Mode & Beauty alle pijlers

Kleding tips

15-03-2017 14:52 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek hulp. Hulp om mezelf leuk, hip, fris en beetje opvallend te kleden.

Hoe zie ik er nu uit;

1.75 M

Stevige vrouw. Flinke billen, flinke buik, aardige bovenbenen. Wel blij met mijn middel en ik kan mezelf soms echt wel een leuke stevige dame vinden.

Ik heb lang donker haar. Geen grote boezem.

Ben dol op zwart, maar wil ook kleur. Vooral nu met dit zonnige weer.

Felle kleuren staan me leuk. Wikkel kleding kan ik goed hebben (wikkeljurk of wikkelvest.

Wie heeft er tips? Wat zijn leuke winkels voor de volle vrouw?

Ik zie van alles als ik Google, maar ik twijfel ook zo over alles.

Wat dragen jullie stevige dames? Waar moet ik op letten, wat kan ik beter voorbij lopen?

Foto's zijn ook leuk
claudia2010 wijzigde dit bericht op 09-01-2018 23:18
3.77% gewijzigd
Wat bedoel je met opvallend? Welke stijl spreekt je aan?

Ik draag zelf jasjes en veel bloezen van Cavallaro Napoli, heb maat 46, passen perfect. Die heb je in rustigere kleuren maar ook wat kleurrijker. Effen zijden tops van Luisa Cerano of Herzens'. Sjaal van Mucho gusto voor meer kleur.

Broeken van Expresso zitten mij goed, jurken van Ladress, ook in heel felle kleuren te krijgen.
Mooie merken sammies. Is zeker iets wat ik aan zou kunnen schaffen, maar met mate gezien het soms net iets duurder is dan gemiddeld.

Draag je mouwloze tops? En hoe lang zijn doe? Ik wil toch altijd graag een soepelvallende top over mijn billen en die zie ik niet heel vaak.

Ik vind ietsje hippy achtig ook vaak leuk.
Zoek anders is in je zoekmachine alternatieve kleding. Ik durf hier geen links neer te zetten ivm dat het gezien kan worden als reclame
King louie? https://www.kinglouie.nl/?gclid=CLv3raT ... 0woddQYI6w
don't forget that i'm fabulous, and you're not
quote:Zinerva schreef op 15 maart 2017 @ 15:45:

Zoek anders is in je zoekmachine alternatieve kleding. Ik durf hier geen links neer te zetten ivm dat het gezien kan worden als reclameWant? Zijn het jouw winkels? Je mag gewoon linkjes plaatsen.
quote:Fee-de-Goede schreef op 15 maart 2017 @ 15:49:

[...]

Want? Zijn het jouw winkels? Je mag gewoon linkjes plaatsen.

O oke dat wist ik niet, ik dacht dat dat sowieso niet mocht

https://www.attitudeholland.nl/haar/kleding/plussizes/

http://www.amerelia.nl/ dit is een soort van hippie kleding
Stevig, flink en aardig zijn wel hele vage begrippen.. dat interpreteerd iedereen anders.
Ben zelf klein en maat 44.

Ik ben zelf erg van de streetwear dus verder geen tips, behalve:

De blouses van de esprit zitten qua pasvorm erg mooi en flatteus en ze hebben zoveel soorten en keuze dat er altijd wel iets bij zit.

Ik draag ze veel naar mijn werk.
Winkels zoals H&M hebben stylistes die je gratis adviseren.
Voor mij is de pasvorm en kwaliteit van H&M ( etc) dramatisch. Ik ben eroverheen gestapt dat ik iets over mijn billen wil hebben. Een jasje tot op de heup kan ook mooi staan. Ik draag nooit mouwloze tips, ik wordt niet bruin, en dan met die stevige/dikke armen... nee nooit. Altijd een kort mouwtje. Effen en duurdere stukken combineren met kleurrijke ( goedkopere) sjaals werkt voor mij goed.

Welke maat heb je Claudia?
quote:YellowLemon schreef op 15 maart 2017 @ 15:55:

Stevig, flink en aardig zijn wel hele vage begrippen.. dat interpreteerd iedereen anders.

Om een foto hier te plaatsen is ook maar weer wat

Ik ga vanavond eens op zoek naar een soortgelijk figuur
Bij Luisa Cerano heb ik een aantal mooie effen tops gekocht die net over de heup vallen, ook netjes zonder jasje als het warm is,

De tops van Herzen's en Expresso zijn ook soms wat langer.
quote:sammies schreef op 15 maart 2017 @ 16:32:

Voor mij is de pasvorm en kwaliteit van H&M ( etc) dramatisch. Ik ben eroverheen gestapt dat ik iets over mijn billen wil hebben. Een jasje tot op de heup kan ook mooi staan. Ik draag nooit mouwloze tips, ik wordt niet bruin, en dan met die stevige/dikke armen... nee nooit. Altijd een kort mouwtje. Effen en duurdere stukken combineren met kleurrijke ( goedkopere) sjaals werkt voor mij goed.

Welke maat heb je Claudia?Ik heb ook geen mooie bovenarmen. Dus in ieder geval een kapmouwtje is mooi. Tops draag ik ook bijna nooit zonder er iets op, maar vind ze wel handig. Ik heb het snel heet en draag graag laagjes
quote:missdory schreef op 15 maart 2017 @ 16:25:

Winkels zoals H&M hebben stylistes die je gratis adviseren.De verkoopsters zelf? Of moet je die inhuren? Bij H&M hebben ze soms ook leuke dingen
quote:Het-groepje schreef op 15 maart 2017 @ 16:17:

Ben zelf klein en maat 44.

Ik ben zelf erg van de streetwear dus verder geen tips, behalve:

De blouses van de esprit zitten qua pasvorm erg mooi en flatteus en ze hebben zoveel soorten en keuze dat er altijd wel iets bij zit.

Ik draag ze veel naar mijn werk.En hebben ze ook wel leuke dingen? Niet beetje tuttig?
quote:Zinerva schreef op 15 maart 2017 @ 15:54:

[...]

O oke dat wist ik niet, ik dacht dat dat sowieso niet mocht

https://www.attitudeholland.nl/haar/kleding/plussizes/

http://www.amerelia.nl/ dit is een soort van hippie kledingIk ga eens goed kijken, maar ben er niet heel erg van...
quote:Fairytalelover schreef op 15 maart 2017 @ 15:47:

King louie? https://www.kinglouie.nl/?gclid=CLv3raT ... ddQYI6wHeb ik idd wikkeljurkjes van
quote:Claudia2010 schreef op 15 maart 2017 @ 16:38:

[...]

De verkoopsters zelf? Of moet je die inhuren? Bij H&M hebben ze soms ook leuke dingenNee dat zijn stylistes in dienst van H&M. Hebben ze niet in elk filiaal en gaat op afspraak.
Paprika zeker een aanrader!
quote:mimimouse schreef op 15 maart 2017 @ 16:52:

Paprika zeker een aanrader!zeker niet, paprika is de lelijkste kut winkel met de vreselijkste 'hippe' tuniekjes die ik ooit heb gezien
don't forget that i'm fabulous, and you're not
quote:Claudia2010 schreef op 15 maart 2017 @ 16:39:

[...]

En hebben ze ook wel leuke dingen? Niet beetje tuttig?Elke collectie 1 leuk iets en een mooi basisstuk zeg maar.
quote:Fairytalelover schreef op 15 maart 2017 @ 16:56:

[...]

zeker niet, paprika is de lelijkste kut winkel met de vreselijkste 'hippe' tuniekjes die ik ooit heb gezienIk weet dat ik niks mag zeggen met mijn esprit tip maar ik vond het ook een teleurstelling...
Paprika vind ik ook verschrikkelijk. Welke maat heb je Claudia? Sommige winkels hebben net nog wel 44 maar bv geen 46.
Als je King Louie leuk vindt, kijk dan ook eens naar jurkjes van Blutgeschwister en Vive Maria. Beetje zelfde stijl, veel getailleerde modellen, veel kleur. Ilse Jacobsen heeft ook veel leuks.

Edit: dit zijn geen plussize merken, ik weet niet precies tot welke maat ze gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven