Mode & Beauty alle pijlers

Jurkje bruiloft

12-03-2017 17:47 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ik heb in maart een bruiloft (avondgast) en twijfel over het jurkje wat ik zal aantrekken. Heb er 1 op het oog en ik vind 'm prachtig maar misschien iets te zakelijk voor een bruiloft. Wat vinden jullie?

Hier is de link: http://www.soliver.nl/p/j ... ku=01.899.82.3097.59R1.34
Ik vind m te zakelijk.
Ik vind m wel mooi. Is wel wat zakelijk idd. Hou nu erg van kant. Hebben ze ook mooie jurkjes van.
Kan prima, mooie jurk.
Ik vond het een mooie jurk. Met accessoires kan je deze jurk nog mooi extra feestelijk maken.

Als je een daggast was zou ik misschien voor een andere jurk gaan maar als avondgast vind ik het prima kunnen.
Ik vind hem ook mooi, maar zou hem bij een bruiloft wel met een opvallende ketting ofzo dragen.
Mooi, de rest van de jurken Oliver zijn echt veel minder leuk, je hebt de leukste uitgezocht vind ik! Mooie juwelen erbij, felle kleur schoenen en rode lippenstift en kan best!
Het zakelijke komt denk ik vooral door de kleuren combinatie donkerblauw/wit. Ik vind de pasvorm erg mooi. Maar ik vind het geen avondjurk....
Prima jurk. Ik zou er wel iets van saffieren bij dragen, (oorbellen, broche, maar géén ketting gezien de neklijn), en dan een paar blauw suede pumps of een paar tweekleurige pumps (wit-blauw) à la Chanel.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Saai.
Mooi! Zakelijk is toch niet erg?

Overigens vind ik hem niet te zakelijk.
Leuke jurk, en idd, met een paar mooie sierraden en gave schoenen kan je er snel wat feestelijks van maken.

En met wat neutralere accessoires kan je hem zo naar je werk aan, handig, heb je ook later nog wat aan je jurk
Bedankt voor jullie reacties! Het meerendeel vindt dat het prima kan en de tip van een opvallende accessoire vind ik een hele goeie!
Erg mooi! En inderdaad een beetje up-stylen, ik zou denken haar omhoog, mooie lange oorbellen en bijpassende armband, mooie schoenen en gaan!
Vette hakken er onder, goed haar en mooie oorbellen en gaan!
Als je er een grote rode bloem op draagt, rode pumps met smalle hakken eronder en een goede lippenstift dan ziet die jurk er niet zo zakelijk meer uit. En handig juist als je hem ook zakelijk kunt dragen.
Voor dat geld zijn er veel mooiere jurken te koop. Ik vind het niet zo mooi voor een bruiloft. Te zakelijk en te saai.
Mooi jurk..helemaal niet saai.
Prachtige jurk! En inderdaad, je kan m zakelijk ook prima aan!
Gewoon doen, heb je er na de bruiloft ook nog plezier aan!
Ik vind ´m mooi.

Maar zonder mouwen wel koud voor maart. En iets eroverheen is een beetje zonde van de jurk denk ik.
Supermooie jurk!

*vingers jeuken*
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Leuk!
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven