Napraattopic deel 79
dinsdag 28 februari 2017 om 16:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 11 maart 2017 om 23:45
zaterdag 11 maart 2017 om 23:49
quote:Emperor schreef op 11 maart 2017 @ 23:45:
[...]
daar ken ik niks van, ik weet alleen dat de zangeres een soort vrouwelijke robert smith is, toch?
Zoiets ja. Ik ben vooral van de oudste meuk van Siouxsie, hele fijne teringherrie .
Hier mijn lievelingselpee:
https://www.youtube.com/watch?v=UpGidqNu248
[...]
daar ken ik niks van, ik weet alleen dat de zangeres een soort vrouwelijke robert smith is, toch?
Zoiets ja. Ik ben vooral van de oudste meuk van Siouxsie, hele fijne teringherrie .
Hier mijn lievelingselpee:
https://www.youtube.com/watch?v=UpGidqNu248
zondag 12 maart 2017 om 00:17
ik vind het wel leuk! ik kan dat dark wave stijltje wel waarderen. eind jaren 70/ begin jaren 80 had je best veel van dit soort bands geloof ik. vooral de britse bands hebben zo'n typerend geluid, ook de punk(rock).
the sisters of mercy, the cure, the cult, en bauhaus luister ik ook graag. ik geef wel meestal de voorkeur aan zangers ipv zangeressen.
the sisters of mercy, the cure, the cult, en bauhaus luister ik ook graag. ik geef wel meestal de voorkeur aan zangers ipv zangeressen.
zondag 12 maart 2017 om 00:31
zondag 12 maart 2017 om 09:09
quote:Lady_Voldemort schreef op 12 maart 2017 @ 00:24:
[...]
Truste!
Leuk dat je Siouxsie leuk vindt quote:-Kia-Ora- schreef op 12 maart 2017 @ 00:24:
[...]
Slaap lekker .
tnx!
quote:missie_m schreef op 12 maart 2017 @ 00:29:
[...]
Je hebt geluisterd?
ja, het begin was verschrikkelijk en daarna werd het steeds beter.
quote:missie_m schreef op 12 maart 2017 @ 00:31:
[...]
Lang niet meer gehoord. UB40 vond ik prettig om te horen. Maakt wel verschil of ik die zelf draai (als ik ze wil horen) of dat de buren het draaien.rat in mi kitchen is wel oke, kingston town vind ik verschrikkelijk.
[...]
Truste!
Leuk dat je Siouxsie leuk vindt quote:-Kia-Ora- schreef op 12 maart 2017 @ 00:24:
[...]
Slaap lekker .
tnx!
quote:missie_m schreef op 12 maart 2017 @ 00:29:
[...]
Je hebt geluisterd?
ja, het begin was verschrikkelijk en daarna werd het steeds beter.
quote:missie_m schreef op 12 maart 2017 @ 00:31:
[...]
Lang niet meer gehoord. UB40 vond ik prettig om te horen. Maakt wel verschil of ik die zelf draai (als ik ze wil horen) of dat de buren het draaien.rat in mi kitchen is wel oke, kingston town vind ik verschrikkelijk.