Mode & Beauty alle pijlers

polyester in jurkje?

12-03-2017 12:53 17 berichten
Ik heb gister met deze jurk in m'n handen gestaan:

https://www.steps.nl/kimo ... tuur-blauw/product/87762/

Besloten dat ik m toch mooi vind en m online ga bestellen, maar nu twijfel ik weer. Want hij is 95% polyester. Is dat niet vreselijk zweterig? Iemand die m al heeft?
Mooie print.
Ik zou het niet doen. Het lijkt me geen fijne stof.
Inderdaad, mooie print.
Oeps, schrok een beetje van wat ze met het achterpand gedaan hebben.
Alle reacties Link kopieren
Vind jij de stof fijn aanvoelen?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik vind hem een beetje duur voor zo'n slecht afgewerkt jurkje (de print achterop het jurkje loopt niet mooi door)

Hem je hem gisteren gepast ? hoe voelde de stof ? hoe viel de stof ?
Ik vond het gister niet vervelend aanvoelen en heb er niet zo op gelet. Ging vooral twijfelen doordat ik het nu zo zag staan. Die afwerking twijfel ik ook beetje over.
Van voren ziet hij er leuk uit, maar op de rug loopt de stof niet door. Viel me pas ook al op bij andere jurken van Steps.

Als hij mooi staat en lekker zit, zou ik hem wel kopen. Zweten kun je in alle stof.
voor dat geld mag je toch verwachten dat ie iig mooi afgewerkt is en de achterkant beter in elkaar overloopt
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Zoooo jammer dat de leukste (en soms duurste) kleding vaak van polyester is.

Ik zou het niet kopen. Plak er meteen in vast. Dat is met viscose niet. Dat zit heeerlijk.
Je loop kans dat je met een panty een "plak" jurk krijgt vanwege het statische.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik zou het niet doen.

mijn belangrijkste criterium bij nieuwe kleding is dat er minstens 60 % katoen inzit.Daardoor valt veel kleding af.
quote:Razzmatazz schreef op 12 maart 2017 @ 13:15:

Ik vind hem een beetje duur voor zo'n slecht afgewerkt jurkje (de print achterop het jurkje loopt niet mooi door)Dit zou voor mij een reden zijn om 'm niet te kopen. Polyester of niet maakt me persoonlijk nooit zoveel uit, ik heb daar nooit echt last van behalve dat ik 't wat vaker moet wassen i.v.m. zweetstank.
Is toch handig polyester. Dat hoef je niet te strijken.
De achterkant is echt lelijk. daarom alleen al zou ik het niet doen. en in dit geval vind ik het ook veel te duur.
Don't cry, buy a bag and move on.
Leuke jurk, vind de achterkant niet lelijk. Zelf kan ik niet goed tegen polyester, dus ik zou hem niet kopen. Misschien handig om in je eigen kast even wat labeltjes te bekijken. Veel dingen bevatten polyester, dus misschien een aantal kledingstukken die jij hebt ook. Dan weet je meteen hoe het is als je die de hele dag draagt, zo voelt die jurk dus ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven