Erdogan een gevaarlijke gek?

22-04-2016 17:58 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is Erdogan een gevaarlijke gek? Een tweede Hitler?

Zijn arm reikt tot in ons land en Turken wordt gevraagd anderen aan te geven die Erdogan beledigd hebben.

40% van de Turken in Nederland is fervent Erdogan-aanhanger. Andere Turken vrezen nu dat zij niet meer op vakantie naar Turkije kunnen omdat zij zich negatief over hem uitgelaten hebben.

Zonder schroom zeggen wij dat Obama een lul is die niets van zijn 'yes-we-can'-uitspraak heeft waargemaakt.

Maar durven wij nog te zeggen dat Erdogan een lul is die mensen laat martelen, de pers naar zijn hand zet en het niet nauw neemt met de mensenrechten?

Wie vind Erdogan een een gevaarlijke psychopaat? En wie verheerlijkt hem omdat hij Turkije, als bijna fascistische staat weliswaar, op de kaart zet?
quote:tvandattum schreef op 15 maart 2017 @ 12:26:

[...]

Nou. In het ad stond dat een Turkse krant heeft bericht dat Yildrim heeft gezegd dat Rutte zijn excuses heeft aangeboden aan Turkije.

Rutte ontkent.

Wordt het straks zo dat ook rutte gaat zeggen dat Erdogan zijn excuses heeft aangeboden...

Ze lullen zich er vast uit;-)Turkse kranten dicteren wat Erdogan zegt, en ik heb het idee gekregen door wat Erdogan gisteren de wereld in geholpen heeft van dat massamoord door Nederland dat hij echt denkt dat alles wat hij denkt de waarheid is.
http://nos.nl/artikel/216 ... conflict-met-turkije.html

Nou Erdogan, kom maar op
quote:friezinnetje2014 schreef op 15 maart 2017 @ 12:51:

http://nos.nl/artikel/216 ... conflict-met-turkije.html

Nou Erdogan, kom maar opZat het net te bekijken. Mooi gesproken van Tusk. Glashelder ook.
quote:Sophiever schreef op 15 maart 2017 @ 12:38:

[...]

Turkse kranten dicteren wat Erdogan zegt, en ik heb het idee gekregen door wat Erdogan gisteren de wereld in geholpen heeft van dat massamoord door Nederland dat hij echt denkt dat alles wat hij denkt de waarheid is.

Binali Yildirim wil nog wel fatsoenlijk praten en houd zich tamelijk netjes. Erdogan schreeuwt het van alle kanten uit.

Domme erdogan houd jij nu maar bezig met de oorlog in Syrië. De bewapening van het gebied gaat in rap tempo en de pkk en pyd staan er klaar voor. De miljoenen vluchtelingen die je hebt opgenomen, om een beetje op te scheppen, gaan straks branden in je maag. En dan gaat Rennie niet helpen. En dan denken sommigen dat hij straks Tr gaat redden als hij het referendum gaat winnen. Tr staat op het punt van de afgrond en hij heefg ruzie met Eu. Barzani is al begonnen met taartsnijden zag ik op tv.
quote:tvandattum schreef op 15 maart 2017 @ 12:26:

[...]

Nou. In het ad stond dat een Turkse krant heeft bericht dat Yildrim heeft gezegd dat Rutte zijn excuses heeft aangeboden aan Turkije.

Waarom beweert de Turkse pers dat Rutte zijn excuses aangeboden heeft? Probeert Turkije een uitweg te vinden.

quote:Rutte ontkent.

Ik hoor het hem nog zo zeggen: "Ik peins er niet over!" En gelijk heeft ie. Waarvoor zou hij zijn excuses aanbieden? Die vraag stel ik (niet retorisch bedoeld) aan deze krant. Ik zou het zelf niet weten want ik sta volledig achter het politieoptreden toentertijd in Rotterdam, inclusief de ME, politiehonden en waterkanonnen.

quote:Wordt het straks zo dat ook rutte gaat zeggen dat Erdogan zijn excuses heeft aangeboden...

Ze lullen zich er vast uit;-)Ik schat zo in, dat Erdogan dat voorlopig niet gaat doen: excuses aanbieden aan Rutte of aan Rotterdam of Nederland. Zo fel als hij tekeer gaat...
World of Warcraft: Legion
De gebeten man van de foto blijkt een Dutchbat veteraan. Hoe complex wil je het hebben.
quote:anochm schreef op 15 maart 2017 @ 13:53:

De gebeten man van de foto blijkt een Dutchbat veteraan. Hoe complex wil je het hebben.

Daar geloof ik weinig van. Waarom zou een Dutchbat-veteraan gaan rellen bij het consulaat in Rotterdam? En waarom zou hij de aanwijzingen van de ME en de politiehondengeleiders negeren?

Ik ga ervan uit dat de man, gebeten door een politiehond, een Turk is (gezien de situatie lijkt mij dit aannemelijker), en dat de foto door de erdoganisten uit de context werd gerukt.
World of Warcraft: Legion
http://www.telegraaf.nl/b ... u_in_Turkse_moskee__.html

Wie zet er na zaterdag nog een stemlokaal in een moskee?

Dan kun je dit toch verwachten?

Sluiten dat stembureau daar!
Een moskee is geen neutrale plek om te stemmen. Hoe kan het zover komen....
quote:Habbekratz schreef op 15 maart 2017 @ 14:36:

http://www.telegraaf.nl/b ... u_in_Turkse_moskee__.html

Wie zet er na zaterdag nog een stemlokaal in een moskee?

Dan kun je dit toch verwachten?

Sluiten dat stembureau daar!

Welke ameube geeft überhaupt toestemming voor dit soort idioterie, wanneer dan ook. Een stemlokaal bouw je op op een neutrale plaats. Een moskee is dat per definitie natuurlijk niet.

Het erge is dat dit natuurlijk wordt aangegrepen, straks zijn onze verkiezingen zogenaamd ook nog oneerlijk verlopen.

Kun je op wachten.
Erdogan wil af van stedenband met Rotterdam

10 min geleden

ANKARA - De Turkse president Erdogan wil dat de stad Istanbul haar zusterband met Rotterdam verbreekt. Volgens de Turkse krant Hürriyet heeft de president premier Yildirim daar opdracht voor gegeven.

Aanleiding is de diplomatieke rel tussen Nederland en Turkije over het geweigerde bezoek van twee ministers afgelopen weekeinde. Een van de ministers, Fatma Betül Sayan Kaya, werd tegengehouden en weggestuurd toen ze het consulaat in Rotterdam binnen wilde gaan. Daarna ontstonden rellen onder Turkse Rotterdammers waarbij de politie ingreep.

Volgens Erdogan is het „onmogelijk om met zulke mensen” een stedenband te hebben.
Hoeveel zetels schatten jullie kan DENK max krijgen?

En kunnen ze er wat mee? Ik schrijven hoeveel van het debat ze nu al hebben kunnen bepalen....wat straks met meer zetels.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
quote:heidelberg schreef op 15 maart 2017 @ 14:46:

Erdogan wil af van stedenband met Rotterdam

10 min geleden

ANKARA - De Turkse president Erdogan wil dat de stad Istanbul haar zusterband met Rotterdam verbreekt. Volgens de Turkse krant Hürriyet heeft de president premier Yildirim daar opdracht voor gegeven.

Aanleiding is de diplomatieke rel tussen Nederland en Turkije over het geweigerde bezoek van twee ministers afgelopen weekeinde. Een van de ministers, Fatma Betül Sayan Kaya, werd tegengehouden en weggestuurd toen ze het consulaat in Rotterdam binnen wilde gaan. Daarna ontstonden rellen onder Turkse Rotterdammers waarbij de politie ingreep.

Volgens Erdogan is het „onmogelijk om met zulke mensen” een stedenband te hebben.Een of andere Turkse stad had al met nijmegen gebroken. Wat een verlies zeg. Geeft niet, donald tusk is vriendjes met ons en we hebben pechtold
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
quote:Hetvrijewoord schreef op 15 maart 2017 @ 14:43:

[...]

Welke ameube geeft überhaupt toestemming voor dit soort idioterie, wanneer dan ook.......
Ik vind het prima als hij geen stedenband meer met Rotterdam wil hebben. Hoe minder banden met dat sujet, hoe beter mijns inziens.

De gebeten man van de foto blijkt een Dutchbat veteraan. Hoe complex wil je het hebben.Dit geloof je toch niet, hoop ik.
quote:DidiRidi schreef op 15 maart 2017 @ 14:47:

Hoeveel zetels schatten jullie kan DENK max krijgen?

En kunnen ze er wat mee? Ik schrijven hoeveel van het debat ze nu al hebben kunnen bepalen....wat straks met meer zetels.Ik ben bang dat ze toch wel een paar zetels pakken. Valt er tenminste wat te lachen.
quote:hans66 schreef op 15 maart 2017 @ 14:25:

[...]

Daar geloof ik weinig van. Waarom zou een Dutchbat-veteraan gaan rellen bij het consulaat in Rotterdam? En waarom zou hij de aanwijzingen van de ME en de politiehondengeleiders negeren?

Ik ga ervan uit dat de man, gebeten door een politiehond, een Turk is (gezien de situatie lijkt mij dit aannemelijker), en dat de foto door de erdoganisten uit de context werd gerukt.

Gevalletje verwarde burger met PTSS?

En een dutchbatter kan toch van Turkse komaf zijn?
quote:Mejuffrouwmuis schreef op 15 maart 2017 @ 14:49:

Ik vind het prima als hij geen stedenband meer met Rotterdam wil hebben. Hoe minder banden met dat sujet, hoe beter mijns inziens.Ik denk dat Aboutaleb er ook niet rouwig om is
quote:Titanic40 schreef op 15 maart 2017 @ 14:42:

Een moskee is geen neutrale plek om te stemmen. Hoe kan het zover komen....Gemeente Amsterdam en Nijmegen...
quote:Titanic40 schreef op 15 maart 2017 @ 14:42:

Een moskee is geen neutrale plek om te stemmen. Hoe kan het zover komen....Zijn er niet ook stemlokalen in kerken?
quote:hans66 schreef op 15 maart 2017 @ 14:25:

[...]

Ik ga ervan uit dat de man, gebeten door een politiehond, een Turk is (gezien de situatie lijkt mij dit aannemelijker), en dat de foto door de erdoganisten uit de context werd gerukt.https://www.dailysabah.co ... ed-by-police-in-rotterdam

Hij schijnt het zelf in een intervieuw te hebben gemeld. De nlse versie heb ik ook gelezen maar kan het zo niet vinden
quote:Mejuffrouwmuis schreef op 15 maart 2017 @ 14:49:

Ik vind het prima als hij geen stedenband meer met Rotterdam wil hebben. Hoe minder banden met dat sujet, hoe beter mijns inziens.

Ik zal hem als volbloed Rotterdamse zeker niet missen

Ik wist niet eens dat ik een band met hem hád....
quote:anochm schreef op 15 maart 2017 @ 15:00:

[...]

https://www.dailysabah.co ... ed-by-police-in-rotterdam

Hij schijnt het zelf in een intervieuw te hebben gemeld. De nlse versie heb ik ook gelezen maar kan het zo niet vinden

The Daily Sabah had toch ook beweerd dat Rutte zijn excuses had gemaakt?

Niet alles wat op papier staat is waar. Zeker wat er momenteel in Turkse kranten geschreven wordt.

Nee, hij was een veteraan van de 2de Golfoorlog waar hij bij het patriot systeem zat dat aan de Turkse grens was opgesteld. Een heel ander conflict.

Sowieso vreemd dat hij niet wist wat er speelde, of hij liegt opzettelijk omdat hij zijn familie probeert te beschermen tegen de Stazi-praktijken van de Grijze-wolven
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven