zwanger worden in 2008??

28-01-2008 18:50 3878 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo!

ik heb al zo vaak meegelezen op het forum over zwanger worden en baby's, dat ik nu zelf besluit een topic te openen. dus, wie is er net als ik ook al met de pil gestopt en bezig om zwanger te worden?? ik ben zelf 3 maanden met de pil gestopt en tot op heen helaas nog niet zwanger. wie kletst er mee??

koe niet boos worden op jezelf als het niet lukt met borstvoeding dan hoor.

wie weet is er wel helemaal niks aan de hand en gaat het de komende keren goed, maar er zijn zoveel baby's waarbij het borstvoedingverhaal gewoon niet werkt.

of wil jij persee borstvoeding geven?

Lola Ik lijk in geen een opzichte op mijn 2lingzus. 2 eitjes dus haha. qua smaak zijn we ook heel verschillend, het enige waar wij hetzelfde in zijn is dat wij van sauna en fitness houden haha. vroeger hadden we ook altijd ruzie, nu gaan wij zelfs met elkaar (en onze mannen) op vakantie.

Xaar wat een geweldig idee bij de hema die taarten. die houdt ik zeker in mijn achterhoofd!!!!
mmm rustig hier

en ook al rustig op mijn werk zzzz
tis overal rustig......

@Koe onder alle omstandigheden relxed blijven. (makkelijker gezegd dan gedaan) gewoon blijven proberen en zorgen dat goed aanhapt en idd veel tips bij Ukkie halen (voor mij is het alweer een tijd geleden dathele bv gebeuren) wt ik nog wel weet is, hoe meer ontspannen jij bent des te makkelijker het voor Syenna is om aan te happen en geod te drinken. En misschien had ze op dat moment wel geen zin om te drinken..... prober je het 10 minuten later nog weer eens. En ze moet niet om de 4 uur drinken hoor, gewoon voeden op verzoek. Op die manier blijft voor beiden leuk.

wat denk ik nog wel een leuk boek voor je kan zijn is: Je wonderbaarlijke baby" wat een pasgeboren kind al kan (isbn90-80811300) heel erg informatief (en geruststellend) maar ook zo bijzonder om te zien en te lezen wat een pasgeboren (en dan hebben we het over 10 minuten oud) baby al kan en heeft aan reflexen.
@Koe: vervelend zeg, maar gelukkig dat er verder niks aan de hand is. Wel handig om Ukkie in de buurt te hebben.

@Xaar: goed om te horen dat hij het zo naar zijn zin heeft.

@Ringel: tuurlijk, gezondheid is toch het belangrijkst.

@Aapje: ik hoop het ook, of eigenlijk ook weer niet.....

Ben vanavond naar het theater geweest, stand-up comedy, errug leuk.

Het is de laatste tijd hier sowieso wat rustiger, zat laatst een beetje te scrollen tussen de eerste berichten, tjonge wat zijn er in de loop van de tijd al veel meiden gekomen en gegaan.

Morgen weer vroeg op ( ook ivm op tijd temperaturen, laat ik het nu maar even heeeel goed doen) en morgenavond uit eten met vrienden, gezellig.

welterusten
Gisteren met Joya naar bioresonantie geweest. Eens kijken of we haar darmen rustiger kunnen krijgen en of waar haar lichaam heftig op reageert. Nou dat was duidelijk heel heftig op aardappelen. Mogen we dan voorlopig ook niet geven. En dan ook nog koemelk(minder heftig) en ze heeft trage darmen.

Oh Jayden wakker, kom later nog terug vandaag

Groetjes Ukkie
ukkie heeft ze koemelkallergie???

ik heb vanavond feest op het werk.,

tenminste ze noemen het een feest; een heeeeele saaie speech van afgelopen jaar en wat ze van ons verwachten voor aankomend jaar (saaaai zzzz) daarna muziek en gratis drank :-) :-)

en eneenenenenenene ik ben genomineerd voor beste shopmedewerker van het jaaarrr!!! (samen met 80 andere haha maar ja...)

verder heb ik heeeele leuke ochtend gehad. vriendje was thuis.... dus loop de hele dag met een big smile rond...
nou moe, had ik vancohtend een hel stuk getikt is tie niet aangkomen!

(blegh en heb nu ook geen zin om te tikken.......)

maar KK gefeliciteerd met je nominatie (al is het met 80 anderen!)
KK, wil eigenlijk wel proberen om een half jaar borstvoeding te geven, sowieso de weken van mijn verlof! Vind het gewoon belangrijk dat ze dat binnenkrijgt en vind het bijzonder om te mogen geven aan der!! Doet mij goed dat ik haar dat mee kan geven!!...Ik blijf zo rustig mogelijk, wel eens lastig's nachts met een huilende meid en dan een mannetje naast me die daar niet zo goed tegen kan!!!.. Die vind het vreselijk als ze huilt, hij zegt dat gaat mij echt door merg en been, lieve,zorgzame papa!!

Vannacht ook nog ff flesje {50cc) afgekolfde melk gegeven.. ze vind linker borst gewoon niet zo prettig... gister avond ging het wel goed gelukkig!!'t is wisselvallig!! gewoon blijven oefenen, komt alles goed!!

Moet ik 's nachts ook kolven als ze dan niet uit de linker wil drinken? Of kan ik gewoon wachten tot de ochtend??

Ringel, nee ze mag op verzoek dat klopt maar mag max 4uur tussen zitten zei mijn kraamhulp...

Meiden krijg visite{onverwacht}, fijn weekend!!

Liefs
Koe, om de productie goed te houden zal ik het wel doen. Ze is nu nog zo klein en heeft gewoon nog veel behoefte aan voeding. Ik ben trouwens wel van om de 4 uur voeden ook met bv is me altijd heel goed bevallen. Wat wel heel goed is, dat ze zowel borst als fles drinkt, moet je wel bijhouden!

Ja, Joya heeft een koemelkallergie. Ze heeft al een poos koemelkvrije voeding, maar haar darmen zijn ook heel rustig. Ze slaapt daardoor slecht en onrustig! Ze reageerde dus ook heel erg sterk op aardappel en dat mag ze dus ook even niet hebben.

Joya vanmorgen met haar gezichtje op de vloer gevallen. Ze was aan het balanceren op handen en voeten en toe glimlachte ze uitgebreid naar mij. Ze was echter zo enthousiast dat ze door een armpje zakte en zo met haar gezicht op onze harde grindvloer kwam! Even flink krijsen, maar uiteindelijk slechts een klein plekje eraan over gehouden.

We gaan zo naar mijn schoonouders en dan daar gezellig eten. Net naar het centrum geweest, even uurtje thuis en dan dus zo weer weg

Groetjes Ukkie

Knappekloon, smile al van je gezicht???
@Ukkie: ahh, arme Joya

@Koe: slaan de medicijnen aan?

@KK: succes met de verkiezing?

@ringel: wat vindt Mayte er allemaal van , baby in mama's buik?

Ben sinds gisteren overgestapt van ooraal (ja met dubbel oo want in mijn oor) naar anaal. werkt een stuk beter. Nu ben ik gewoon 37 graden, via mijn oor was ik continu onderkoeld. Snap er niks van, want was een hartstikke duur ding, en van Braun, goed merk dus ook.

Vanavond lekker uit eten met vrienden, fijn weekend allemaal nog!
Ukkie, oke thanx........

Cooper, medicijnen mag ik alleen gebruiken als ik de stoornissen zelf niet kan onderdrukken met ijswater en persen! tot nu toe kan ik het zelf nog onderdrukken!!

Vandaag ging bv erg goed, gelukkig!!!! Ga nu slapen ben erg moe!!

Groetjes Koe
Goedemorgen!

Ik zit inmiddels al een poosje beneden met een kleine draak. Tjonge, gisteravond niet willen slapen en pas na 21.45 uur in slaap vallen en dan nu vanaf half 7 echt niet meer willen slapen. Op den duur werd het kletsen, mopperen en daarna werd het mopperen echt gillen en krijsen. Dus er maar uit en mee naar beneden. Anders straks Jayden wakker en die lag er gisteravond ook veel te laat in rond 21.00 uur (krijg je als je weg bent geweest) maar die moet eigenlijk toch gewoon even lekker doorslapen. Kan maar zo zijn dat ik er straks nog even induik als vader en zoon wakker zijn, want dan kan Joya ook wel weer erin denk ik!

Ze ligt nu overigens heel lekker te spelen en te kletsen, maar als die de slaap uit heeft, kan je het wel schudden al wil je zelf dan nog heel graag slapen.

Vandaag gaat de kinderwagenbak naar zolder en mag Joya voor het eerst in de buggyzit! Ben heel erg benieuwd hoe ze dat gaat vinden. Ik denk wel oke, maar je weet het natuurlijk maar nooit. Lekker de voetenzak erbij in en dan kan ze rechtop zitten en lekker met ons mee rijden. Als het nou dan ook droog is gaan we even lekker een stukje lopen naar mijn ouders. Even voetbalplaatjes inplakken. Samen met mijn ouders gaan we 2 boeken vol proberen te krijgen. We hebben heel veel plaatjes van mijn schoonouders gekregen en dus hebben we hier thuis alleen al 170 plaatjes liggen. Mijn schoonouders hadden van de hele rij bij de winkel de plaatjes gekregen voor hun kleinzoon en dus heel veel. Daarnaast lagen er nog heel wat pakjes in het karretje die wij hadden en we hadden ook net wat spullen op het lijstje waarbij je gratis pakje kaarten kreeg. Dus we kunnen plakken straks.

KK, toch leuk dat je genomineerd bent(hetzij met 80 anderen) wat kan je winnen?

Cooper, fijn dat je nu wel 37 graden bent. Toch wel goed dat jullie de stap hebben gezet. Nu gaan ze tenminste daadwerkelijk iets doen. Ik moest er inderdaad ook aan denken dat Yam, dat meer dan een half jaar geleden al schreef. Nu eerst maar eens afwachten wat er uit die onderzoeken komt.

Koe, fijn dat de bv goed ging. Heb je voor aanstaande vrijdag al wat staan? Dan wil ik met mijn lieve collega van de kleine beer namelijk even langskomen s ochtends! Hoop dat je kan, want ik wil mijn kleine schoondochter even weer live bewonderen.

Ringel, voel je het al aankomen? Hoop voor je dat het nog een beetje vol te houden is.

Ach die klein Joya ook, nu staat ze weer zo leuk op handen en knieen te balanceren en te wiebelen. Van haar plekje op haar gezicht is al bijna niks meer te zien.

Ik ga even met mijn dochter knuffelen en dan straks lekker croissantjes maken en ontbijten met mijn mannen!

Groetjes Ukkie
OP dit moment komt zwnger zijn echt helemaal m'n strot uit. Moet in principe nog een week (of 3) maar op de 1 of andere manier roept mijn lijf nu al dat het kindje eruit wil, maar heeft lijf nog niet door hoe dat nou ook alweer moest! euh......moet het daar pijn doen? (nee) moet ik hier wat doen? (neehee) hmmmm we gaan ons daar nog even over beraadslagen, blijft u even aan de lijn we zijn over 5 minuten terug (en dan vervolgens een kwartier helemaal niks)

Nou ja vaag verhaal, maar duidelijk hoe m'n humeur momenteel is (zwaar beneden nul door die stomme oefen weeen)
meiden:

jeeejjjjjj ik ben beste verkoopmedewerker 2008 van t-mobile :-)

trots trots trots trots

heb dus een beker gewonnen en een bon (waarvan weet ik nog niet) van 250 euro. **bis smile**

was leuk feest.

wel lange speeches enzo maar ze hadden het wel allemaal goed geregeld. yesr was er , en nikkie plessen en nog een cabaretduo, heel leuk!! en gezellig ook.

ringel ik hoop voor jullie dat jullie jullie kindje snel in de ogen kunnen kijken!! er zijn toch allemaal van die verhaaltjes waardoor je sneller kunt bevallen?? heb je al iets geprobeerd?

ik ga ook vanaf volgende maand ook maar anaal tempen, het ooraal verhaal is inderdaad veel te wisselend!

had gister mijn ovu en ook gesext, dus duimen jullie???
Ach, achteraf had ik toch niet eerder naar de doc hoeven gaan, want ik hoor toch overal dat je het min. een jaar zelf moet aanmodderen. En het is aan de andere kant misschien wel goed ook, kan ik toch een beetje aan het idee wennen.

@KK: de cup met de grote oren! Gefeliciteerd! (je naam is te zien op het plaatje op de beker, weet niet of je dat wilt ?) Hoop voor je dat het niet een bon van de T-mobile zelf is...

@Ringel: balen zeg, dat je er zo de balen van hebt. Zeker ook omdat je er zo weinig aan kunt doen. En Ringelman: wordt die al gek van je?

@KK; ja ik duim mee, maarre, niet op 1 paard wedden he, oftewel nog een keer sexen om de kans te vergroten.

@Koe: o, dan had ik dat ff gemist. Wil het dus zeggen dat als je het zelf kunt blijven onderdrukken, ook als je straks bent gestopt met de bv, je de medicijnen helemaal niet hoeft te gebruiken? Zou mooi zijn, igg dat zou ik vinden, ben niet zo van de medicijnen.

Is het druk met de kraamvisite, of plan je het lekker ruim?
Yeeeee KK van harte gefelicteerd! en dat ondakns die 80 anderen! (toppertje) en wat cooper zegt, misschien foto toch maar ff wghalen de foto of je naam weg halen?

enneuh duimen draaien wederom........

vanavond hebben we chinees gegeten (1 van de vele bakerpraatjes) bij Koe heeft het geholpen (hehehehehe) en bij Mayte hebben we de avond ervoor ook chinees gegeten. Maar toen was ik precies 40 weken zwanger en nu 39. (mar deze krummel ligt een week voor quagroei zeggen ze steeds)

we merken het wel. Hou er ondertussen wel heel erg rekeing mee dat het nog wel 3 weken gaatduren, dus ik (wil) laat me de kop niet meer gek maken........(oe alsof dat zo makkelijk is)
@Ringel: dan maar ook duimen voor jou, dat het morgen gaat gebeuren?
chinees heeft niks in werking gezet, behalve m'n darmen :-D

duik zo nog ff lekker bed in.......
KK van harte!!!

Ik zit weer op mn plek... ben zoooo moe.

Druk weekend gehad en kreeg gister in bed heel veel heftige harde buiken... denk dat ik pas om een uur of 1 na een kop warme melk in slaap ben gevallen. Heel veel heftige dromen gehad en werd zwetend wakker om 5 uur. Om 6.30 eruit gegaan. Druk in de weer, ons kleine meneertje weer naar de basisschool gebracht. Ik veel te laat op mn werk natuurlijk (ik wilde zo graag even mee) en heb het ontzettend druk (straks 3 uur overleg pfffff)

Vanavond Yoga, heb ik wel zin in, alleen is het dan al weer 11 uur voor ik thuis ben. En morgen een nog drukkere dag....

Woensdag kan ik lekker instorten...kan niet wachten

Lieve meiden, fijne week allemaal en Ringelding, we duimen!!!
mmm heb gister ook chinees gegeten. Zou ik daarom zulke harde buiken hebben gehad???? oefen weeen?
KK van harte met de enrome beker!!! heb je dan het meeste omzet gedraaid ofzo??? weet je al waar je die 250 euro kan besteden?? douglas ofzo zou niet verkeerd zijn..

helaas, ringel gister niet bevallen. wachten maar weer af..

straks weer lekker aan t werk, ben blij dat eindelijk de lucht weer wat blauw is. wordt depri van dat trieste weer!!

werkse allemaal!
Ukkie, ook korte nachten ??? ha ha, Syenna is elke nacht tussen 01.00 en 04.30uur onrustig.. ze wil dan veel aan de borst en komt moeilijk in slaap, zal daar een reden voor zijn?? of is dat normaal......

Vrijdag ochtend komt mijn moeder bij me.... maar zal wel ff met haar overleggen als ze het niet erg vind dat jullie ook komen... anders komen jullie rond half 10 ofzo dan vraag ik haar wel om uurtje of 11 te komen.... als jullie dat uit komt?

KK, gefeliciteerd, ik zag het ook al op je hyves, super zeg!!! Geniet ervan!!

Is onze eigen hyves eral? heb nog niks gezien geloof ik....

Cooper, idd ben ook niet zo van de medicijnen.... Nou we geven een kraamfeest, 7 maart, dusse {bijna} iedereen laat ons heerlijk met rust... Heerlijk weekje gehad met zijn drie-tjes, gisteren hele dag deur op slot gehad en genoten van ons wondertje en van elkaar... dusse niet zoveel kraamvisite, heerlijk!!

Ringel, helaas meid chinees helpt bij jou niet!! Hou je taai, nog ff volhouden dan heb je ook je wondertje bij je!! en kan je heerlijk genieten!!

Zo, vanaf nu moet ik het helemaal zelf weer doen overdag... mannetje weer aan het werk!! vanmorgen maar eens ff heerlijk uitgeslapen ha ha!! kleine meid heeft om half 7 gehad en werd pas om half 11 {?????!!!!} weer wakker, ff bij tanken na van die korte nachten!! Verder doet ze het erg goed, kleine topper!!

Meiden ik ga ff broodje eten en lekker op de bank..

Tot snel.. Liefs Koe & Syenna
Ja, de hyves is er, ik zit met smart te wachten op foto's van Syenna, haha.
dag-/nachtritme moet groeien! hoe vervelend en slapeloos ook, ooit zal het beter gaan
ringel al nieuws??????

volgens mij ben ik ziek aan t worden

last van m keel, geen puf bleh!

en ben vrijdag jarig dus zit daar niet op te wachten!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven