Het stamcafé XXIX
donderdag 16 maart 2017 om 10:28
quote:Peacy schreef op 16 maart 2017 @ 10:26:
Veel plezier Yas, in Thailand.
Ik ben oprecht verbaasd, maar had het eerste facepalmwaardig bericht al.
"Als ik zo her en der las, had Geert echt de grootste geworden. De verkiezingen zijn gesaboteerd."
Zucht, neem je verlies.
Mogguh trouwens!Ik denk dan "I rest my case." Koffie?
"Als ik zo her en der las, had Geert echt de grootste geworden. De verkiezingen zijn gesaboteerd."
Zucht, neem je verlies.
Mogguh trouwens!Ik denk dan "I rest my case." Koffie?
donderdag 16 maart 2017 om 11:36
quote:Peacy schreef op 16 maart 2017 @ 10:26:
Zucht, neem je verlies.
Mogguh trouwens!Ja joh Mark en Jeanine hebben hoogstpersoonlijk de stemmen geteld en alle biljetten waarop de VVD niet rood was gekleurd vervangen door eigenhandig ingekleurde VVD stembiljetten. Onder het genot van een Indonesische maaltijd.
Zucht, neem je verlies.
Mogguh trouwens!Ja joh Mark en Jeanine hebben hoogstpersoonlijk de stemmen geteld en alle biljetten waarop de VVD niet rood was gekleurd vervangen door eigenhandig ingekleurde VVD stembiljetten. Onder het genot van een Indonesische maaltijd.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 16 maart 2017 om 13:04
quote:charlottew88 schreef op 16 maart 2017 @ 11:36:
[...]
Ja joh Mark en Jeanine hebben hoogstpersoonlijk de stemmen geteld en alle biljetten waarop de VVD niet rood was gekleurd vervangen door eigenhandig ingekleurde VVD stembiljetten. Onder het genot van een Indonesische maaltijd.Ik wist het. Ik wist het. Ga het deze mensen meteen vertellen!
[...]
Ja joh Mark en Jeanine hebben hoogstpersoonlijk de stemmen geteld en alle biljetten waarop de VVD niet rood was gekleurd vervangen door eigenhandig ingekleurde VVD stembiljetten. Onder het genot van een Indonesische maaltijd.Ik wist het. Ik wist het. Ga het deze mensen meteen vertellen!
donderdag 16 maart 2017 om 13:18
Ik was vanmorgen in een verzorgingshuis, ben al jaren weg uit de ouderenzorg maar toch trekt het nog wel.
Net even gesport, was helemaal alleen daar.
Nu even relaxen, hopelijk komt zo de zon op ons terras dan ga ik even met een boek buiten zitten.
Maar eerst koffie en ik heb mijn boterhammen in het tosti-ijzer gegooid.
Net even gesport, was helemaal alleen daar.
Nu even relaxen, hopelijk komt zo de zon op ons terras dan ga ik even met een boek buiten zitten.
Maar eerst koffie en ik heb mijn boterhammen in het tosti-ijzer gegooid.
donderdag 16 maart 2017 om 15:25
donderdag 16 maart 2017 om 15:29
quote:Hunniebunnie schreef op 16 maart 2017 @ 15:25:
[...]
Oh echt? Wat jammer! En morgen? Dan ben ik vrij, hoef ik zelfs niet naar mijn verzorgpaard. Dan wil ik eigenlijk wel even wat aanklooien in de tuin!
Nu zie ik weer dat het wel meevalt.
Morgen zou het lekker weer worden. Maar ik ben geen weervrouw enzo he
[...]
Oh echt? Wat jammer! En morgen? Dan ben ik vrij, hoef ik zelfs niet naar mijn verzorgpaard. Dan wil ik eigenlijk wel even wat aanklooien in de tuin!
Nu zie ik weer dat het wel meevalt.
Morgen zou het lekker weer worden. Maar ik ben geen weervrouw enzo he
donderdag 16 maart 2017 om 15:39
quote:Peacy schreef op 16 maart 2017 @ 15:38:
Oeh, het lijkt me wel koel enzo hoor.
Maar nee, ik doe iets heel anders.
(Momenteel m'n collega's met werk opzadelen. Helaas kan ik niet verder voor hen het op hebben gelost)
Haha, delegeren dus
Ik heb tot een half uur geleden behoorlijk hard doorgebuffeld. Dan ben ik daarna even helemaal leeg. Dus ik staar even in de verte naar de duinen....
Oeh, het lijkt me wel koel enzo hoor.
Maar nee, ik doe iets heel anders.
(Momenteel m'n collega's met werk opzadelen. Helaas kan ik niet verder voor hen het op hebben gelost)
Haha, delegeren dus
Ik heb tot een half uur geleden behoorlijk hard doorgebuffeld. Dan ben ik daarna even helemaal leeg. Dus ik staar even in de verte naar de duinen....