Teleurstellingen bij het daten

15-03-2017 20:56 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had besloten om even niet meer te daten, maar er was nog toch 1 iemand waar ik benieuwd naar was. Onlinet daten is dit. Afgelopen zondag een date gehad, onverwachts was het super leuk! We hadden nog wat contact qua veilig thuis komen en dergelijke maar sindsdien... stilte. Ik had gezegd dat ik het leuk vond, maar hij heeft daar niet meer op gereageerd. Ik snap er serieus niets van. We hadden dezelfde interesses, leuk gesprek, aantrekkingskracht. Alles wat je hoopt bij een date. En ik baal eigenlijk best wel erg. Wat is er mis gegaan? Waarom stuurt hij niet gewoon: vond het ook leuk maar we laten het erbij.

Hij vertelde dat hij het vervelend vindt als matches niet antwoorden. En nu doet hij gewoon hetzelfde. Hebben jullie dit ook wel eens gehad? Dat je dacht dat het super leuk was, maar hij vond dat blijkbaar niet. Kan ik dan zo slecht inschatten? Ik word er gewoon best moe van om iedere keer weer enthousiast te zijn (niet altijd natuurlijk) en dan weer een teleurstelling dat hij het niets vond. Hoe ga je om hiermee? Ik nam het eerst niet zo persoonlijk op, maar merk dat ik mezelf nu afvraag wat ik verkeerd heb gedaan. Was ik te druk? Ben ik z'n type niet? Ik weet het gewoon niet en voel me nu best wel kut.
Het is toch een kleine moeite om te zeggen: het was gezellig, maar ik wil het hierbij laten. Na afloop van de date of desnoods een dag later. Maar gewoon helemaal niks zeggen? Gewoon onbeschoft.
Onwetendheid is kut, maar twijfel niet aan jezelf! Het klinkt alsof jij je beste kant van jou hebt laten zijn, en nu is t aan hem: graag of helemaal niet. En als hij niet zo enthousiast is als jij dat bent, dan was die gewoon niet zo goed bij jou passend.

Ik zou wel een berichtje sturen als t je te lang duurt. Maar houd t idd open. Je weet nooit wat er aan de hand. Voor t zelfde geld ga jij gepikeerd lopen doen omdat ke berichtje niet snel genoeg is beantwoord en is zondagnacht z'n moeder onder n bus gekomen ofzo.
You're a diamond dear, they can't break you
quote:eva333 schreef op 15 maart 2017 @ 21:51:

Ik herken je gevoel trouwens. Dat daten vind ik de laatste tijd best vermoeiend.

Er zijn er maar een paar geweest die netjes hebben gezegd dat ze het erbij wilden laten (en dat waren nou net de leukerds!) . De rest deed de silent treatment..Lijkt tegenwoordig wel normaal..

Dus tegenwoordig is mijn motto: graag of niet.Dat zegt dan ook iets over de 'leukerds' (in positieve zin) dat ze eerlijk en fatsoenlijk zijn ipv niets meer laten horen
Ik denk dat veel van die mannen -in control- willen blijven. Dus proberen ze zo "leuk" mogelijk te doen zolang ze zelf nog geen beslissing over een vervolg genomen hebben. Misschien vinden ze vrouwen verwarren stiekem ook wel leuk omdat ze op negen van de tien van hun eigen pogingen geen reactie krijgen op de site. Eigenlijk wel stom als je bedenkt dat juist die vrouwen die hem wel leuk vinden zo worden afgestraft daarvoor en gekwetst.
quote:sinnombre schreef op 15 maart 2017 @ 21:11:

[...]

Ze had een date zegt ze. Niet dat ze aan het prostitueren was...Zeg je nu dat vrouwen die een leuk jurkje aanhebben zich prostitueren?
Maar goed, geen reactie is ook een reactie....
Je hebt een berichtje gestuurd en krijgt geen antwoord?

Soms is geen antwoord óók een antwoord.. als je zeker weet dat hij jouw berichtje ontvangen heeft(!) zou ik denken dikke doei. Onbeschoft van hem, geen tijd meer aan besteden.

Als je er toch mee bezig blijft zou je hem -wat heb je te verliezen- nog een berichtje kunnen sturen waarin je zegt: 'Je vertelde dat je het vervelend vindt als matches niet antwoorden. Dat heb ik ook, dus waarom laat je niets meer van je horen?'

Dan kan je het mss makkelijker afsluiten, nu zit je maar te malen.. Sterkte!
Je hebt geschreven dat je het leuk vond en niks terug gekregen.

Je ziet dat hij het heeft gelezen?

Dan weet je genoeg.

Dan zou ik er geen energie meer instoppen.

Duidelijk en klaar.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Persoonlijk zou ik over een paar dagen er achteraan gooien dat het apart te vinden dat hij niets meer laat horen terwijl hij dat gedrag laakbaar vind.

Ook al win ik er niets mee ik ben het kwijt.
Nee hij heeft het bericht niet eens geopend. Of moet z'n blauwe vinkjes opeens hebben uitgezet.
quote:Mutsje1982 schreef op 15 maart 2017 @ 22:09:

[...]

Dat zegt dan ook iets over de 'leukerds' (in positieve zin) dat ze eerlijk en fatsoenlijk zijn ipv niets meer laten horen Precies! Het bevestigde nogmaals hun 'leukheid'.
quote:groentheetje1 schreef op 15 maart 2017 @ 22:24:

Nee hij heeft het bericht niet eens geopend. Of moet z'n blauwe vinkjes opeens hebben uitgezet.Vreemd idd. Misschien is er een goede verklaring dus ik zou het ff afwachten. Voor zondag hadden jullie een soort van afspraak toch? Ik zou hem bellen zaterdag als je niks hoort en vragen of hij wil. En zo nee dan zeggen dat je dat liever van hem uit had willen horen ipv ernaar te vragen. En dan hem een goede dag wensen en bedenken hoe blij je bent dat jij niet zo'n hork bent.

Nee hij heeft het bericht niet eens geopend. Of moet z'n blauwe vinkjes opeens hebben uitgezet.

Ooh vreemd ja.

Ja dat kan uitgezet zijn.

Of niet gekeken.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Hij heeft het bericht gelezen vanaf de push up melding en daarna de chat verwijderd...

Kan dat niet betekenen dat hij jou al uit zijn contactenlijst heeft gedaan?

Normaliter lees je een bericht toch binnen een dag, lijkt mij.
quote:claudia1966 schreef op 15 maart 2017 @ 23:05:

Hij heeft het bericht gelezen vanaf de push up melding en daarna de chat verwijderd...

Ja zo kan het ook.

Zoveel mogelijkheden nu.

Dan weet je het nog niet.

To was hij wel online?

Of staat dat ook uit?
Ja helemaal mee eens met de reacties! Echt zo onbeschoft! Ik hoop dat je je snel beter voelt.
Ik denk dat hij niet reageert omdat hij het geen match vond.
Niet geschoten is altijd mis
Het is ook niet erg dat er geen match is, maar waarom dan wel die indruk geven tijdens de date? Bij het afscheid zeggen dat je me graag nog eens wilt zien, en dan niet meer reageren.

Ik heb meer respect voor de man die eerlijk zegt dat ik zijn type niet ben. Vaak heb je met die mannen ook nog wel af en toe contact, vriendschappelijk. Een praatje, hoe is het, heb je al iemand gevonden...
quote:Amand_ schreef op 15 maart 2017 @ 22:13:

[...]

Zeg je nu dat vrouwen die een leuk jurkje aanhebben zich prostitueren?Nee, ik laat zien dat dit weer een typische opmerking is van een 'simpele' man.
quote:claudia1966 schreef op 15 maart 2017 @ 23:39:

Het is ook niet erg dat er geen match is, maar waarom dan wel die indruk geven tijdens de date? Bij het afscheid zeggen dat je me graag nog eens wilt zien, en dan niet meer reageren.

Ik heb meer respect voor de man die eerlijk zegt dat ik zijn type niet ben. Vaak heb je met die mannen ook nog wel af en toe contact, vriendschappelijk. Een praatje, hoe is het, heb je al iemand gevonden...Absoluut eerlijkheid boven alles! het is vaak erg lastig volgens mij, dus krijg je de negeer modus grrr killing.
quote:claudia1966 schreef op 15 maart 2017 @ 23:39:

Ik heb meer respect voor de man die eerlijk zegt dat ik zijn type niet ben. Vaak heb je met die mannen ook nog wel af en toe contact, vriendschappelijk. Een praatje, hoe is het, heb je al iemand gevonden...

Net de verkiezingen

Je kunt ook respect voor jezelf opbrengen door je hoofd hierover niet te breken. Als je bij het uitblijven van een reactie van een vreemde nota bene al zo van slag raakt, dan zit casual daten er voor jou even niet in. Mensen zijn onbeschoft, accepteer dat en ga verder met je leven.
quote:Chocoladefan schreef op 15 maart 2017 @ 22:01:

Het overkomt echt iedereen. De allerleukste mannen en vrouwen maken dit mee.De leukste wel, de lekkerste niet. Het is oneerlijk verdeeld in de wereld
Typisch mannen.

Lijkt er soms wel op dat ze gewoon niet eerlijk hun mening durven te geven terwijl wij dat juist willen weten, weten wij ook waar we aan toe zijn.

Maar ga niet aan jezelf twijfelen, dan is dit gewoon niet de juiste voor je. Want laten we eerlijk wezen als hij nu al zo doet
quote:Kleintje29 schreef op 16 maart 2017 @ 17:34:

Typisch mannen.

Lijkt er soms wel op dat ze gewoon niet eerlijk hun mening durven te geven terwijl wij dat juist willen weten, weten wij ook waar we aan toe zijn.

Maar ga niet aan jezelf twijfelen, dan is dit gewoon niet de juiste voor je. Want laten we eerlijk wezen als hij nu al zo doet

Typisch vrouwen.

Lijkt alsof ze gewoon verongelijkt gaan zitten kijken omdat een man niet heeft aangevoeld wat ze wilde horen, terwijl je het ook gewoon kan vragen, weten wij ook waar we aan toe zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven