Teleurstellingen bij het daten

15-03-2017 20:56 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had besloten om even niet meer te daten, maar er was nog toch 1 iemand waar ik benieuwd naar was. Onlinet daten is dit. Afgelopen zondag een date gehad, onverwachts was het super leuk! We hadden nog wat contact qua veilig thuis komen en dergelijke maar sindsdien... stilte. Ik had gezegd dat ik het leuk vond, maar hij heeft daar niet meer op gereageerd. Ik snap er serieus niets van. We hadden dezelfde interesses, leuk gesprek, aantrekkingskracht. Alles wat je hoopt bij een date. En ik baal eigenlijk best wel erg. Wat is er mis gegaan? Waarom stuurt hij niet gewoon: vond het ook leuk maar we laten het erbij.

Hij vertelde dat hij het vervelend vindt als matches niet antwoorden. En nu doet hij gewoon hetzelfde. Hebben jullie dit ook wel eens gehad? Dat je dacht dat het super leuk was, maar hij vond dat blijkbaar niet. Kan ik dan zo slecht inschatten? Ik word er gewoon best moe van om iedere keer weer enthousiast te zijn (niet altijd natuurlijk) en dan weer een teleurstelling dat hij het niets vond. Hoe ga je om hiermee? Ik nam het eerst niet zo persoonlijk op, maar merk dat ik mezelf nu afvraag wat ik verkeerd heb gedaan. Was ik te druk? Ben ik z'n type niet? Ik weet het gewoon niet en voel me nu best wel kut.
Daar heb ik dan ook ervaring mee...Binnen de relatie, niet met daten, waarbij de man extra moeite doet om goed over te komen.

Ik vraag dan ook regelmatig iets aan mijn vriend. Gaat prima zo. Zo weten we beiden wat we willen en aan de ander hebben

Maar ja, ik begrijp dat vrouwen gewoon anders in elkaar zitten. Zij willen niet steeds het gevoel krijgen dingen aan te dragen voor mannen of dingen te vragen. Het moet uit de man zelf komen, vinden ze. Spontaniteit...initiatief..en uit fatsoen uiteraard
quote:shifty schreef op 16 maart 2017 @ 17:41:

[...]

Typisch vrouwen.

Lijkt alsof ze gewoon verongelijkt gaan zitten kijken omdat een man niet heeft aangevoeld wat ze wilde horen, terwijl je het ook gewoon kan vragen, weten wij ook waar we aan toe zijn.

TO heeft toch gezegd naderhand dat ze het leuk vond?

Hij weet waar hij aan toe is.

Daar kon hij wat op antwoorden.

Niet antwoorden is natuurlijk ook een antwoord.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Jup. Nog steeds doodse stilte.
Op naar de volgende toch
Yolo!
quote:Chocoladefan schreef op 16 maart 2017 @ 23:04:

Op naar de volgende toch Allang denk ik.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
quote:julius schreef op 16 maart 2017 @ 17:30:

[...]

De leukste wel, de lekkerste niet. Het is oneerlijk verdeeld in de wereld

Onzin. Als in, ik word ontzettend "lekker" gevonden door de mannen waarmee ik date, dus ik word inderdaad altijd fanatiek geAppt en het hof gemaakt. Tot ze na een tijdje merken dat vrijblijvende seks er echt niet inzit.

En nee, ik kleed en gedraag me absoluut niet uitdagend/sexy. Ik ben er niet op uit om "lekker" te zijn. Toch lijkt het het enige te zijn waar mannen bij mij voor gaan, bijna nooit verder/dieper dan dat. Echt jammer. Want ik vind inhoud en diepgang juist heel belangrijk.

.. Wel heb ik een verschrikkelijk eigenwijs karakter, zegt mn vader. Dat is waarschijnlijk het probleem.
quote:groentheetje1 schreef op 16 maart 2017 @ 18:44:

Jup. Nog steeds doodse stilte.Lekker laten gaan. En niet getreurd, want zo te merken is hij nogal onfatsoenlijk. Mijn tip: z'n nummer fijn verwijderen en proberen er niet meer aan te denken!
quote:Eslarealidad schreef op 16 maart 2017 @ 18:23:

[...]

TO heeft toch gezegd naderhand dat ze het leuk vond?

Hij weet waar hij aan toe is.

Daar kon hij wat op antwoorden.

Niet antwoorden is natuurlijk ook een antwoord.Dat maakt mijn stelling niet minder waar
quote:shifty schreef op 17 maart 2017 @ 12:39:

[...]

Dat maakt mijn stelling niet minder waar Oké jij hebt gelijk.
Jep op naar de volgende. Alleen even niet meer via tinder. Nu maar eens een tijdje in real life.
quote:Eslarealidad schreef op 17 maart 2017 @ 12:44:

[...]

Oké jij hebt gelijk.
Ach, ik wacht ook al enkele uren op een tijdstip voor vanavond terwijl normaal alles binnen enkele minuten kan. Online daten is makkelijk maar vaak te vrijblijvend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven