***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Bravo voor Finn !! Ben benieuwd wanneer we daaraan kunnen beginnen bij Xander.
Bravo voor Finn !! Ben benieuwd wanneer we daaraan kunnen beginnen bij Xander.
ik heb toevallig bij Ikea een potje gekocht om op te oefenen en bij Prenatal een toiletverkleiner. Als we in de badkamer zijn laat ik ze op de toilet zitten. Ze begint het steeds interessanter te vinden. Gisteren ging ze met mij mee naar de wc en gaf het toiletpapier aan hihihi.
Goedemorgen!!

Hoe is het vandaag met de zieke mama's en kindjes???

Chance, zo begon tommy's griepje ook...hopelijk trekt het bij Luna snel bij...

muisje hoest met jou nu??

Ik ben nog steeds niet helemaal fit na het griepvirus..wat duurt zoiets vreselijk lang!! Al een week...Onze huisvriend (uiteraard ook ziek geworden) zit nu al op 10dagen nasleep, en frambozeman snottert ook al een dikke week.

Ik hoop dat het jullie allemaal bespaard blijft!

Icke, hoop dat je meisje snel het slapen een beetje onder de knie krijgt....Troost het je een beetje dat ik bij Liv ook pas na 3maanden een goed ritme te pakken had? Daarvoor was ze ook de hele dag wakker Ineens begon ze moe te worden om 10:30, en nu doet ze dan net als dr broertje netjes een slaapje.

Geef je meisje nog wat tijd...

Maar goed, zo uit je slaap gehouden worden snachts is ook echt VRESELIJK! Heel veel sterkte meis, en wees maar ego hier!

Ehm laar hoest met jou?? niet ziek geworden toch??

Ik ben hier niet zoveel meer geweest want ik had het best druk met mijn shopje Ik heb zelfs deze week al veel verkocht!

Denk erover om een domein naam te nemen...Ik zet um nog wel even op de hyves...

Zo nu even weer een rondje kringloop!!! tot laterr
voor Finn!!!

Wat ontzettend knap op zo'n grote wc!! Het lijkt mij ook eigenlijk wel wat zo'n wc verkleiner...
Wat knap van Finn! Ik zie het niet aankomen bij Puk en volgens mij is hij zich nog helemaal niet bewust van wanneer hij moet.

We zijn net bij een muziek- en dansles geweest en het was hartstikke leuk. Puk deed heel goed mee en luisterde heel goed; zachtjes op drumsticks slaan, wat harder, op de grond etcetera. Ze mochten ook even op de piano en hij ging er eens goed voor zitten om vervolgens heel beheersd op de toetsen te drukken. Zo schattig!
Wat knap van Finn om een plasje op de grote-mensen-wc te doen!

Lay, grappig! Toevallig heeft A. vanochtend ook een pleeverkleiner gekocht! Steijn (vooral) en Hugo vinden het ook altijd reuze leuk om met me naar de wc te gaan. Ik moet er altijd wel om lachen, alhoewel ik het altijd een tikje genant vind als ik de grote boodschap moet doen, zeg maar. Steijn geeft me altijd billendoekjes aan als hij er aan denkt om ze mee te nemen! Lachen!

Framboosje, wat goed dat het zo lekker gaat met je shop! Ik zit er ook aan te denken om een webwinkeltje te beginnen, maar dan met bijvoorbeeld Petit Bateau rompertjes. Ik moet (nog steeds) even uitzoeken hoe en wat, maar ik ben een beetje laks.

Ik voel me iets beter, maar ik heb nog steeds een enorme druk op mijn oren staan. Irritant!

Hugo ligt nu al twintig minuten te schreeuwen in zijn bedje. Hij is boos. Heel boos! Waarom? Nou, de reden is tweeledig:

1. Hij moest naar bed. (hij was moe)

2. Hij wilde Tien Kleine Rubbereendjes lezen, maar Steijn wilde het boek mee naar bed nemen. Steijntje wilde het niet aan Hugo geven en Huugje heeft dus pech, want Steijn had hem het eerst.
Is Hugo al stil? Ik vind het wel bijzonder dat een tweeling al vanaf het begin af aan leert delen. Helaas gaat het soms fff niet goed. Maar Koen moet het delen nog echt leren. Gisteren waren we bij het buurmeisje (2 maanden jonger) en Koen en zij hebben echt ruzie gemaakt. Werkelijk om alles. Om knuffels, speelgoed en om Gijs. Ik heb dat Koen nog nooit echt zien doen. Nu is het buurmeisje het 4e kindje, best mans en geleerd om spullen te verdedigen met twee grote broers en 1 zus. Met andere vriendjes en vriendinnetjes heb ik Koen nog nooit ruzie zien maken. Wel grappig. Maar het zou leuk zijn als het ook nog gezellig wordt met het buurmeisje

Nu hier een koortsig mannetje. Wel heel sneu nu vandaag zijn beste vriendje hier is. Zijn papa en mama zijn naar een begrafenis en wij passen op. Heb gezellig met het mannetje buiten gespeeld en Koen lag gelukkig wel lekker te slapen. Hopelijk wordt hij weer snel beter.

Wat knap van Finn dat hij al op de wc wil plassen. Wij moeten ook maar eens een wcverkleiner kopen. Het potjes staat hier al wel ff in huis, maar dat is gewoon speelgoed en dan vooral douchespeelgoed. Hij neemt het mee onder de douche en laat het dan vollopen. Vindt hij prachtig.

Icke: Heeft Liselot jullie een beetje laten slapen vannacht? Het is in ieder geval weekend dus dan is ickeman vast gezellig thuis.

Laar: Die muziekles klinkt echt leuk!

Framboos: Beterschap voor het laaste beetje. Ik smijt wat digimientjes de lucht in...
hihi, het was misschien meer toeval dan gepland hoor. Finn vond het erg leuk het trapje op en af te lopen. Bij de 5e keer zitten ging hij dus echt plassen. Helemaal trots natuurlijk!

Ik denk dat we hem gewoon de komende dagen 's morgens en 's avonds er op zetten. We proberen gewoon.

Lief Muis, Steijn met de billendoekjes. Is Hugo al stil?

Ga je zelf nog een beetje bijslapen vandaag?
hee, waar is iedereen vandaag?
zwaai zwaai

Koen is nog wel warm maar slaapt veel. Toen zijn vriendje wakker werd leefde hij ff helemaal op om vervolgens weer in te storten. Hij heef vandaag gewoon lekker veel in bed gelegen of tegen 1 van ons aangehangen. Hopelijk slaapt hij vannacht een beetje en is hij morgen weer wat fitter.
Hugo heeft vanmiddag dus gewoon niet geslapen! Hij werd na een aantal aaien over zijn bolletje wel rustig, maar slapen...Ho maar! Hij heeft gezongen, gekletst tegen zichzelf, gekletst tegen zijn knuffels en gekletst tegen Steijn. Het gekke is dat hij vanmiddag dus heel lief en gezellig was, zonder dat hij geslapen had!

BM, het hebben van een tweeling heeft echt zo zijn voordelen! Zo kunnen Steijn en Hugo inderdaad goed delen, zijn ze doorgaans niet bezitterig als het om hun speeltjes gaat, kunnen ze heel goed wachten (echt waar! Ze gaan niet van tafel eer dat iedereen klaar is met eten!) en kunnen ze zichzelf heel goed vermaken. (met elkaar!)

Wat sneu dat Koentje ziek is! Beterschap!

Ik heb vanmiddag een buggyboard gekocht, zodat Mees ook in de UJ kan. Steijn/Huug zit dan naast hem en de ander staat er achter. Tenminste...Dat is mijn plan. Morgen gaan we even oefenen! Ik hoop dat het goed gaat, want het zou me zo veel tijd schelen elke ochtend. Ik heb Mees nu altijd in de draagdoek of Baby Bjorn, maar ik ben twintig minuten bezig met weggaan elke dag. Het zou een boel uitmaken als ik Mees hup, in de UJ kan gooien!
Hallo,

Vervelend dat Koen ziek is, hopelijk voelt ie zich snel weer beter en is het niet die nare griep.

Leuk dat je webshop zo goed loopt framboos, vind de spulletjes ook wel errug leuk!

Handig dat Steijn en Hugo zo goed samen kunnen delen.

Nou doet Noah dat ook wel goed, soms zelfs e goed, dat ik denk, he, kom eens voor jezelf op.

Wauw, knappe Finn, hier wel interesse in de wc, wil ook plasje doen, pss, pss, zegt ie dan, maar zodra ik broek uit wil doen is het paniek! Nog maar ff wachten dan.

Vandaag bij mijn oma in Den Haag geweest. Noah gedroeg zich gelukkig erg goed, was dus gezellig, wel net een uurtje terug, dus lekker moe.

Was trouwens wel een apart bezoek, want heb mijn biologische vader voor het eerst in 30 jaar gezien. Was vreemd maar ging wel heel relaxt gelukkig. Moet t wel allemaal ff laten bezinken en kijken hoe ik dit aan mijn ouders vertel, die gaan dat niet leuk vinden. Dilemma dus.

Nu ff op de bank.
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Dn; wat een bijzondere ervaring dat je je biologische vader voor het eerst in 30 jaar hebt gezien! Wist je dat je hem zou treffen? Hmm ik merk dat het veel vragen bij mij oproept waar jij misschien helemaal geen zin in hebt, dus stel ze maar niet.

Sterkte met het tegen je ouders zeggen!

Ik ga ook een toilletverkleiner kopen. Luna is ook erg bezig met plas en poep en de wc. Ook idd wanneer ik erop zit, wel grappig om te lezen dat meerdere kindjes dat hebben.

Luna had gisterenochtend toch koorts? Nou na haar middagslaapje was het weg, en vandaag ook niets! Wel eet ze nog steeds slecht en is ze huilerig..

Vandaag had ik een leuke dag gepland (dacht ik) Mijn vriend is een paar dagen in Barcelona dus had ik bedacht dat het ook extra leuke/gezellige dagen voor mij en Luna worden. Vandaag zou ik met de buurvrouw en dochter naar de dierentuin in Duitsland gaan. Dit hebben we ook gedaan maar Luna vond het absoluut niet leuk. Ze wilde helemaal niets; niet eten, niet drinken, niet staan, niet lopen, niet op de arm, niet zitten, niet liggen, Kortom erg vermoeiend en vervelend dus. Gelukkig werd ze stil van de zeehonden en de vogeltuin maar daar is dan ook alles mee gezegd.

Eenmaal terug ging de buurman pannenkoeken bakken voor ons en zelfs die wilde ze niet eten! Was er best een beetje verdrietig van, Ze zal wel niet haar dag hebben gehad en hoop dat het morgen gezelliger wordt!
Goedenmorgen, hoe gaat het met Koen?

Heeft Hugo braaf geslapen? Zal wel na een dag wakkerzijn.

Heb je je kinderwagen al geprobeerd met 3 jongens?

Wow DN, voor het eerst na 30 jaar weer zien, dat is wel erg apart zeg. Ben ook wel benieuwd. Succes met de verwerking.

Chance, ik hoop dat Luna niet ziek wordt. Niet meewerken klinkt echt als ziek zijn. Jammer van je dag zeg. Ik hoop voor je dat ze nu in ieder geval goed heeft geslapen.

Hier alles prima, Finn en papa zijn aan het worstelen. Finn wil niet eten en man wil van wel. Het is supermooi buiten, ziet er wel koud uit, maar met een mooi zonnetje.

Paniek aan de andere kant van de tafel, lekker op de vroege morgen.
Koen is weer helemaal blij. Ik denk dat het een half dagje tandenkoorts was. Hij heeft ook prima geslapen vannacht. We hopen dat het zo blijft.

Chance: Wat jammer dat Luna niet mee wilde werken. Hopelijk is ze weer snel haar blije zelfje.

Draakje: Sterkte! Maar hier ook wel wat nieuwsgierigheid hoor..

ff nadenken wat we vandaag gaan doen. Het is heerlijk weer! Wel koud.
Snap die nieuwsgierigheid wel. Zal een onderwerp op hyves aanmaken, dat praat wat makkelijker. Vind vragen niet erg hoor!

Nu ff naar oma, vriend is hardlopen die kant op en wij gaan m halen.

later!
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Goedemorgen!

DN, dat is inderdaad heftig zeg, ben ook wel benieuwd naar het verhaal erachter, maar als je het verder niet kwijt wilt is dat heel begrijpelijk natuurlijk. Sterkte met het aan je ouders vertellen en je eigen verwerking.

Chance, jammer dat Luna haar dagje niet had gisteren, hopelijk voelt ze zich vandaag wat beter.

BM, fijn dat Koen weer beter is, Zahra heeft ook altijd zo'n last van doorkomende tanden, echt vervelend is dat.

Spitsmuis, ik ben ook heel benieuwd hoe het gegaan is met 3 jongetjes in/achter de UJ. Ik zit er zelf nl ook over te denken om zo'n plankje te kopen voor Zahra, dan hoef ik die stomme tweelingbuggy niet te gebruiken. Ik wil mijn Bugaboo gebruiken!

Yasemin heeft goed doorgeslapen, tot half 7 en slaapt nu nog, hopelijk redt ze het tot half 11.

Zahra was vanmorgen weer heel vroeg wakker, maar na een uur tobben door manlief (blijft er bij zitten, haalt cornflakes, drinken etc.) is ze weer ingeslapen.

Oh ze is nu wakker hoor ik!
wat is het perfecte kado voor een ondernemend kereltje van bijna 2? Een doos waarin hij zelf kan zitten, we hadden een houten garage in een grote doos meegenomen en Finn speelt meer met de doos dan met de garage. Grapjas.

Layla, jouw man heeft echt veel geduld, of niet? Heerlijk kan jij even uitrusten.

Pff, begin last van mijn keel te krijgen, hoop niet dat ik verkouden wordt.
Alle zieke kindjes beterschap!! alle mama's met zieke kindjes sterkte.

Muis, hoe is het gegaan je wandeling met de UJ?

Dn, wat een bijzondere ervaring dat je je biologische vader hebt gezien.

Layla, wat naar dat Zahra niet wil slapen. Wat lief dat je man een uur lang met haar in de weer is en jij even door kan slapen.

Framboos, wat leuk je site. Wat heb je dat allemaal snel voor elkaar gekregen. Zo te zien gaat het ook hard met de verkoop. Moet je nu zelf weer snel gaan inslaan?

Swiss, hier zijn ze ook vaak het meest in de weer met huis tuin en keukenspullen. Alhoewel vincent vindt alles met knopjes ook wel heeeel interessant, tot vervelends toe.

Chance, hoe is het met Luna? Zij zal vast haar dag niet gehad hebben.

Momenteel ben ik druk in de weer met het aanslepen van paracetamol, zakdoekjes, knuffels ed. Man en Feline hebben flink de griep. Waarom zijn zieke mannen niet leuk??? Van feline kan ik als zij ziek is veel meer hebben. Misschien komt het omdat hij ook nog commentaar heeft terwijl ik mij uit de naad ren (werk, koken, kdv, winkels enz.).

Swiss, niet ziek worden hoor. De griep die hier heerst begint vaak met keelpijn, hoofdpijn en dan hoge koorts.

In de klas waren er van de week nog veel kinderen ziek. Ik miste er 6 of 7 per dag.
Even snel. (ben moe en wil een tukkie doen)

Layla, koop een buggyboard! Echt! Het ging dus hartstikke goed vanochtend! Okee, ik moet (nog) niet kilometers willen gaan wandelen, maar korte stukjes zijn prima te doen. Het enige waar ze echt moeite mee hadden, waren de bruggetjes over de grachten, maar voor de rest ging het supergoed! (en was het een superschattig gezicht) Ik zie het weer helemaal zonnig in!
Oh mooi Spitsmuis, ik had al een adv. op MP gezet en al een reactie van iemand uit de buurt. Ze wil er 45 euro voor hebben, vind ik nog wel veel geld voor 2e hands, maar ik denk niet dat ik een goedkopere kan vinden. Op MP wordt er wel die prijs op geboden. Ik denk dat ik hem maar ga halen. Man is nu aan het wandelen met de duobuggy, maar als Zahra voorin zit is het best wel koud en bovendien is het beter als ze wat meer loopt. En die bugaboo rijdt gewoon veel fijner. Hoe vind jij de Bugaboo trouwens? Bevalt ie goed?
Layla, de Bugaboo rijdt prima, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik de UJ nog veel en veel fijner vind! Okee, hij ziet er niet zo mooi uit, maar hij rijdt als een tank en we beuken de stad door.

Ik vind het bedrag voor een tweedehands buggboard best veel...Die van mij kostte 45 euro en was nieuw!
Tja het hangt er dus vanaf voor welke kinderwagen je hem gebruikt. Voor de Bugaboo kosten ze nieuw 75 euro. De UJ vind ik ook een stoere wagen en hij is volgens mij ook heel fijn, maar ik heb hem destijds niet gekocht omdat hij niet in onze auto paste. Mijn vriendin had ook een UJ en die was er ook heel tevreden over. Als je een tweeling hebt is er volgens mij ook niet veel keus wat wagens betreft. Als je een beetje een goeie wil hebben kom je al gauw bij de UJ uit volgens mij.
Jeetje Draakje wat een ervaring, je biologische vader voor het eerst ontmoeten! Ik ben toch ook wel heel nieuwsgierig naar je verhaal!

Icke, even een dikke knuffel voor jou! Jij krijgt het ook maar weer voor je kiezen he! Ik hoop echt voor je dat het slapen van Liselot echt heel snel verbeterd, want om dat nou allemaal nog eens door te moeten maken is je echt niet gegund! Is ze wel vrolijk als ze zoveel wakker is of is ze erg gefrustreerd? Lijkt me echt heel zwaar.

Trouwens Icke in het weekend van 6 feb ben ik fryslan, ben je dan thuis, dan kom ik graag langs op kraamvisite!

Wat gaaf dat je shopje zo goed loopt framboos! Verkoop je nu ook al via je shopje of vooral via MP?

Ik ben me de afgelopen dagen aan het concentreren op het maken van knuffels voor mijn shopje (heb er een paar op hyves gezet, graag jullie ongezouten mening!!), wil ook nog andere handgemaakte produkten gaan maken, ik denk aan boxkleden, luiertassen, slabbers, etc. Ik vind het ontzettend leuk om te doen, maar helaas heb ik maar zo weinig tijd naast mijn werk en de kids.

Mijn shopje loopt nu nog helemaal niet, maar hij is ook nog niet af, zodra hij af is ga ik hem pas promoten!

Hoe is het vandaag met de zieke kindjes en mama's? Alweer opgeknapt allemaal?

Fachatman is met de jongens naar het bos, dus ik ben even alleen thuis. Heb net een lekkere tajine op het vuur gezet en ik heb de regenhuif van de babboe gerepareerd, die was helemaal uitgescheurd (ik kwam er dus ook nu pas achter dat er sleuven zijn waar je stokken doorheen moeten.. vandaar). Kaj is het niet gewend om mij achter de naaimachine te zien, hij zei: moet Oma dat niet doen??

Chance wat jammer dat Luna het niet naar haar zin had! Het klinkt idd of ze nog steeds iets onder de leden heeft!

Wat knap van Finn! Plassen op de grote wc! Wij hebben hier ook zo'n wc verkeiner (2 zelfs), maar heb het nog niet geprobeerd! Plassen op het potje doet hij wel af en toe. Maar het is meer voor de leuk, hij geeft het nog helemaal niet aan als hij moet plassen. Als het hem lukt is het meer toeval volgens mij!

Lara, klinkt erg leuk die muziekles! Was het die van de muziekschool?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven