Het stamcafé XXIX

10-03-2017 19:59 3003 berichten
Daar is ie dan eindelijk, het nieuwe Stamcafé. Deel 29 alweer, wat vliegt de tijd. We zitten dit keer in Indonesië.

Selamat makan!

Veel plezier Yas, in Thailand.

Ik ben oprecht verbaasd, maar had het eerste facepalmwaardig bericht al.

"Als ik zo her en der las, had Geert echt de grootste geworden. De verkiezingen zijn gesaboteerd."

Zucht, neem je verlies.

Mogguh trouwens!
quote:Peacy schreef op 16 maart 2017 @ 10:26:

"Als ik zo her en der las, had Geert echt de grootste geworden. De verkiezingen zijn gesaboteerd."

Zucht, neem je verlies.

Mogguh trouwens!Ik denk dan "I rest my case." Koffie?
quote:Hunniebunnie schreef op 16 maart 2017 @ 10:28:

[...]

Ik denk dan "I rest my case." Koffie?

Nouja, ik ben er ook weer over verbaasd, dat ik blijkbaar zulk volk nog in m'n lijst had. .

Koffie, lekker!

Op z'n PVV's dan maar
quote:Hunniebunnie schreef op 16 maart 2017 @ 10:40:

[afbeelding]

Op z'n PVV's dan maar

Hahaha

Ik heb ook met mijn hart gestemd, voor het eerst op PvdD. En ondanks dat ik geen VVD aanhanger ben ben ik toch een soort van blij met Mark Rutte.

[afbeelding]

Op z'n PVV's dan maar Moest dit nou? Echt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Peacy schreef op 16 maart 2017 @ 10:26:

Zucht, neem je verlies.

Mogguh trouwens!Ja joh Mark en Jeanine hebben hoogstpersoonlijk de stemmen geteld en alle biljetten waarop de VVD niet rood was gekleurd vervangen door eigenhandig ingekleurde VVD stembiljetten. Onder het genot van een Indonesische maaltijd.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:charlottew88 schreef op 16 maart 2017 @ 11:36:

[...]

Ja joh Mark en Jeanine hebben hoogstpersoonlijk de stemmen geteld en alle biljetten waarop de VVD niet rood was gekleurd vervangen door eigenhandig ingekleurde VVD stembiljetten. Onder het genot van een Indonesische maaltijd.Ik wist het. Ik wist het. Ga het deze mensen meteen vertellen!

[afbeelding]

Op z'n PVV's dan maar
Ik was vanmorgen in een verzorgingshuis, ben al jaren weg uit de ouderenzorg maar toch trekt het nog wel.

Net even gesport, was helemaal alleen daar.

Nu even relaxen, hopelijk komt zo de zon op ons terras dan ga ik even met een boek buiten zitten.

Maar eerst koffie en ik heb mijn boterhammen in het tosti-ijzer gegooid.
Ik ben in de stad en zit in de zon met een ijsje. Heerlijk!
Ik ben op het werk. Voor m'n collega's is het heel druk, voor mij rustig.
Ik ook op werk, wel met zonnescherm naar beneden. Dan heeft het nog iets vakantie-achtigs
Ik heb heerlijk buiten zitten lezen, word er helemaal loom van. Dadelijk even douchen en op tijd koken.
Ooh, wat lijkt me dat heerlijk. In de tuin lezen.

Helaas wordt het dit weekend echt baggerweer.
quote:Peacy schreef op 16 maart 2017 @ 15:22:

Ooh, wat lijkt me dat heerlijk. In de tuin lezen.

Helaas wordt het dit weekend echt baggerweer.Oh echt? Wat jammer! En morgen? Dan ben ik vrij, hoef ik zelfs niet naar mijn verzorgpaard. Dan wil ik eigenlijk wel even wat aanklooien in de tuin!
quote:Hunniebunnie schreef op 16 maart 2017 @ 15:25:

[...]

Oh echt? Wat jammer! En morgen? Dan ben ik vrij, hoef ik zelfs niet naar mijn verzorgpaard. Dan wil ik eigenlijk wel even wat aanklooien in de tuin!

Nu zie ik weer dat het wel meevalt.

Morgen zou het lekker weer worden. Maar ik ben geen weervrouw enzo he
Nee? Laatst was er toch een kekke weersmadam: zwart jurkje met kanten mouwtjes, open hoge pumps. Kittig hoor!
Oeh, het lijkt me wel koel enzo hoor.

Maar nee, ik doe iets heel anders.

(Momenteel m'n collega's met werk opzadelen. Helaas kan ik niet verder voor hen het op hebben gelost)
quote:Peacy schreef op 16 maart 2017 @ 15:38:

Oeh, het lijkt me wel koel enzo hoor.

Maar nee, ik doe iets heel anders.

(Momenteel m'n collega's met werk opzadelen. Helaas kan ik niet verder voor hen het op hebben gelost)

Haha, delegeren dus

Ik heb tot een half uur geleden behoorlijk hard doorgebuffeld. Dan ben ik daarna even helemaal leeg. Dus ik staar even in de verte naar de duinen....
Ik heb een paar heftige vergaderingen gehad en ben helemaal op. Maar ik moet nog iets afronden dat ik niet uit mijn toetsenbord geramd krijg. Bleh!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Snap ik OB. Gelukkig is het bijna einde dag.

Oh Hunnie, heerlijk uitzicht. Ik kijk (helaas) uit over een doorgaande weg. Maar ach, als dat het ergste is.
@ Peacy: nou, er zit een foeilelijk stationsplein voor hoor!

@ Blondie: moet ik iets zinnigs intiepen?
Ohh.. Zeg dat dan meteen.
Jaaa, maar ik zit op 5-hoog, dus ik kijk er gemakkelijk overheen, dat dan weer wel. Dus jij bent nog steeds zieliger

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven