Silent treatment man

12-03-2017 15:49 226 berichten
Alle reacties Link kopieren
Meh,

Na een flinke ruzie met mijn man. Krijg ik sinds gister avond de silent treatment..

Geen reactie op bellen, WhatsApp of wat dan ook. Ik zie wel dat het de hele tijd gelezen wordt maar ik krijg geen reactie terug.

Ik wordt er helemaal gek van, want ik heb nu geen idee waar ik aan toe ben. Ik weet niet of het nu over is. Of dat er tijd nodig is.. Al meerdere keren de vraag gesteld. Maar geen antwoord.

Geen idee hoe ik hier mee moet omgaan :(
En eens, hoe meer jij contact gaat zoeken, hoe machtiger hij zich voelt.

Het is echt een ziek spelletje en gewoon mindfucken.
quote:Gele_Suikerspin schreef op 12 maart 2017 @ 15:56:

Gewoon je leven verder gaan leven, bel met een vriendin, kijk een leuke film, trakteer jezelf op lekker eten, ga uitgebreid douchen, voetenbadje, kijk iets van cabaret.

Waarom stel je jezelf zo afhankelijk op. Je hebt zijn goedkeuring niet nodig. Wees eeder boos op hem dat hij je zo achterlijk behandeld.

Telefoon uit en heerlijk je eigen plan trekken fe komende dagen

Ik begin inderdaad ook steeds meer geïrriteerder te raken, en bozer. Dit is iets voor in je puberjaren. Naar mijn mening kan er best een reactie van af.

Het is meer de onmacht dat ik niet weet waar ik aan toe ben wat me meer doet.

Inderdaad ook lekker met me zoontje naar het terras en een ijsje eten!
quote:llnmke schreef op 12 maart 2017 @ 15:53:

[...]

Getrouwd, samenwonend en een zoontje van 1 jaar...

Ik weet gewoon niet goed wat ik moet doen want het is zo'n ontzettende onmacht dat ik een antwoord probeer te krijgen. En er gewoon niet wordt gereageerd. Ik weet gewoon niet waar ik aan toe ben nu.

Je weet niet waar je aan toe bent?

Je bent getrouwd met een onvolwassen hork en jij bent een deurmat. Daar ben je aan toe.
quote:llnmke schreef op 12 maart 2017 @ 15:56:

[...]

Jawel, maar hij is werkzaam als militair.. Vrijdag niet thuis gekomen en vanaf gisteren komt er geen woord meer uitDan laat je je telefoon vanaf nu met rust.
Ik zou hem appen dat hij de kans krijgt om je tot 21 uur te bellen en hij anders niet meer thuis hoeft te komen.

Wat een ontzettend respectloos gedrag. Zo behandel je de vrouw en de moeder van je kind niet.
En kerst vierde je alleen wegens een relatiebreuk?

Gottegot, arme koter, met zulke ouders
Ik weet niet waar ik aan toe ben zeg je.

Dat is snel te regelen hoor. Neem de beslissing om hem niet meer re appen of te bellen.

En laat hem voor nu in zijn sop gaar koken.

Dan weet hij niet waar hij aan toe is!
Weet hij ook dat dat jullie samen wonen?

Of logeert hij alleen bij jou als hij niet op de kazerne is en had hij sowieso geen eigen huis?

Als je samen woont ga je niet zo maar een heel weekend ergens anders slapen.

Misschien staat hij anders in de relatie dan dat jij er in staat?
Of heeft hij net gehoord dat je zijn beste vriend neukt ofzo? Dan kan ik het me wel voorstellen
Zou er voor mij aanliggen waar de ruzie over ging. Als jij bv bent vreemdgegaan kon je m'n rug op en zou ik ook niet meer reageren.

Verder zou ik de silent treatment ontzettend respectloos vinden en serieus gaan twijfelen of ik wel bij zo'n man zou willen blijven.
TO, kun je misschien antwoorden op de vragen?
quote:Perzina schreef op 12 maart 2017 @ 16:00:

Het is echt een ziek spelletje en gewoon mindfucken.

In plaats van dat er een antwoord wordt gegeven, ' ik heb tijd nodig ' of iets in die richting.

Wordt er geen woord gezegd. Ik zeg ook geen woord meer terug. Maar hoe stom je in het begin kan zijn, wel blijven vragen om een antwoord.

Misschien niet de slimste zet. Maar ik wil gewoon een antwoord.

Maar op dit moment ben ik te boos en te geïrriteerd om er ook nog maar aandacht aan te geven
quote:Phaedra__ schreef op 12 maart 2017 @ 16:02:

Of heeft hij net gehoord dat je zijn beste vriend neukt ofzo? Dan kan ik het me wel voorstellen Inderdaad, het hangt toch ook wel van het onderwerp van de ruzie af.
quote:Kandra schreef op 12 maart 2017 @ 16:02:

En kerst vierde je alleen wegens een relatiebreuk?

Gottegot, arme koter, met zulke oudersNee! Kerst bij mijn ouders en schoonouders geweest.
quote:stellar schreef op 12 maart 2017 @ 16:04:

Zou er voor mij aanliggen waar de ruzie over ging. Als jij bv bent vreemdgegaan kon je m'n rug op en zou ik ook niet meer reageren.

Verder zou ik de silent treatment ontzettend respectloos vinden en serieus gaan twijfelen ofo ik wel bij zo'n man zou willen blijven.Dit ja.
quote:Phaedra__ schreef op 12 maart 2017 @ 16:02:

Of heeft hij net gehoord dat je zijn beste vriend neukt ofzo? Dan kan ik het me wel voorstellen Nee nee! Ik ben erachter gekomen dat hij niet heel eerlijk tegen me is geweest. Hem daarmee geconfronteerd. Wilde geen uitleg geven etc. Niet face to face praten. Sinds gisteren hoor ik niks meer.
quote:llnmke schreef op 12 maart 2017 @ 16:09:

[...]

Nee nee! Ik ben erachter gekomen dat hij niet heel eerlijk tegen me is geweest. Hem daarmee geconfronteerd. Wilde geen uitleg geven etc. Niet face to face praten. Sinds gisteren hoor ik niks meer.

Ah, hij voelt zich betrapt?!

Is hij vreemdgegaan?
quote:Gele_Suikerspin schreef op 12 maart 2017 @ 16:02:

Weet hij ook dat dat jullie samen wonen?

Of logeert hij alleen bij jou als hij niet op de kazerne is en had hij sowieso geen eigen huis?

Als je samen woont ga je niet zo maar een heel weekend ergens anders slapen.

Misschien staat hij anders in de relatie dan dat jij er in staat?

Slaapt alleen op de kazerne wanneer het nodig is. En af en toe op een maandag.

We hebben samen deze woning. Verder heeft hij geen woning.

maat om een heel weekend weg te blijven en vervolgens de silent treatment te geven
quote:yajes schreef op 12 maart 2017 @ 16:11:

[...]

Ah, hij voelt zich betrapt?!

Is hij vreemdgegaan?Ik had al een gevoel dat er een aantal dingen niet klopten. Wat het is ga ik verder niet op detail in. Maar nee niet vreemd gegaan!

[...]

Nee nee! Ik ben erachter gekomen dat hij niet heel eerlijk tegen me is geweest. Hem daarmee geconfronteerd. Wilde geen uitleg geven etc. Niet face to face praten. Sinds gisteren hoor ik niks meer.Andere sloten.
quote:Perzina schreef op 12 maart 2017 @ 16:05:

TO, kun je misschien antwoorden op de vragen?Was er al mee bezig
quote:Phaedra__ schreef op 12 maart 2017 @ 16:12:

[...]

Andere sloten.

Ultimatum gesteld tot morgen - dan nog niks, dan ben ik er zelf ook wel aardig klaar mee.

Als je een ruzie hebt of een conflict dan praat je het uit en vlucht je niet weg voor een heel weekend om mij vervolgens te gaan negeren
quote:Perzina schreef op 12 maart 2017 @ 16:00:

Het is echt een ziek spelletje en gewoon mindfucken.Is zo'n ontzettende mindfuck voor me... Ik voel me zo machteloos maar tegelijker tijd ben ik ook zo boos op dit moment
quote:llnmke schreef op 12 maart 2017 @ 16:07:

[...]

Nee! Kerst bij mijn ouders en schoonouders geweest.Grappig, je opende een topic dat je wegens een relatiebreuk alleen was

Tips: Alleen met kerst

En een topic dat je vriend je negeerde wegens iets wat je vriendin had gezegd. Ook de silenttreatment kennelijk. En hij zat ook al in een kazerne. En het is allemaal nog geen 3 maanden geleden.

Dus dat je zegt 'dit komt normaal nooit voor' is bullshit.

Van alles naar niets.

[...]

Nee nee! Ik ben erachter gekomen dat hij niet heel eerlijk tegen me is geweest. Hem daarmee geconfronteerd. Wilde geen uitleg geven etc. Niet face to face praten. Sinds gisteren hoor ik niks meer.

Voor nu laten hangen. Je weet waar hij is. Hij weet waar jij bent met jullie zoon.

Klaar nu. Telefoon aan de kant en er een leuk restant van de dag en avond van maken.

Hij is hier degene die op meerdere manieren kinderachtig bezig is. Een antwoord per telefoon heb je nu helemaal nog niet nodig. Je hebt het namelijk al van hem, je ziet het aan zijn gedrag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven