Lang douchen
maandag 13 maart 2017 om 21:18
Met de wetenschap dat ze er over 2,5 maand vandoor is zou ik er niks mee doen.
Het gaat ook niet om vieze stinksokken die ze overal laat slingeren, of afwas die ze laat staan tot de stapel het plafond raakt... Dit is nog best een overkomelijk 'probleem'.
Het gaat ook niet om vieze stinksokken die ze overal laat slingeren, of afwas die ze laat staan tot de stapel het plafond raakt... Dit is nog best een overkomelijk 'probleem'.
The birds are the keepers of our secret, as they saw us where we lay
maandag 13 maart 2017 om 21:23
quote:LaFolie schreef op 13 maart 2017 @ 21:19:
Ik vind dat echt gezeik. Maar ik ben dan ook een lange doucher
Ik ga er van uit dat ze niet langer dan 1,5 uur doucht. Een gezond persoon kan echt wel een uurtje z'n pis inhouden.Nou, als ik een pot thee opheb, vind ik een uur moeten wachten erg vervelend!
Ik vind dat echt gezeik. Maar ik ben dan ook een lange doucher
Ik ga er van uit dat ze niet langer dan 1,5 uur doucht. Een gezond persoon kan echt wel een uurtje z'n pis inhouden.Nou, als ik een pot thee opheb, vind ik een uur moeten wachten erg vervelend!
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
maandag 13 maart 2017 om 21:24
Jullie delen een badkamer en ieder heeft het recht daar gebruik van te maken naar eigen inzicht. Lastig is alleen dat het toilet dus ook op die badkamer is en ik snap dat dat dan soms niet handig is, als jij hoge nood hebt en iemand anders staat nog even langdurig onder de douche. Maar goed, dat wist je, dat de indeling van dat huis zo was, toen je er kwam wonen.
Zo lang die ander niet extreem lang onder de douche staat (en 10 minuten of een kwartier vind ik niet extreem), kan je niet zeuren.
Zo lang die ander niet extreem lang onder de douche staat (en 10 minuten of een kwartier vind ik niet extreem), kan je niet zeuren.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!