluwezwartekater25mei 2017-Nienah23juni/juli 2017Noord-Hollandilovemycat-23 juni 2017Zuid-Hollandmirleni35zomer 2017Gelderlandeagle-eye28/34zomer 2017-flipje2-7 juli 2017-Lapflop24juli 2017-xx_Juffie25juli 2017-Nav_26juli/augustus 2017OverijsselHalcyon_Days-11 augustus 2017-minnimousedan 3211 augustus 2017-Ttass28dan 3025 augustus 2017-leonidan 381 september 2017Zuid-HollandMaritinwonderland241 september 2017FrieslandPotjePindakaas31september 2017Zuid-Hollandmotorbloemetje2615 september 2017Noord-Hollandssea198136september 2017Zuid-Hollanddaneli2422 september 2017GelderlandVier29september 2017Zuid-HollandIBlopviva3312 september 2017GelderlandWildePerzik28september 2017-Ladigital-najaar 2017Limburgmanadisdan 26oktober 2017- Daremanda2717 oktober 2017-Ambition-21december 2017-Rosa_vB2721 juni 2018Zuid-HollandJeluze3822 juni 2018Zuid-HollandSunshine1992dan 26juni 2018/2019-estrellas2---
Lekkere bestemming Daremanda!!!!!

Wij blijven in Nederland, hebben afgelopen 4 maanden flinke kostenposten gehad. We zijn verhuisd en moesten beide een andere auto.... Wij gaan hopelijk volgend jaar een lekkere zonvakantie doen!
Wij zijn afgelopen maandag begonnen met koolhydraat beperkt eten. Wij zijn beide stevig, ondanks dat ik al zo'n 45 kilo ben afgevallen. Ik wil niet de foto's terug zien en denken, jeetje wat een plofkop...

Vriend doet op zijn manier mee, hij heeft alleen een buikje en deze mag wat minder. Hij mag echter niet teveel afvallen, anders is zijn pak te groot. Dus hij moet af en toe zijn pak passen om te kijken of deze nog mooi staat.

Mijn jurk heeft een vetersluiting en daar kan ik nog wat mee schommelen/sjoemelen. Morgenmiddag heb ik weer een doorpas staan, ben benieuwd. Zal heus nog niet echt kilo's afgevallen zijn, maar ik merk wel dat mijn buik wat minder is.
Zoveel zin in huwelijksreis, eindelijk weer een flink eind vliegen en dat samen met mijn dan man.

Heerlijk.

Heb alvast een mooi badpak besteld, haha
Haha ik heb ook al een nieuwe bikini gekocht van de week wij gaan naar zuidelijk Afrika, ook zo'n zin in!!

En ben ook in totaal zo'n 5 kg afgevallen, ben best fanatiek met sporten en op eten letten... heb een strakke jurk bij buik/heupen dus hoop op m'n mooist te shinen dan
Vriend moet juist aankomen trouwens, door niet kunnen sporten best afgevallen dus dat gaat ie eerst doen en dan maatpak
Leuk om jullie huwelijksreizen te lezen! Wij gaan naar xxx, ik heb maar een week vrij dus een verre bestemmingen vind ik zonde van de tijd. Het lijkt me een mooi eiland met een super hotel, ik heb er echt zin in.
anoniem_165154 wijzigde dit bericht op 24-05-2018 21:25
2.34% gewijzigd
Hi, wat doen jullie met je daggasten tijdens de foto's die wel 1,5 a 2 uur duren (incl rijden naar een fotolocatie)?? We trouwen waarschijnlijk deze herfst. Hebben jullie tips? thnx
quote:Rosa1988 schreef op 10 maart 2017 @ 20:23:

Hi, wat doen jullie met je daggasten tijdens de foto's die wel 1,5 a 2 uur duren (incl rijden naar een fotolocatie)?? We trouwen waarschijnlijk deze herfst. Hebben jullie tips? thnx

Wij verwachten een uurtje weg te zijn. Anderhalf is echt de max is maar een klein stukje rijden en de foto's vinden wij niet van groot belang.

Bij ons gaan de gasten (wij hebben geen dag en avondgasten) alvast naar de feestlocatie om te kletsen, te drinken en te lunchen.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Ik ga gewoon volgende week voor mijn jurk! Toen ik die afspraak maakte leek het nog zo ver weg en nu is het ineens al zover. Toch wel spannend!

Verder gaan wij naar een luxe hotel in rhodos. Op onze eerste date hebben we gegeten bij de Griek en onze eerste vakantie was naar Griekenland. Al met al leuk om daar heen te gaan als huwelijksreis.

Ik wil wel afvallen maar heb een eetstoornis die helaas erg actief is momenteel. Nou ja ik krijg een jurk met een veterstrik dus kan nog wel wat kwijt gelukkig.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Wij doen geen echt fotomoment. Zullen tijdens de borrel even een paar minuten wegglippen om een paar foto's te maken maar dat was het qua speciale tijd daarvoor. Hebben we gewoon niks mee.

Wij gaan naar NY op huwelijksreis. Heel wat anders dan alle stranden haha.

@ibi, dat klinkt vervelend! Sterkte ermee!

En inderdaad, wat gaat de tijd ineens snel! Ik hoorde mezelf gister zeggen: "in september trouwen we, dus duurt nog even". En toen realiseerde ik me ineens, dat is nog een half jaar! Waar is het afgelopen half jaar ineens gebleven?! Haha
Wij gaan op citytrip binnen Europa, we hebben helaas geen budget om ver weg te gaan.

Het wordt voor ons pas onze tweede vakantie samen. Dus heb er nu al zin in!

Ik hoorde mezelf ook steeds zeggen 'nog 5 maanden' en zij het er nog maar 2
Vandaag doorpas van m'n jurk gehad.

Wat is ie mooi geworden! Ze gaan nu de jurk definitief korter maken, en innemen. Dan is er geen weg meer terug

Volgende maand nog 1 keer passen, dan moet ie goed zijn, krijgt m'n moeder les hoe ze m'n jurk moet aantrekken en krijg ik 'm mee naar huis
Had jij ook dat ie je hoofd toch anders was? Toen ik hem weer aanhad dacht ik 'oh ja'

Maar toen er overal spelden zaten zag je pas goed hoe de jurk aansloot. Dus heb meer zin in het ophalen en hem dan aan te trekken.

Kaarten versturen we deze week, dan kan er niks meer veranderen aan de planning. ik krijg langzaam wel wat zenuwen hoor..

Voor mijn gevoel moeten we nog best wat regelen. We hebben besloten tóch in onze eigen auto te trouwen, Naja rijden. Wil ik hem wel mooi laten oppoetsen.
Nee, hij was nog precies zoals ik in gedachte had. Zelfs nog mooier dan ik dacht!

Ben er echt verliefd op en zo blij mee! Kan niet wachten tot het zover is
Ik laat hem maken dus ik kan pas over een paar maanden echt zien hoe hij is geworden. Wel spannend hoor.

Heb wel flink wat ideeën.

Het wordt iig wit met een andere kleur en ons nichtje van 10 die bruidsmeisje is krijgt, indien mogelijk, dezelfde jurk maar dan met de kleuren andersom. Hoop zo dat dit allemaal gaat lukken.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Zo, offerte van de locatie is binnen. Met de mogelijkheid tot het afkopen van de drank. We hebben geen heel lang avondfeest dus ik twijfel of we het afkopen eruit halen.

Echter kan het me wel wat rust geven op de dag zelf, dat ik niet denk 'oh nee neef Henk besteld nu al zijn 6e pils' of dat de kinderen ineens 4 ice-t achter elkaar opdrinken.

Wat doen jullie? Wel of niet afkopen?
Wij kopen het niet af op advies van de feestlocatie. Hun ervaring is dat je het er niet uithaalt.

We hebben een ruime begroting gemaakt dus ik denk dat het alleen maar mee kan gaan vallen. Ik laat het hele geldgebeuren die dag dan ook gewoon langs mij heen gaan hoop ik.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Wij kopen ook niet af. Locatie gaf aan: wij rekenen ruim en jullie verliezen er op, wij niet..
Wij doen t denk ik wel, grote groep die behoorlijk drinkt, kosten zijn: 18-01u 30€ pp en 20:30-01:00 20€.

Twijfel nog steeds maar wil inderdaad dat iedereen lekker gaat feesten en niet dat ik denk ohh god iedereen drinkt zoveel straks is t zo veel duurder...
Hmmm neig nu toch weer naar niet, heb ook weer familieleden die praktisch niet drinken... lastig!
Wij vonden het ook heel erg lastig, maar uiteindelijk toch besloten het niet te doen. Mede daar wat de locatie aangaf.

Ze rekenen zichzelf rijk, 9 van de 10 keer haal je het er niet uit
Als ze bij ons meer dan 5 drankjes drinken halen we het er al uit. Maar ons feest duurt niet tot heel laat. Lastig dus
Onze locatie doet niet aan afkoop. Zij gaven aan dat het inderdaad vaak niet in het voordeel is voor de klant. En dat vervelend vinden. Ze vertelden trouwens ook dat zij geen diverse totaalpakketten hebben, maar per stel/bruiloft komt er een prijs zodat iedereen het echt op zijn eigen manier kan doen. En het kan dus ook echt worden aangepast op diverse budgetten.
Hoi hoi! Ik leef nog! :P Ik heb dit forum echt waardeloos verwaarloosd....sorry daarvoor! Maar ik ga binnenkort weer eens een beetje bijlezen. Alles lezen zal niet lukken, maar ik probeer ver te komen ;) Ik heb waarschijnlijk veel nieuwe leden gemist. Alles wat ik tegenkomen in de berichten zal ik proberen zsm toe te voegen aan de tabel. En stuur mij anders even een PB als je in de tabel wilt, dan voeg ik je gelijk toe!

Met de voorbereidingen gaat het helemaal super. We hebben vrijdag de details besproken met de locatie, ik heb zaterdag mijn jurk weer aangehad voor de eerste doorpas en mijn vriend heeft dit weekend zijn pak gevonden, komende vrijdag halen we de trouwringen op en de uitnodigingen zijn inmiddels de deur uit dus er druppelen langzaam wat aanmeldingen binnen.
Wij hebben nu wel het plan af te kopen omdat er aantal forse drinkers bijzitten. En ik vind dat turfen op de achtergrond ook niets en nu weten we wel precies wat we krijg gaan zijn. Het houdt rekening met 1 drankje per half uur (wijn minder dan 1 per 45 min), en ik weet dat behoorlijk aantal mensen daar overheen gaan zitten.

Zijn nu bezig met uitnodigingen. Gastenlijst zo goed als af gelukkig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven