Hot / Cold man

12-03-2017 14:08 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet meer wat ik moet doen.

Ben al maanden aan het chatten en appen met een man die ik ook in het echte leven ken.

De ene keer flirten we wat af en denk ik echt dat wij voorbestemd zijn een leuke relatie te krijgen.

Het andere moment is hij ijs en ijskoud tegen mij, laat me duidelijk weten dat hij geen relatie wil en probeert me enorm af te stoten.

Ik weet dat hij wat pech heeft gehad met relaties en heel erg voorzichtig is zich open te stellen voor mensen in het algemeen.

Zelf ben ik ondertussen compleet en volledig verliefd op hem. Tegen beter weten in, maar ja, het is nu eenmaal zo.

Gisteravond had ik wat drank op en waren ik en hij een tijdje heftig aan het sexten. Hartstikke sexy en volgens mij niks mis mee.

Stuurt hij vanmorgen ineens weer 'Sorry, ik had gisteren niet zo op je in moeten gaan.  Dat schept wel wat valse hoop. Mijn fout, sorry '

Ik kon wel janken. Ik weet niet zo goed wat ik moet met deze push / pull man. Zou hij me daadwerkelijk niet leuk vinden? Waarom appt hij dan al maanden met me? En je gaat toch ook niet sexten met iemand die je helemaal niet aantrekkelijk vind?

Laat ik het anders zeggen. Ik twijfel of ik hem los moeten laten want hij vind me gewoon niet leuk en ik heb een bord voor mijn kop. Of naar mijn gevoel te luisteren dat hij me wel degelijk leuk vind, maar vanwege zijn historie gewoon zich niet meer wil laten gaan. Mijn gevoel zegt dat hij mij net zo leuk vind als ik hem, maar dat hij niet durft.

Maar zijn tekst hierboven zegt iets heel anders.

Wat moet ik doen?

Ik heb op het bericht ook niet gereageerd. Wat moet je daar nu op zeggen?
Je bent naief, laat deze man gaan. Wat zijn reden ook is, dit gedrag is niet fijn en hij gaat je zeker niet gelukkig maken.
Ik snap niet wat jij hier leuk aan vindt.

Waar ben je verliefd op?

Hij is erg duidelijk, maar je vat zijn geiligheid op als 'misschien toch'.

Nee.

Het is gewoon een slappeling die op dat moment met zijn piemel denkt. Die piemel is nogal makkelijk blijkbaar. Zijn hoofd en hart willen jou niet.

En hij verdient jou ook niet, jij verdient beter.
Wat is de reden dat jij je zo laat behandelen? En waarom vind jij hem leuk?
Laat die man , als het moet laat hij je zo vallen als een baksteen , bescherm jezelf
Wees jezelf
Move on, dit is een kwelling.

Ik zal niks meer van mezelf laten horen.
quote:fluttershy schreef op 12 maart 2017 @ 17:56:

Laten gaan. Uit ervaring: je sleept zo'n man niet binnen en je maakt jezelf doodongelukkig en verslaafd door er maandenlang op te wachten. En ja, zelfs nadat ik echt maanden geleden een streep eronder getrokken heb, probeert hij af en toe nog eens aan de touwtjes te trekken. Dat is nog steeds moeilijk, want mijn gevoel is nog steeds niet dood. Kies voor jezelf!!! Andere en betere!!!

Ook meegemaakt, zelfde verhaal.

Kappen!!
quote:Delhi23 schreef op 12 maart 2017 @ 20:20:

Move on, dit is een kwelling.

Ik zal niks meer van mezelf laten horen.

Inderdaad, dat lijkt me voor de hand liggend.

Zeurtopic nummer 89456, want iedereen weet wel dat TO er meer van maakt dan het is.
quote:Perzina schreef op 12 maart 2017 @ 22:14:

[...]

Ook meegemaakt, zelfde verhaal.

Kappen!!

Jep en ook hier hetzelfde verhaal! Maanden lang met me geappt en er werden leuke en lieve dagen gezegd, sexting alles. Puntje bij paaltje vond hij me gewoon niet leuk.

Dus zie zijn 'nee' ook daadwerkelijk als een nee en niet als een misschien. Hij had eigenlijk niet duidelijker kunnen ziin dan hij al was..jij bent degene die uit puur chatten zijn gevoelens nu aan het inschatten is. Snap dat je hoop houd maar laat hem ajb gaan.
quote:Lucylucille schreef op 12 maart 2017 @ 14:32:

Je haalt wat dingen door elkaar. Je kan prima sexten ( of echt seksen) met iemand waar je geen bal voor voelt.

Ik haal helemaal nergens uit dat hij je leuk vindt, die conclusie heb je zelf getrokken.

Hij wil gewoon geilig sms-en, that's it.

Ik denk precies dit toen ik je OP las.

Ik heb dit ook een keer zo gedaan, zo gevoelt Hoe hij bij jou doet. ( ik ben een vrouw )

T zegt niet dat dit klopt maar vraag t hem recht op de man..dan weet je hopelijk waar je aan toe bent.
Wat heb je aan eigen waarde wanneer je deze man zou kunnen hebben.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Sex heeft regelmatig niets met liefde te maken.

Kom op, hij wil geen relatie met jou, je bent leuk tijdverdrijf voor als hij zich verveeld.
Ik vraag me af of je niet juist verliefd bent omdat hij onbereikbaar lijkt?

Dit gedrag is toch hartstikke onaantrekkelijk? Zelf zou ik er enorm op afknappen. Waarom wil jij iemand die zo met jou omgaat?
Hey, ik heb dit in het verleden ook twee keer meegemaakt en uit ervaring kan ik je zeggen: blokkeren die handel, eventueel nieuw telefoonnummer nemen. Hoe langer je hiermee door gaat hoe 'verslaafder' je aan hem raakt. Voor die man is het ego streling, geeft het hem een kick als je hem wil. Een man die je echt wil gaat er wel voor, in ieder geval doet hij niet zo. Het kan zijn bij hem dat er een soort van bindingsangst aan ten grondslag ligt waardoor zijn gevoelens worden geblokkeerd, zou kunnen, maar zelfs dan nog heb je niets aan hem hij gaat toch niet voor jou. Heel veel sterkte want snap dat dit lastig is.
Kan je het hem gewoon niet direct vragen of ie een stap verder wil zetten of niet ?

Want je eigen gevoelens constant overhoop laten halen en al die twijfels dat is niet leuk voor jou, is erg vermoeiend me dunkt en is lastig om vol te houden....

Ofwel houdt ie enkel van veel aandacht en wil hij je contacteren als het hem goed uitkomt.

Ook hij moet kiezen ...

#staycool !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven