Gevoelens?
zondag 12 maart 2017 om 10:17
Hallo iedereen,
Ik denk dat ik 'verliefd' ben op een collega. Het is een getrouwde man met kinderen dus ik wil graag van deze gevoelens af. Ik heb met hem samen gewerkt.. maar ondertussen zit ik op een ander project. Hij heeft me veel geholpen op het werk en zegt ook altijd dat hij mij als zijn zus ziet. Dus maw dat hij alles zou doen net zoals hij voor zijn zus alles zou doen. Nadat ik ben veranderd van project ga ik nog steeds vaak langs bij hem om even gedag te zeggen. Vaak? Bijna elke dag!
Maar... ik besef nu dat ik gevoelens heb gekregen voor deze man
hoe kan ik dit het best onderdrukken? Ik probeer nu afstand te houden en hem niet meer te bezoeken op het werk. Maar tot nu toe lukt het niet om van die gevoelens af te komen..
Alleen serieuze reacties graag waar ik iets aan heb!
Ik denk dat ik 'verliefd' ben op een collega. Het is een getrouwde man met kinderen dus ik wil graag van deze gevoelens af. Ik heb met hem samen gewerkt.. maar ondertussen zit ik op een ander project. Hij heeft me veel geholpen op het werk en zegt ook altijd dat hij mij als zijn zus ziet. Dus maw dat hij alles zou doen net zoals hij voor zijn zus alles zou doen. Nadat ik ben veranderd van project ga ik nog steeds vaak langs bij hem om even gedag te zeggen. Vaak? Bijna elke dag!
Maar... ik besef nu dat ik gevoelens heb gekregen voor deze man
Alleen serieuze reacties graag waar ik iets aan heb!
zondag 12 maart 2017 om 13:12
Klinkt me bekend in de oren. Ik ben zelf bezet en kreeg gevoelens voor een collega die ook bezet was. Ik heb tegen hem gezegd dat ik hem minder wilde zien. Dat was volledig tegen mijn gevoel in, mijn gevoel wilde juist met hem afspreken etc. Maar door dit te zeggen was het vervolgens ook makkelijker om niet elke dag bij hem langs te gaan.
Het gevoel ging weg, en uiteindelijk zocht hij ook een andere baan. Eind goed al goed. Verliefdheid is gewoon een stofje in je hersenen en gaat ook gewoon weer weg.
Het gevoel ging weg, en uiteindelijk zocht hij ook een andere baan. Eind goed al goed. Verliefdheid is gewoon een stofje in je hersenen en gaat ook gewoon weer weg.