Minder van Tinder-deel 7

09-03-2017 15:53 3013 berichten
Hier schrijven we over onze dateperikelen, irritaties, onzekerheid etc en het leven van een single in de hedendaagse tijd

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Voorgaand deel 6
quote:Jempo schreef op 15 maart 2017 @ 00:07:

Zo grappig, heb echt het idee alsof ik jullie allemaal al een beetje ken. Is toch ook zo?
quote:CherokeeRose1977 schreef op 15 maart 2017 @ 00:07:

Ohh ik doe gewoon mijn normale kloffie aan gaan eerst drankje doen en dan bij hem thuis muziek luisteren. Ga ik vanuit tenminste

Misschien nog scheren... Dat sowieso
Alle reacties Link kopieren
quote:Jempo schreef op 15 maart 2017 @ 00:04:

oh en Lola hoe was het?? oef ik zou nooit zomaar een onbekende man 's avonds laat in mijn huis durven laten dus ik vind je wel stoer!Nou meneer is net weg. Leuke maar oppervlakkige date. Normale gozer verder, tikkeltje saai. Over dagelijks leven gesproken etc. Dit noem ik een 'anderhalf uur date'. Niet verkeerd, maar geen WOW!-gevoel, ook niet qua uiterlijk. Vragen hoe laat het is en dat ie maar ging terwijl hij morgen vrij is... dus ik verwacht er zelf niet veel van al had ik ook niet verwacht dat hij tot vier in de morgen zou blijven. Afscheid was ook van: oké doeg... we hebben elkaar beleefd ontmoet en that's it. Maar toch is dit naar mijn idee beter dan wekenlang appen en er dan achter komen dat het geen match is. Ik begin langzamerhand wel het verschil te zien tussen leuke en oppervlakkige dates. Ik zou er eigenlijk versteld van staan als hij een tweede keer wilt afspreken, maar we gaan 't zien ;) Ook geen idee hoe ik er zelf in sta: daarvoor was deze 1,5 uur te kort. Zelf ook weleens geroepen dat ik morgen vroeg op moet terwijl ik eigenlijk gewoon vrij was :D Nee, dit was meer een 'we wonen dicht bij elkaar dus laten we gewoon afspreken' dinsdagavond move.
quote:Lovestar schreef op 15 maart 2017 @ 00:18:

[...]

Dat sowieso Ja of juist niet om mezelf te beheersen...
Klinkt best 'oké Lola. Eigenlijk even afwachten hoe het morgen is Misschien moeten jullie op een leuke date gaan? Soms zie je verrassende dingen dan gewoon thuis wat drinken.

@CheRo

Geloof mij maar....Dat ga je niet tegenhouden. Dus gewoon doen
quote:Lovestar schreef op 15 maart 2017 @ 01:17:

Klinkt best 'oké Lola. Eigenlijk even afwachten hoe het morgen is Misschien moeten jullie op een leuke date gaan? Soms zie je verrassende dingen dan gewoon thuis wat drinken.

@CheRo

Inderdaad even afwachten, nog steeds 0 verwachtingen.

Was gewoon heel saai praten en drankje dus geen peil op te trekken. Wel tof dat hij zo laat nog gewoon kwam.
quote:Lovestar schreef op 15 maart 2017 @ 01:17:

@CheRo

Ja ik ga t gewoon maar doen

Al heb ik in principe nooit sex op de 1e date.. maar goed, dat had ik ook kunnen hebben met de italiaan in Londen...
quote:CherokeeRose1977 schreef op 14 maart 2017 @ 21:48:

Nummers uitwisselen doe ik ook snel als er een klik/ leuk contact is op Tinder.

Maar leuk dat je een date hebt GB! ik heb ook een date morgen, als t goed is. Wacht ook nog op bevestiging tijd en locatie.

Verder is t bij mij rustig op Tinder...weinig gesprekken lopen.

Had nog wel een match op Happn maar die heeft nog niks gezegd. Misschien dat ik dat binnenkort doe.

Daten jullie btw met meerdere mannen tegelijk? Ik richt me liever op 1 persoon tegelijkertijd. Ik zoek geen vaste relatie maar wel 1 persoon als FWB.Ik date maar met 1 tegelijk, wel zo eerlijk! Zou het zelf ook niet leuk vinden als mijn date de volg dag weer met ander gaat daten.
quote:lola712 schreef op 15 maart 2017 @ 00:21:

[...]

Nou meneer is net weg. Leuke maar oppervlakkige date. Normale gozer verder, tikkeltje saai. Over dagelijks leven gesproken etc. Dit noem ik een 'anderhalf uur date'. Niet verkeerd, maar geen WOW!-gevoel, ook niet qua uiterlijk. Vragen hoe laat het is en dat ie maar ging terwijl hij morgen vrij is... dus ik verwacht er zelf niet veel van al had ik ook niet verwacht dat hij tot vier in de morgen zou blijven. Afscheid was ook van: oké doeg... we hebben elkaar beleefd ontmoet en that's it. Maar toch is dit naar mijn idee beter dan wekenlang appen en er dan achter komen dat het geen match is. Ik begin langzamerhand wel het verschil te zien tussen leuke en oppervlakkige dates. Ik zou er eigenlijk versteld van staan als hij een tweede keer wilt afspreken, maar we gaan 't zien ;) Ook geen idee hoe ik er zelf in sta: daarvoor was deze 1,5 uur te kort. Zelf ook weleens geroepen dat ik morgen vroeg op moet terwijl ik eigenlijk gewoon vrij was :D Nee, dit was meer een 'we wonen dicht bij elkaar dus laten we gewoon afspreken' dinsdagavond move.Weet je idd ook weer toch, haha
Ik had gisteravond een match die "weer" nuet van chatten houdt en wilde direct bellen. Nou ff wachten nog hoor hahaha
quote:itsme16 schreef op 15 maart 2017 @ 08:17:

[...]

Weet je idd ook weer toch, hahaAlleen hoe nu verder? Weet niet hoe hij het heeft ervaren en om nou te vragen hoe en wat is ook zo zakelijk... Ben er zelf ook nog niet uit, puur op uiterlijk zeg ik nee maar vriendschappelijk weet ik niet of er een klik genoeg is.
Ja moeilijk altijd, zou het gewoon vragen. Weet je hoe en wat toch?
quote:lola712 schreef op 15 maart 2017 @ 08:33:

[...]

Alleen hoe nu verder? Weet niet hoe hij het heeft ervaren en om nou te vragen hoe en wat is ook zo zakelijk... Ben er zelf ook nog niet uit, puur op uiterlijk zeg ik nee maar vriendschappelijk weet ik niet of er een klik genoeg is.Ehh dat zou voor mij wel duidelijk zijn. Als ik niet direct een klik heb gaat 'ie bij mij ook niet meer komen. Maar da's misschien persoonlijk.
quote:Jempo schreef op 15 maart 2017 @ 08:45:

[...]

Ehh dat zou voor mij wel duidelijk zijn. Als ik niet direct een klik heb gaat 'ie bij mij ook niet meer komen. Maar da's misschien persoonlijk.Ik merk dat ik automatisch ga vergelijken met lopende matches en dan moet ik concluderen dat ik daar meer van verwacht..
quote:Jempo schreef op 15 maart 2017 @ 00:07:

Zo grappig, heb echt het idee alsof ik jullie allemaal al een beetje ken. Ja hier ook! Er was gister een reclame op de radio over E-bikes en ik moest toen gelijk aan Greenbean denken!
Cher weet je al wat je aandoet? Wat gaan jullie doen?
quote:lola712 schreef op 15 maart 2017 @ 08:56:

[...]

Ik merk dat ik automatisch ga vergelijken met lopende matches en dan moet ik concluderen dat ik daar meer van verwacht..Lijkt me duidelijk!
@lovestar Ik weet niet of ik dat durf, vragen om een selfie. Moet even moed verzamelen We hebben al wel even gebeld vanochtend en dat was wel gezellig. Misschien moet ik 'm facetimen? Doe ik eigenlijk nooit.
quote:FemmeForte schreef op 15 maart 2017 @ 09:00:

[...]

Ja hier ook! Er was gister een reclame op de radio over E-bikes en ik moest toen gelijk aan Greenbean denken!

Haha

Lola, ik vind jou echt dapper, dat je zo laat op de avond een onbekende bij je thuis laat komen. Moet daar zelf echt niet aan denken

Documentairemaker heeft inmiddels gereageerd en we hebben voor vanavond om 20 uur afgesproken. Verwacht er eerlijk gezegd niet teveel van maar hoop gewoon op een gezellige avond. Tot nu toe waren al mijn dates uniek op hun eigen manier, ook al had ik met de meesten geen klik. Mijn date met de Nederlander was tot nu toe eigenlijk het leukste, maar daar hoor ik niets meer van dus dat is duidelijk. En die was ook wel een heel stuk ouder dan ik, bijna 15 jaar...

Vind het trouwens echt helemaal niks al de apps waarbij mensen kunnen zien wanneer ik online ben.
Lola, gelukkig is het goed gegaan! Ik sluit bij aan bij Greenbean, zou het ook echt eng vinden als iemand meteen bij mij thuis zou komen.
leuk Greenbean! Ben erg benieuwd naar je date vanavond!

Ik ga het toch maar afkappen met deze man. Ik heb nog even zijn foto's bekeken op fb en absoluut niet lullig bedoelt, maar er zit gewoon zo weinig uitstraling in die man. Ik vind 'm gewoon echt niet interessant. Wel jammer want had me wel verheugd op een leuke date weer. Maar nee dit wordt 'm niet.
Jempo, dan maar doorswipen weer!

Ik wil ook gewoon een leuke date weer. Ik heb veel matches sinds het weekend, maar de meest zeggen gewoon niks. Ik heb een paar gesprekken maar de meeste lopen al snel stil. Wel conctact met een man, hij heeft een goede baan, en we hebben hetzelfde interesses en we zijn al overgegaan op appen. Ik heb nog niet veel foto's gezien, dus probeer mijn verwachtingen laag te houden. Hij heeft ook nog geen date voorgesteld terwijl ik van snel afspreken ben. We zullen zien.

Had ook een match met iemand die in hetzelfde sportschool als ik train. We hebben een paar zinnetjes uitgewisseld en toen heeft ie mij ontmatched haha. Wordt een beetje awkward als we elkaar ooit gaat tegen komen.
Een "anderhalf-uur-date", die ga ik erin houden Lola! En prima toch, dat je gisteravond gewoon hebt afgesproken? Zou ik ook doen, inderdaad beter dan dat wekenlange appen, nu weet je meteen wat je (niet) aan elkaar hebt. Sta jij open voor een tweede date met deze jongen / man, als hij daarop aanstuurt?

GB en Cherokee: veel plezier met jullie dates vanavond!! Ik hoop morgen positieve verhalen te lezen!

Hier verder geen nieuws. Veel op Tinder gezeten de afgelopen dagen, maar ik denk dat ik echt 98% van de mannen naar links heb geswipet. Volgens mij zit ik even in een verkeerd algoritme of zo, er komen echt alleen maar mannen voorbij dit totaaaaaal niet mijn type zijn. En die drie die ik wel naar rechts heb geswipet hebben geen match opgeleverd

Happn heb ik ook, maar daar heb ik nog nooit een date aan overgehouden. Ik klik soms bij mannen op het hartje (dat is hetzelfde als "liken" toch?), maar daar is maar twee keer een match uit voortgekomen die na een tijdje chatten ook weer doodbloedde. Schiet niet op dit.... Gelukkig ben ik verder heel happy met mijn leven, dus het is niet zo dat ik enorm op zoek ben naar een man of zo. Maar het zou wel leuk zijn natuurlijk
Ik heb ook wel eens vaker met jongens afgesproken bij mij thuis voor de eerste date. Ook s'avonds laat. Vond er niks engs of spannends aan. Al appte ik dan wel al een tijdje met ze. Maar lola, ik vind je niet enthousiast overkomen over je date en hij eigenlijk ook niet.. waarom nog een keer afspreken? Ben het er wel mee eens dat in een date- setting het totaal anders kan zijn. Maar zou me niet te druk gaan lopen maken over een man waar je eigenlijk niet heel enthousiast over bent.

Gb en Cher, veel plezier op jullie date vanavond!

Ik heb weinig te melden, gaat erg goed met date. Afgelopen weekend het hele weekend samen doorgebracht na zijn tentamen. Zaterdag avond ook met zijn vrienden wat gedronken. Zie hem vanavond weer dus verheug me er wel op.

Zag laatst ook een post van Noor over zoetsappige verhalen? Uiteraard wil ik ook niets in iemands gezicht wrijven. Zat al ruim 2 jaar op tinder (op en af) en dit is eigenlijk m'n eerste echt serieuze tinder match. Dus dames geef de hoop niet op! Al moet ik wel eerlijk zijn dat ze in de randstad wat makkelijker te vinden zijn misschien.. in het dorp waar ik vandaan kom had ik echt alleen maar boeren, wat niet echt mijn types zijn.
GB en Cher inderdaad veel plezier!

Vanavond komt ICT-er terug, maar zie hem pas vrijdag helaas. Ik heb het zelf te druk met andere dingen de komende twee avonden en heb ook niet echt de behoefte om hem eerder te zien, dus het wordt vrijdagavond. Volgens mij is ie best pissig daarover, want hij had op vanavond gerekend. Nou ja we zien wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven