Silent treatment man

12-03-2017 15:49 226 berichten
Alle reacties Link kopieren
Meh,

Na een flinke ruzie met mijn man. Krijg ik sinds gister avond de silent treatment..

Geen reactie op bellen, WhatsApp of wat dan ook. Ik zie wel dat het de hele tijd gelezen wordt maar ik krijg geen reactie terug.

Ik wordt er helemaal gek van, want ik heb nu geen idee waar ik aan toe ben. Ik weet niet of het nu over is. Of dat er tijd nodig is.. Al meerdere keren de vraag gesteld. Maar geen antwoord.

Geen idee hoe ik hier mee moet omgaan :(
Zijn jullie getrouwd en woon je samen?

Ik zou hem in zijn sop laten gaarkoken. Je ziet wel wanneer hij weer reageert. In de tussentijd kun je beter gaan nadenken of jij nog verder wilt met iemand die je negeert.
Wat is er gebeurt?

Komt behoorlijk kinderachtig over
Zeggen dat hij de tering kan krijgen, ruggengraat kweken en je eigen leven gaan leiden ipv als een zielloos wezen op zijn aansturing te gaan zitten wachten.
Hmmm mannen houden hier van ze kunnen er vrouwen echt gek mee maken.....sterkte!
Wonen jullie in 1 huis?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Wonen jullie niet samen?
Ik zou sturen 'Ik hoor het wel als je je weer volwassen kan gedragen en gewoon tegen me praat. De groeten!' en lekker op een terras gaan zitten of naar een vriendin gaan.

Kom nou, je gaat toch niet als een geslagen hond zitten wachten tot hij weer met je wil praten?! Sowieso zou ik de silent treatment niet pikken.
Jullie wonen niet samen?

Waar ging de ruzie over? Silent treatment vind ik over het algemeen super kinderachtig, maar als jullie niet samenwonen en hij reageert niet op whatsapp dan heeft hij er misschien gewoon even geen zin in.

Als je wel samenwoont en hij doet alsof je er niet bent vind ik het een ander verhaal, dat vind ik zo sneu.
quote:MinkeDeWit schreef op 12 maart 2017 @ 15:51:

Zijn jullie getrouwd en woon je samen?

Ik zou hem in zijn sop laten gaarkoken. Je ziet wel wanneer hij weer reageert. In de tussentijd kun je beter gaan nadenken of jij nog verder wilt met iemand die je negeert.

Getrouwd, samenwonend en een zoontje van 1 jaar...

Ik weet gewoon niet goed wat ik moet doen want het is zo'n ontzettende onmacht dat ik een antwoord probeer te krijgen. En er gewoon niet wordt gereageerd. Ik weet gewoon niet waar ik aan toe ben nu.
quote:Phaedra__ schreef op 12 maart 2017 @ 15:52:

Zeggen dat hij de tering kan krijgen, ruggengraat kweken en je eigen leven gaan leiden ipv als een zielloos wezen op zijn aansturing te gaan zitten wachten.Getrouwd en een zoon samen.. Dus dat zet ik niet heel makkelijk opzij. Uberhaupt de eerste keer dat zoiets gebeurd.
Waar is hij dan nu? Negeert hij je ook thuis als je wat tegen hem zegt?
quote:llnmke schreef op 12 maart 2017 @ 15:53:

[...]

Ik weet gewoon niet goed wat ik moet doen want het is zo'n ontzettende onmacht dat ik een antwoord probeer te krijgen. En er gewoon niet wordt gereageerd. Ik weet gewoon niet waar ik aan toe ben nu.Dan ken je je man niet echt goed...
Lees dit maar eens.

https://www.trouw.nl/home/het-venijn-va ... ~aa28c605/
quote:Phaedra__ schreef op 12 maart 2017 @ 15:52:

Zeggen dat hij de tering kan krijgen, ruggengraat kweken en je eigen leven gaan leiden ipv als een zielloos wezen op zijn aansturing te gaan zitten wachten.+10000000.
quote:llnmke schreef op 12 maart 2017 @ 15:54:

[...]

Getrouwd en een zoon samen.. Dus dat zet ik niet heel makkelijk opzij. Uberhaupt de eerste keer dat zoiets gebeurd.Iemand die mij zo behandelt zou ik niet meer binnen laten.
Oef niet leuk zeg. Waarom zulke heftig ruzie? Waar is man naartoe gegaan?
quote:yajes schreef op 12 maart 2017 @ 15:52:

Wonen jullie niet samen?Jawel, maar hij is werkzaam als militair.. Vrijdag niet thuis gekomen en vanaf gisteren komt er geen woord meer uit
Gewoon je leven verder gaan leven, bel met een vriendin, kijk een leuke film, trakteer jezelf op lekker eten, ga uitgebreid douchen, voetenbadje, kijk iets van cabaret.

Waarom stel je jezelf zo afhankelijk op. Je hebt zijn goedkeuring niet nodig. Wees eeder boos op hem dat hij je zo achterlijk behandeld.

Telefoon uit en heerlijk je eigen plan trekken fe komende dagen
quote:BridgetteDubois schreef op 12 maart 2017 @ 15:54:

Waar is hij dan nu? Negeert hij je ook thuis als je wat tegen hem zegt?Op het moment op de kazerne.. En nee dat niet puur over de telefoon dit
Ook ik heb dit eens meegemaakt, en daarvan heb ik geleerd dat je dit soort gedragingen niet moet accepteren.

De eerste die de silent treatment nog toepast bij mij vliegt gelijk het raam uit. Zonder enig woord, enige uitleg.

Zo respectloos.

Ik snap dat als je getrouwd bent en je een knd hebt dat niet zo makkelijk gaat, maar let op dat je hier een keiharde grens stelt.
De breuk met de kerst is weer goed gekomen?
Jeetje 6 reacties binnen 1 minuut. Doet ie dit altijd of is het voor het eerst ofzo? Die indruk krijg ik een beetje.
Vlieg met me mee naar de regenboog.
quote:llnmke schreef op 12 maart 2017 @ 15:53:

[...]

Ik weet gewoon niet goed wat ik moet doen want het is zo'n ontzettende onmacht dat ik een antwoord probeer te krijgen. En er gewoon niet wordt gereageerd. Ik weet gewoon niet waar ik aan toe ben nu.

Laat hem in zijn sop gaarkoken. Hoe meer aandacht je eraan geeft, bellen en appen, hoe machtiger hij zich voelt door niet te reageren.

Juist geen aandacht aangeven. Richt je aandacht op je zoon en jezelf.

Ga iets leuks doen.
Waar ging de ruzie over en wat gebeurde er?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven