Napraattopic deel 79

28-02-2017 16:09 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:missie_m schreef op 11 maart 2017 @ 14:13:

https://youtu.be/O775dHUHxLs Popcorn song goes metal

Beter.heheh maar het blijft een verschrikkelijk nr.
Domme trol van dat onbedoeld zwanger.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 11 maart 2017 @ 18:04:

Domme trol van dat onbedoeld zwanger.Ik vind vooral bepaalde reacties echt ontzettend dom.
quote:Lady_Voldemort schreef op 11 maart 2017 @ 18:29:

[...]

Ik vind vooral bepaalde reacties echt ontzettend dom.Zou nou zeg dat. Heeft de SGP wat anti-abortusgekkies vrijgelaten in het kader van zieltjes winnen voor woensdag?
Ik hoop echt dat het een troll is, eerlijk gezegd. Meisje klinkt te dom om te poepen en ik zou niet weten hoe je op een aardige manier uitlegt dat de combinatie kind, geen netwerk, vriend zonder verblijfsvergunning, geen opleiding, geen werk best wel een recipe for disaster is.
Oh en dat Weston/ Price topic. Dat is toch een karikatuur van zichzelf. Reacties van TO zijn precies zoals je van een orthotect/ voedselgekkie mag verwachten. Ik weet niet eens hoe je doordringt tot zo'n overtuigd iemand.
quote:danivo schreef op 11 maart 2017 @ 18:54:

Meisje klinkt te dom om te poepenGa je lekker?
quote:danivo schreef op 11 maart 2017 @ 18:56:

Oh en dat Weston/ Price topic. Dat is toch een karikatuur van zichzelf. Reacties van TO zijn precies zoals je van een orthotect/ voedselgekkie mag verwachten. Ik weet niet eens hoe je doordringt tot zo'n overtuigd iemand.Niet.

Oh en dat Weston/ Price topic. Dat is toch een karikatuur van zichzelf. Reacties van TO zijn precies zoals je van een orthotect/ voedselgekkie mag verwachten. Ik weet niet eens hoe je doordringt tot zo'n overtuigd iemand.Niet, dat is een hele grote sekte waarbinnen mensen gehersenspoeld zijn.

Ik hoop echt dat het een troll is, eerlijk gezegd. Meisje klinkt te dom om te poepen en ik zou niet weten hoe je op een aardige manier uitlegt dat de combinatie kind, geen netwerk, vriend zonder verblijfsvergunning, geen opleiding, geen werk best wel een recipe for disaster is.Ze twijfelt he. Precies om de redenen die jij hier aangeeft. Degenen die zo hard roepen dat abortus geen optie is zijn degenen die al die dingen over het hoofd zien, niet TO. Al spelt ze dan wel heel erg beroerd, maar dat is een ander verhaal.
quote:Lady_Voldemort schreef op 11 maart 2017 @ 19:12:

[...]

Ze twijfelt he. Precies om de redenen die jij hier aangeeft. Degenen die zo hard roepen dat abortus geen optie is zijn degenen die al die dingen over het hoofd zien, niet TO. Al spelt ze dan wel heel erg beroerd, maar dat is een ander verhaal.Dat is ook weer waar. Maar ik wil alleen maar roepen NEEEEE! Doe het niet!

Ik hoop echt dat het een troll is, eerlijk gezegd. Meisje klinkt te dom om te poepen en ik zou niet weten hoe je op een aardige manier uitlegt dat de combinatie kind, geen netwerk, vriend zonder verblijfsvergunning, geen opleiding, geen werk best wel een recipe for disaster is.Prima op deze manier uit te leggen. Of ze het snapt is een tweede.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:danivo schreef op 11 maart 2017 @ 19:27:

[...]

Dat is ook weer waar. Maar ik wil alleen maar roepen NEEEEE! Doe het niet!

Ja ik ook, doe me een lol zeg..

Maar die toevoeging 'te dom om te poepen' lijkt me dan weer onnodig. Die zou ik eerder willen reserveren voor de anti-abortusdames die propageren dat dat kind er met een beetje liefde ook wel komt.
quote:Lady_Voldemort schreef op 11 maart 2017 @ 20:23:

[...]

Ja ik ook, doe me een lol zeg..

Maar die toevoeging 'te dom om te poepen' lijkt me dan weer onnodig. Die zou ik eerder willen reserveren voor de anti-abortusdames die propageren dat dat kind er met een beetje liefde ook wel komt.Ik kan prima poepen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

Oh en dat Weston/ Price topic. Dat is toch een karikatuur van zichzelf. Reacties van TO zijn precies zoals je van een orthotect/ voedselgekkie mag verwachten. Ik weet niet eens hoe je doordringt tot zo'n overtuigd iemand.

Je dringt niet door.

Maar ik verveel me, dus ik blijf doorgaan daar.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik zou wel eens een eetlijstje willen zien van TO.
Weer zo'n muts die pillen vergeet. Kan niet waar zijn toch.
quote:Nouschi schreef op 11 maart 2017 @ 23:35:

Weer zo'n muts die pillen vergeet. Kan niet waar zijn toch.Ik hoop van niet maar vrees het ergste. Wat is er toch gebeurt met goede voorlichting?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
nou mijn buren draaien ub40 en dat is ook geen pretje.
Voorlichting heet nu 'google-en-anders-weten-ze-het-wel-van-een-vriendje-het-is-toch-wat-met-die-jeugd'
quote:Emperor schreef op 11 maart 2017 @ 23:38:

nou mijn buren draaien ub40 en dat is ook geen pretje.Pfff nee daar word je ook niet vrolijk van.
quote:danivo schreef op 11 maart 2017 @ 22:20:

Ik zou wel eens een eetlijstje willen zien van TO.Liever niet.
Arme Emp.
quote:Emperor schreef op 11 maart 2017 @ 23:38:

nou mijn buren draaien ub40 en dat is ook geen pretje.

Ugh. Die jengelstem

Ik ben dol op reggae hoor, echt, maar die gast doet je alle lust vergaan.

Ik draai nu Siouxsie and the Banshees.
quote:Kootsies schreef op 11 maart 2017 @ 23:40:

[...]

Liever niet.Ik zit nu net lekker 23 kilo botten te koken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven