***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Jeetje Draakje, dat is gek om je vader na 30 jaar te zien...! Ben erg benieuwd hoe dat allemaal zit. Sterkte met vertellen aan je ouders in elk geval!

Sterkte Esan!! Zieke mannen zijn verschrikkelijk... Bluh.

Fachat: lekker he, even rustig dingen doen zonder mensen om je heen? Ik zal zo eens op Hyves kijken naar die knuffels.

Die muziekles was trouwens in het centrum, maar daar nemen we de lessen niet. Ik ga liever op dinsdag dan op zaterdag namelijk.

Gisteren een borrel gehad (Puk was mee) en vandaag met vrienden gaan lunchen. Helaas wilde Puk alleen maar rondjes lopen, dus heb ik niet echt rustig gezeten, maar ok.
Swiss, ik weet ook waar je zus dat matrasje kan laten maken. Ik zal haar wel een mailtje sturen.
super Lara, dank je wel

Fijn he, van die kereltjes die niet meer rustig willen zitten? Heen en weer rennen is zoveel leuker!

Succes met de zieken Esan, ik hoop dat het snel weer beter met ze gaat.

Fachat, leuk zeg, ik vind vooral het Aapie erg grappig!

Leuk idee hoor, maar een luiertas lijkt me eerlijk gezegd wel moeilijk. Wel erg gaaf als je het kan (ik ben dus absoluut niet crea). Ik heb een bugaboo luiertas, maar zou nu wel graag gewoon een makkelijke tas willen die een beetje tussen handtas en luiertas inzit. Zeg maar een luier en wat doekjes, drinken, koekjes en portemonee. Maar vooral een beetje leuk stofje.

Pff, ga echt vroeg naar bed, misschien zelfs met een neocitran (geen idee hoe dat in NL heet), voel echt een verkoudheid opkomen.
Zwaai!!! Beetje futloos dit weekend, dus wel gelezen maar geen reacties.... Hoop volgende week weer wat actiever aanwezig te zijn, maar vrees dat het gezien de berg werk die er ligt niet gaat lukken.

Nog 3 weekjes doorbijten! Einde is in zicht...
Ik ga echt een bericht op hyves plaatsen, maar ben op, lijf wil niet vandaag. Last van bekken en gewoon erg duf. Vriend krijgt de griep, hoop t over te slaan, maar zal wel niet.

Ik ga op de bank met boer zoekt vrouw.
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
DN, doe maar rustig aan hoor. Ik hoop dat je de griep overslaat. Ziek zijn met een kind is al vreselijk, maar ziek zijn met een kind en ook nog eens hoogzwanger klinkt helemaal vreselijk.

Drop, succes komende week.

Welterusten allemaal.
Even ego, maar ik ben blij op dit idiote tijdstip!

Ik lag net lekker te pitten, toen A. ineens de slaapkamer binnen kwam met Sjors! Onze irritante rooie is er weer! Hij heeft een week asiel gevonden hier een eindje uit de buurt, maar A. heeft hem net opgehaald en hij is weer thuis! Niet platgereden, niet mishandeld (hoop ik), maar gewoon springlevend en vervelend als altijd!

Hij was met mensen meegelopen en zij dachten dat hij een zwervertje was. Waarom? Keine blasse Ahnung. Hij is weldoorvoed en ziet er totaal niet zwerverig uit, maar goed. Hij was wel zijn halsbandje een paar weken terug verloren, dus het is die mensen vergeven.

Anyway, de buurttamtam heeft zijn werk goed gedaan en zodoende is Sjorske weer waar hij hoort: bij ons!

Zo blij als A. en ik zijn, zo verdrietig is Tijger. Ze heeft de week van haar leven gehad tijdens de vermissing van Sjors, maar daar is nu dus weer een einde aan gekomen. Sjors is koud een half uurtje thuis, of ze hebben weer ruzie! Tijgers probleem! (maar ik vind het wel een beetje zielig voor haar. Wie weet willen mijn ouders haar hebben! Het beestje heeft geen leven hier met drie kindjes en een rood katertje)

En nu ga ik echt slapen. Zonder Sjors op mijn bed!
Wat fijn Spitsmuis!! Wat een opluchting!!
Goed nieuws Spitsmuis!! Fijn zeg!

Goedemorgen!

Fleur is gisteren uit bed gevallen. Ze was boos en wilde niet slapen en het gevolg is een dikke bult op haar voorhoofd. verder heeft ze nergens last van. Tja, en eens moet de eerste keer zijn, maar ze was wel even zielig!!
Wat fijn Spitmuis!

Oh, Puk wakker. Tot later!
Fachat: leuke knuffels op hyves!!! Ben je daar nou lang mee bezig? Het lijkt me best priegelwerk. Ik ben altijd meer van de grote voorwerpen op de naaimachine omdat dat makkelijker gaat.
Fijn Muis, welkom back Sjors.

Zielig voor Fleur Drop, moest ze erg hard huilen?

Ik ben eerlijk gezegd blij dat Finn nog in zijn ledikant ligt, hij vind het zelf ook heerlijk. Volgens mij kan hij hier nog wel een tijdje inblijven.
Mogge

Muis wat fijn dat sjors terug is. Ik schrok vanmorgen ook ff toen ik onze peos nog niet had gezien. Ben altijd bang voor een 'tapijtje' op de weg. Gelukkig ligt hij nu weer lekker op de trap boven de verwarming.

Arme Fleur. Was ze verder nog nooit uit haar 'grote mensen bed' gevallen? Koen draait zo door zijn bed dat ik een groot bed nog niet helemaal aandurf. Hij vindt het overigens ook nog prachtig in zijn bed.

Fachat: Ik vind de knuffels ook erg leuk vooral de aap
Fleur kan er niet uitvallen door te draaien hoor. Het is zo'n bopita peuterbedje en dat heeft opstaande randen. Dus wat dat betreft schuilt er gelukkig geen gevaar in.

Het is ook meer voor mezelf dat ik har nu in ditbedje laat slapen. Veel makkelijker tillen dan met zo'n ledikantje. Ik ben gewoon te klein en kon niet diep genoeg meer bukken met buik.

Ze heeft maar eventjes gehuild en was toen weer helemaal hyper. Vanochtend is ze ook weer heel druk en mopperig. dus ga snel wat leuks met haar doen nu.
Jeetje, wat een schrik van Fleur. Slaapt ze nu ook onder een dekentje? En wandelt ze niet zelf haar bed uit als ze niet wil slapen?

Muis, staat morgen nog? Ik wilde na de file op pad gaan. Ok?
Lara: Nee ze slaapt nog in haar slaapzak. Juist om te voorkomen dat ze uit bed klautert. Dat doet ze dus ook niet. Gisteren was ze boos en had ze haar knuffel uit bed gegooid en toen ging ze er zelf (denk ik) voorover achteraan. Fleur is niet zo'n klauteraar, dus dat scheelt. Maar het begint wel te komen. Dit weekend bij de ikea zo'n setje gekoocht met twee stoeltjes en een tafeltje en nu heeft ze wel door dat je die stoelen naar het aanrecht kunt schuiven. Ga dus nu maar snel op zoek naar een fornuisbeschermer. ben als de dood dat ze een keer pan van het vuur trekt....
Drop, dat ken ik, alleen schuift Finn meteen zijn triptrapp naar het aanrecht. Dus een beschermer helpt niet zo, hij kan er toch wel bij.

Ik kook tegenwoordig ook alleen op de achterste pitten, vind het ook best eng, die ondernemende kindjes (en stiekem vind ik het ook wel leuk hoor, eigenwijze wijsneuzen).

Finn gooit ook zijn beer uit zijn bed, meestal dichtbij, zodat hij hem door de spijlen terug kan pakken, soms verweg, dan gaat hij zijn beer roepen.
Wat grappig dat Finn zijn beer roept!

Ik zit binnen terwijl Fleur buiten is. We hebben een afgesloten boventerras waar helemaal niks is, maakt haar niet uit, als ze maar buiten rond kan rennen. Ze vindt het helemaal geweldig daar. Zo grappig om te zien.

Ik denk dat ik toch nog maar voor zo'n simpele plastic zandbak ga kijken voor op het boventerras. Er staat nu wel een houten achterin de tuin, maar dat is zo'n eind weg en straks niet handig met de baby erbij lijkt me...

Net nog even de woonkamer een beetje verbouwd. Ik ben nog steeds zoekende naar de optimale inrichting om niet mijn nek te breken over al het slingerende speelgoed. En dan hebben we nu nog maar 1 kind
Waarom is het handiger om boven een zandbak te hebben? Wij hebben juist alleen een dakterras en geen tuin, terwijl een tuin me wel heel handig lijkt. Zo zou Puk in de tuin kunnen spelen, terwijl ik binnen mijn dingen doe. Boven is alleen de slaapkamer en de badkamer.

Punkie, hoe is het eigenlijk met jou?
Heeft iemand toevallig een idee wanneer kinderen verplicht een eigen paspoort moeten hebben? Ik weet dat de regels binnenkort worden aangepast, maar ik kan nergens vinden of er een indicatie is wanneer dat gebeurt.

Mijn paspoort verloopt namelijk pas in juni, maar anders verleng ik hem eerder, zodat ik Puk nog kan bijschrijven en voor de komende 5 jaar ¤ 40,-- bespaar.
Lara: Kinderen moeten volgens mij vanaf hun 12e een eigen identiteitsbewijs hebben (kan dus ook idkaart zijn). Daarvoor kun je ze gewoon in je eigen paspoort (en van je vriend) hebben staan. Behalve als je kindje een keer zonder jou naar het buitenland gaat...

Want heb je puk in beide paspoorten staan? Wij wilden Koen in beide paspoorten hebben staan voor in het geval hij een keer met één van ons weg zou gaan (wij rijden nog wel eens door Duitsland omdat onze ouders vlakbij de grens wonene).

Nu hadden wij allebei een redelijk nieuw paspoort dus moesten Koen laten bijschrijven. Dat is best prijzig dus hebben toen maar meteen een eigen paspoort voor hem laten maken.
Hij staat nu bij mij in het paspoort, maar binnenkort worden de kindstickers afgeschaft. De EU wil namelijk dat alle kinderen een eigen paspoort hebben.

De kinderen die op dat moment nog bijgeschreven staan hoeven geen nieuw paspoort, maar op het moment dat het bijgeschreven paspoort verloopt moet je er er dus ook een voor het kind kopen. Dat moment wil ik dus nog een paar jar uitstellen...
Bleh, hier een ziek mannetje, gisternacht een pseudokroepaanval met overgeven. En nu erg zielig en koorts. Kom dus niet echt aan forummen toe.

Haha, drop, hier ook het probleem met niet meer goed je kindje in ledikant kunnen leggen ivm dikke buik. Gelukkig gaat noah zelf staan en liggen dus dat gaat nog net. Bovendien staat ie no steeds niet op de laagste stand, meneer heeft nog geen idee dat eruit klimmen kan :-)

Gelukkig maar. Dus hier voorlopig geen peuterbedje.

Noah drinkt bijna niet, zo balen als ze ziek zijn. Heb er wel bijna een halve konkommer in, dus ook vocht, toch?

Muis, wat fijn dat Sjors weer thuis is. Rare veerhalen altijd, dat ze dachten dat t een zwerver was. Hoor ik hier ook aak op de praktijk. Laatst ook zo'n mens, bleek de kat zelfs een bandje e hebben en gechipt te zijn, maar ze had bandje afgedaan, want was zo zielig voor de kat. Ze wilde m gewoon houden volgens mij. Stom mens!

Nu, ik ga mijn zielige mannetje maar weer eens entertainen.
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
DN, ik denk ook dat die mensen Sjors wilden houden. Ik weet zeker dat hij meteen terug naar huis was gelopen als ze hem buiten hadden gelaten! Hij heeft dus een week binnen gezeten en hij is absoluut geen binnenkat (geloof me!), dus hij zal ze wel het leven zuur hebben gemaakt. Ze zeiden dat het niet zo best was voor hun dochtertje om een kat te hebben, maar ik denk dat Sjors daar letterlijk tegen de muren opvloog. (anders ga je toch meteen op zoek naar de rechtmatige eigenaar ook al denk je dat het een zwervertje is? Daarnaast ziet hij er niet zwerverig uit.) Sjorsieboy is ook wat agressiever sinds hij weer thuis is, dus ik denk dat ze hem een boel wilde spelletjes hebben laten doen/met hem hebben gedaan.

Het stomste van alles is dat ze 10 euro vergoeding voor het eten willen hebben! Ze kunnen het krijgen, daar niet van, maar ik geloof niet dat Sjorske voor 10 eu heeft zitten vreten daar! Ze hebben hem Whiskas Junior gegeven, maar het lijkt me stug dat dat 10 euro per week kost. Misschien hebben ze het geld nodig, maar dan nog.

Rare mensen, wat ik je brom!

Beterschap voor Noah!

Drop, wat sneu dat Fleur uit haar bed gevallen is! Ging ze trouwens niet staan in haar ledikant? Ik ben volgens mij even lang als jij (1.65) en ik heb nooit zo'n moeite gehad om Steijn en Huug uit hun bedjes te plukken met een dikke buik. Okee, ze waren wat zwaar, maar ik moest ze toch de trap af tillen.

Hee, twee wakkere stinkertjes! (en stinken kunnen ze!)
Muis, wat een belachelijk verhaal van die vergoeding van 10 euro. Je hebt van die mensen.....Wel heel fijn dat jullie sjors weer gezellig thuis is.

Arme Noah, hopelijk is hij snel weer beter en kun jij nog een beetje van je rust genieten draakje

Laar: Dat nieuws had ik nog gemist.....

Maar Koen heeft dus al een eigen paspoort

Hier weer een heel makkelijk gijsje vandaag. Ben een en ander aan het voorbereiden, want morgen ga ik voor een weekje naar het drentse land. ff gezellig daar wat (schoon)ouders, vriendjes en vriendinnetjes lastig vallen.

Maar gelukkig hebben ze daar ook internet Ik kan jullie natuurlijk niet missen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven