Napraattopic deel 79

28-02-2017 16:09 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Loca_Loca schreef op 15 maart 2017 @ 18:46:

[...]

Moet je geen tv kijken?
quote:Nouschi schreef op 15 maart 2017 @ 16:40:

Als een bericht hier op lijkt is zij het:

bjahauhhjjhj jjntjkh ;oopiojr hbihiurh;irhfjrh :-dnjrhfilrjhfijhfijtf

bherbfuhregfuf :gift:bfejkrbvjervjet njtnojtnotjgo;ijtgoijogit jhithftihgitrhgiu
quote:GrimbleGrumble schreef op 15 maart 2017 @ 16:47:

[...]

Zeker. Simbalabimba's voorstelling is gewoon geschiedvervalsing. Valt me op dat ze dat vakerdoet bij 'omstreden' forummers.Neen. Het zijn alternative facts.
Je kunt het zien als integer maar ook als altijd de kont tegen de krib.

Zeggen de feiten genoeg? Niet voor sommigen..

Dat hoax denken.
quote:Renaissance schreef op 15 maart 2017 @ 18:15:

Roosje, het is een deel van je charme.

Verder eens met Phae over Ttass, en simsababimbo is gewoon holier than thou. Tja, gossie, vind het een beetje sneu als je dat nodig hebt.

En blij dat de neppsycholoog weer opgezout is (voor nu)Kun jij niet vaker aan het eind van een pagina dit soort samenvattingen geven? Het wordt er namelijk wel heel overzichtelijk van, zo.
IMHO
quote:Lady_Voldemort schreef op 15 maart 2017 @ 18:37:

[...]

Ze is er al

Zoals ze in het Zweeds zeggen: "Als je het over de trollen hebt, staan ze in de gang".*

*Ik verzin dit niet. Zoek maar op "När man talar om trollen så står de i farstun"
IMHO
quote:Star schreef op 15 maart 2017 @ 18:47:

[...]

Neen. Het zijn alternative facts.
IMHO
quote:GrimbleGrumble schreef op 15 maart 2017 @ 19:20:

[...]

Zoals ze in het Zweeds zeggen: "Als je het over de trollen hebt, staan ze in de gang".*

*Ik verzin dit niet. Zoek maar op "När man talar om trollen så står de i farstun"Het is echt zo. Dat gezegde is best bekend.
quote:GrimbleGrumble schreef op 15 maart 2017 @ 19:20:

[...]

"När man talar om trollen så står de i farstun"Oeh.... een goed motto!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Nouschi schreef op 15 maart 2017 @ 16:40:

bjahauhhjjhj jjntjkh ;oopiojr hbihiurh;irhfjrh :-dnjrhfilrjhfijhfijtf

bherbfuhregfuf :gift:bfejkrbvjervjet njtnojtnotjgo;ijtgoijogit jhithftihgitrhgiu
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Wel raar dat mevr vliegenierster niet herkend werd door de mods en nu, nav Marana's post op het CMtopic?, de dromenvangster wel.

Nou ja, beter laat dan nooit.
Je bent zelf een theepot
quote:doornroosje9 schreef op 15 maart 2017 @ 17:17:

[...]

Missie, soms is het zoals het is. In het geval van Sap, is het absoluut juist wat hier verteld wordt.

Ik vind het eigenlijk vrij naïef om altijd maar van het goede uit te gaan.En als zelfs Droosje (die altijd het goede van iedereen blijft zien) het zegt is het zekerzo!
Kan iemand even antwoord geven op mijn vraag wat er gebeurd is?
quote:Lady_Voldemort schreef op 15 maart 2017 @ 18:36:

[...]

Jezus wat ben jij dom.
quote:SuzanneSuus schreef op 15 maart 2017 @ 19:42:

Wel raar dat mevr vliegenierster niet herkend werd door de mods en nu, nav Marana's post op het CMtopic?, de dromenvangster wel.

Nou ja, beter laat dan nooit.Ik denk dat meerdere forummers haar vorige nicks gestaft hebben met toelichting. Heb ik ook gedaan, maar geen reactie. Ik vroeg me af of ze 'afspraken' met de mods gemaakt had. Wat schandalig zou zijn in haar geval.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Troeteltje schreef op 15 maart 2017 @ 19:47:

Kan iemand even antwoord geven op mijn vraag wat er gebeurd is?Nope, ik heb ook 10 pagina's bijgelezen net. Succes
Me to, maar kom er niet wijs uit. Iets met of over Ttass. En een trol of iemand die permaban heeft. Maar wat precies en naar aanleiding waarvan.....geen idee.
quote:Loca_Loca schreef op 15 maart 2017 @ 18:35:

[...]

Doe nou niet! Volgens mij is ze net een leven aan het zoeken!Ik had het niet over haar. Waarom ga je zelf niet zoeken? Misschien vind je er ook wel één.
quote:Troeteltje schreef op 15 maart 2017 @ 19:50:

Me to, maar kom er niet wijs uit. Iets met of over Ttass. En een trol of iemand die permaban heeft. Maar wat precies en naar aanleiding waarvan.....geen idee.Nou misschien dat dit helpt: Marana_ in "Centraal Moderatortopic"
Puss, thnx!
Volgens mij zwerft er hier nog een onlangs gepermabande alweer rond.
Oh?
Die dame die nie wies was.
quote:Renaissance schreef op 15 maart 2017 @ 20:01:

Volgens mij zwerft er hier nog een onlangs gepermabande alweer rond.Wie wie wie?
Maar misschien heb ik het mis. Op de dag dat die een ban kreeg is er een nieuwe nick gemaakt en die nieuwe zat al direct heel erg in mijn allergie. Dat kan natuurlijk toeval zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven