Het stamcafé XXIX

10-03-2017 19:59 3003 berichten
Daar is ie dan eindelijk, het nieuwe Stamcafé. Deel 29 alweer, wat vliegt de tijd. We zitten dit keer in Indonesië.

Selamat makan!

Alle reacties Link kopieren
quote:Peacy schreef op 13 maart 2017 @ 13:13:

*spiekt om het hoekje*Haai!
Life is short. Eat dessert first.

Nou ik heb de huisarts gebeld voor de uitslag van de longfunctietest, was niks abnormaals maar ik krijg toch een verwijzing naar de longarts. Ondanks de ventolin blijf ik toch benauwd. Wel vooral met inspanning maar dat is ook niet normaal voor mijn leeftijd.
quote:doornroosje9 schreef op 13 maart 2017 @ 14:45:

[...]

Haai! Hoiii Roosje!
quote:Renaissance schreef op 13 maart 2017 @ 13:47:

Dank voor het duimen allemaal, gesprek is goed verlopen.
Hoezee, Renaissance!

En: artikel is ingeleverd

IMHO
quote:dolfje schreef op 13 maart 2017 @ 15:05:

Nou ik heb de huisarts gebeld voor de uitslag van de longfunctietest, was niks abnormaals maar ik krijg toch een verwijzing naar de longarts. Ondanks de ventolin blijf ik toch benauwd. Wel vooral met inspanning maar dat is ook niet normaal voor mijn leeftijd.Bij mij is net vorige week een longfoto gemaakt. Dat was één van de redenen dat ik hier een tijd niet was: ik had soortgelijke klachten als mijn moeder vorig jaar. En die was vijf weken later dood. Dus ik zat wel een beetje in de piepzak, helemaal toen ik ook nog eens hetzelfde pufje kreeg als mijn moeder toen. Uiteindelijk een longfoto gemaakt en alles was gelukkig schoon. Bij mij kwam de benauwdheid onder meer door allergische reactie, ws. de pollen van de bomen. Daardoor waren mijn luchtwegen overprikkeld, waardoor ik wekenlang een vervelend droog hoestje had. Zou bij jou een allergie kunnen meespelen? Excuus als ik nu net een hele discussie hierover heb gemist...
En hoi Perzikje!
Hemeltje Hun, dat zal wel heel naar zijn geweest! Wat fijn dat het niets ernstigs is.

Dolfje, rot lijkt me dat, dat je nu nog niets wijzer bent. Succes bij de longarts.

GG, goed zo!
Jezus jongens, ik heb echt geen ruk zin meer.

Zo!

quote:Hunniebunnie schreef op 13 maart 2017 @ 15:33:

[...]

Bij mij is net vorige week een longfoto gemaakt. Dat was één van de redenen dat ik hier een tijd niet was: ik had soortgelijke klachten als mijn moeder vorig jaar. En die was vijf weken later dood. Dus ik zat wel een beetje in de piepzak, helemaal toen ik ook nog eens hetzelfde pufje kreeg als mijn moeder toen. Uiteindelijk een longfoto gemaakt en alles was gelukkig schoon. Bij mij kwam de benauwdheid onder meer door allergische reactie, ws. de pollen van de bomen. Daardoor waren mijn luchtwegen overprikkeld, waardoor ik wekenlang een vervelend droog hoestje had. Zou bij jou een allergie kunnen meespelen? Excuus als ik nu net een hele discussie hierover heb gemist...

Nou zoiets zou dus best kunnen dus ik krijg een histamine provocatie test.

Geloof goed dat je in de piepzak zat! Heb je nu medicijnen en voel je je beter?
quote:Hunniebunnie schreef op 13 maart 2017 @ 15:44:

Jezus jongens, ik heb echt geen ruk zin meer.

Zo!

Biertje?

quote:dolfje schreef op 13 maart 2017 @ 15:45:

[...]

Nou zoiets zou dus best kunnen dus ik krijg een histamine provocatie test.

Geloof goed dat je in de piepzak zat! Heb je nu medicijnen en voel je je beter?Ja, dat pufje en de 'levi-nog-wat' pillen helpen wel. Ik ben altijd vroeg met hooikoortsklachten. Maar zo'n kuchje had ik nooit eerder, evenmin als het piepende ademhalen. Maar blijkbaar groei ik nog steeds verder in mijn allergieën. Nou ja, groei ik toch nog ergens in...
quote:Renaissance schreef op 13 maart 2017 @ 15:47:

[...]

Biertje?

[afbeelding]

Mijn god, ja!

(Viel het erg op?)
quote:Hunniebunnie schreef op 13 maart 2017 @ 15:47:

[...]

Mijn god, ja!

(Viel het erg op?)

Een beetje

Moet je nog lang?
nou dat biertje gaat er hier ook wel goed in!
Peac, je bent heel druk geweest met iets opbouwen met werk toch? Loopt dat een beetje? Heb je het naar je zin?
quote:Renaissance schreef op 13 maart 2017 @ 15:50:

[...]

Een beetje

Moet je nog lang?Mwah, dat kan ik deels zelf bepalen, maar meestal ga ik rond 17:15 richting huis. Soms later, soms vroeger. Morgen vrij, lekker paardrijden!
quote:Peacy schreef op 13 maart 2017 @ 15:53:

nou dat biertje gaat er hier ook wel goed in!
Ja klopt, 2 januari ben ik begonnen op m'n nieuwe baan. Het bevalt hartstikke goed, het is een klein bedrijf, dus weinig collega's. Maar wel leuke collega's. Ik heb m'n eigen verantwoordelijkheden. Vond ik in het begin heel moeilijk, inmiddels heb ik er al meer planning inzitten.

Uren zijn ook naar eigen inzicht in te delen. Gaat ook vaak in overleg hoor, maar toch.
Hun, paardrijden, lekker! Zeker met het weer zoals het nu is.

Fijn Peacy dat het zo goed gaat.
quote:Hunniebunnie schreef op 13 maart 2017 @ 15:47:

[...]

Ja, dat pufje en de 'levi-nog-wat' pillen helpen wel. Ik ben altijd vroeg met hooikoortsklachten. Maar zo'n kuchje had ik nooit eerder, evenmin als het piepende ademhalen. Maar blijkbaar groei ik nog steeds verder in mijn allergieën. Nou ja, groei ik toch nog ergens in... Gelukkig dat het helpt!
Klinkt goed, Madame Pêche!
Jup. Dat gaat gelukkig allemaal goed
Perzikje! Wat een goed nieuws dat je je draai vindt in je nieuwe werkomgeving. Hoe is't met broer?

Ren: Echt die Sjoerd Ik dacht dat hij al lang weer vertrokken was... Tot ik hem de gebakken aardappelen uit de pan zag pikken. Hij heeft nu dus een verbrand bekje en gaat vanzelf op dieet. Zal hem leren, ik heb hem net van het balkon af geduwd en het raam dicht gedaan. Lekker puh.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Wat een opluchting Konijntje. Ik hoop dat je snel de juiste medicijnen vindt.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven