Ter gelegenheid van de verjaardag van een van mijn vriendinnen willen we aankomende zondag ergens gaan wandelen met daarna een high tea. Ik weet niet of dit helemaal de juiste pijler is, maar heeft iemand nog een leuke tip?
We komen uit Amsterdam, maar daar hoeft het niet per se heel dicht in de buurt te zijn. Het zou wel handig zijn als het goed per OV te bereiken is...
Wandelen in de buurt van Haarlem (binnenstad of omgeving)? Prima te bereiken per OV en als je even googled op High Tea in Haarlem is er veel te vinden.
je kunt in rozendaal (gelderland, vlakbij arnhem) heel mooi wandelen en daar hebben ze de meest geweldige high-tea in residance roosendael. tis wel erg ver, maar het is echt de moeite waard!
quote:Cooper30 schreef op 25 januari 2009 @ 17:03:
Wandelen in de buurt van Haarlem (binnenstad of omgeving)? Prima te bereiken per OV en als je even googled op High Tea in Haarlem is er veel te vinden.Als je voor Haarlem kiest, zeg ik: Juffrouw Zonder Zorgen voor de hightea!
In Velsen Zuid kun je bij het theehuis high tea-en (wel vooraf reserveren), vanaf treinstation Driehuis wandel je door landgoed Beeckestein naar park Velserbeek. Ook kun je leuk rondkijken in Oud-Velsen. Je kunt nog makkelijker de connexxionboot van A'dam naar IJmuiden (draagvleugelboot) pakken, dan ben je er helemaal zo. Kun je evt ook nog eerst op het strand wandelen.