Napraattopic deel 79

28-02-2017 16:09 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Fee-de-Goede schreef op 10 maart 2017 @ 18:38:

[...]

Ja dat doe jij. Neem maar vast afscheid.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 10 maart 2017 @ 18:48:

[...]

Heb je een mod omgekocht ofzo?Was zelfs niet nodig. Ik kom blijkbaar heel onschuldig over.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Troeteltje schreef op 10 maart 2017 @ 18:36:

Ik had het idee dat TO van het topic over kindervoeding ook hulp zocht omdat het echt nodig was. Goed dan dat zo iemand advies inwint en vervolgens proffesionele hulp overweegt. Dat is juist het mooie aan het forum. Zo iemand durft het misschien in eigen omgeving niet aan te kaarten.En al is het een 'trol'. Juist zo'n topic kan ook een inspiratie zijn voor mensen die echt met een soortgelijk probleem worstelen maar daar niet met hun omgeving over kunnen praten. Ik heb alleen iets tegen op trollen van het type LadyGaga die overduidelijk alleen maar een account hebben aangemaakt om een beetje te zieken. en op trollen die er middels een verzonnen verhaal doelbewust op aansturen dat medeforummers daadwerkelijk emotioneel betrokken raken. Maar voor de rest mag iedereen hier zijn goddelijke gang gaan van mij. Het is toch idioot om te veronderstellen dat er ook maar één forummer is die niet af en toe de waarheid een beetje bijstelt.
quote:bossanova schreef op 10 maart 2017 @ 18:02:

Forummen de Moderators dan niet mee? Ach jij bent een mod?
quote:_alice_ schreef op 10 maart 2017 @ 19:02:

[...]

Ach jij bent een mod?Echt niet.
quote:Lady_Voldemort schreef op 10 maart 2017 @ 18:56:

[...]

En al is het een 'trol'. Juist zo'n topic kan ook een inspiratie zijn voor mensen die echt met een soortgelijk probleem worstelen maar daar niet met hun omgeving over kunnen praten. Ik heb alleen iets tegen op trollen van het type LadyGaga die overduidelijk alleen maar een account hebben aangemaakt om een beetje te zieken. en op trollen die er middels een verzonnen verhaal doelbewust op aansturen dat medeforummers daadwerkelijk emotioneel betrokken raken. Maar voor de rest mag iedereen hier zijn goddelijke gang gaan van mij. Het is toch idioot om te veronderstellen dat er ook maar één forummer is die niet af en toe de waarheid een beetje bijstelt.Maar misschien was de TO van dat topic er wel een teruggekeerde zo een.
IMHO
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 10 maart 2017 @ 18:49:

[...]

Neem maar vast afscheid.
quote:Lady_Voldemort schreef op 10 maart 2017 @ 18:56:

[...]

En al is het een 'trol'. Juist zo'n topic kan ook een inspiratie zijn voor mensen die echt met een soortgelijk probleem worstelen maar daar niet met hun omgeving over kunnen praten. Ik heb alleen iets tegen op trollen van het type LadyGaga die overduidelijk alleen maar een account hebben aangemaakt om een beetje te zieken. en op trollen die er middels een verzonnen verhaal doelbewust op aansturen dat medeforummers daadwerkelijk emotioneel betrokken raken. Maar voor de rest mag iedereen hier zijn goddelijke gang gaan van mij. Het is toch idioot om te veronderstellen dat er ook maar één forummer is die niet af en toe de waarheid een beetje bijstelt.Eens.
Dubbel
quote:_alice_ schreef op 10 maart 2017 @ 19:02:

[...]

Ach jij bent een mod?Nee, niks voor mij.
quote:Fee-de-Goede schreef op 10 maart 2017 @ 19:29:

[...]

Moet zeggen dat ik ook heel eerlijk ben hier. (Wat misschien niet zo slim is, maar dat bijstellen lukt me niet echt) Maar zeg natuurlijk niet alles.

Ok, toch een leugentje, ik heet niet echt Kittens

Ook niet slim natuurlijk.

Ik jok hier alles bij mekaar.
quote:-Kittens- schreef op 10 maart 2017 @ 20:09:

Moet zeggen dat ik ook heel eerlijk ben hier. (Wat misschien niet zo slim is, maar dat bijstellen lukt me niet echt) Maar zeg natuurlijk niet alles.

Ok, toch een leugentje, ik heet niet echt Kittens

Ook niet slim natuurlijk.

Ik jok hier alles bij mekaar.
LV, vind dat je gelijk hebt.
Ik was aan het gamen, geen linkjes dus so far ^^
Ik fluit wel een liedje.
Niks 'ceep calm'. Gas er op!
Moet ik het liedje raden nu ofzo?
dus.

Ik weet 'm

Happy Saturday!

Frankie Knuckles - The Whistle Song
Bah wat is dat toch met die mensen die een serieus topic van iemand anders alleen maar over zichzelf en hun zielige zeertjes maken. En iedereen kwalijk nemen die daar iets van zegt waardoor het hele topic nog meer over hun (lees: niks) gaat. Leuk als je lippenstift op doet maar als je mond die lelijke dingen blijft zeggen heb je nog steeds een lelijk smoelwerk.
quote:shifty schreef op 11 maart 2017 @ 12:11:

Bah wat is dat toch met die mensen die een serieus topic van iemand anders alleen maar over zichzelf en hun zielige zeertjes maken. En iedereen kwalijk nemen die daar iets van zegt waardoor het hele topic nog meer over hun (lees: niks) gaat. Leuk als je lippenstift op doet maar als je mond die lelijke dingen blijft zeggen heb je nog steeds een lelijk smoelwerk.

Tijd voor nog wat stafjes dus

Topic van Cynthiao bedoel je?

Ach die komt toch niet verder dan 'ik ben eenzaam dus ik moet een man die zo snel mogelijk wil trouwen liefst volgende maand'
quote:Labalade schreef op 11 maart 2017 @ 12:13:

[...]

Tijd voor nog wat stafjes dus Waarom zou je het staffen?
Je bent zelf een theepot
Oh ik dacht dat je een lippenstift in de sekspijler bedoelde.
Je kunt ze ook onder de negeerknop zetten ipv staffen.

Bah wat is dat toch met die mensen die een serieus topic van iemand anders alleen maar over zichzelf en hun zielige zeertjes maken. .Geen idee.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven