zwanger vanaf 2017 deel 2
maandag 12 september 2016 om 11:36
Wij proberen vanaf eind 2016/begin 2017 zwanger te worden! We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt
(Gebruikersnaam: accountaanpassen, wachtwoord: zwanger2017)
ZWANGER!!
Bevallen!! 
(Gebruikersnaam: accountaanpassen, wachtwoord: zwanger2017)
| Naam (leeftijd v/m) |
Kindje | NOD | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|
| lalameme (23/25) |
Eerste | 19-12 | Ronde 12 |
| Naam (leeftijd v/m) |
Kindje | Uitgerekend | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|
| Suus88 (29/31) |
Tweede | 22 oktober 2017 | |
| Koekiemonster (23/26) |
Eerste | 13 december 2017 | |
| Worteltaart (36/36) |
Tweede | 21 maart 2018 |
| Naam (leeftijd v/m) |
Kindje | Bijzonderheden |
|---|---|---|
| Ri88 (29/32) |
Tweede | |
| Kashri (27/33) |
Eerste | |
| Dookster (28/31) |
Eerste | |
| Kaartje (25/26) |
Eerste |
anoniem_308265 wijzigde dit bericht op 06-12-2017 15:28
69.79% gewijzigd
woensdag 15 maart 2017 om 22:22
Hallo dames! Ik ben even "offline" geweest. Even geprobeerd wat meer normaal te leven en niet alleen maar bezig met een baby maken. Deze maand ook even niet testen met de ovulatie testen even gewoon zien hoe het loopt. Dat betekend natuurlijk niet dat we geen gebruik maken van de nu vruchtbare dagen hihi
We hebben inmiddels ook een vakantie geboekt om lekker iets te hebben om naar uit te kijken, dat voelt ook alweer zo fijn.
lala spannend zeg ik duim voor je!
dookster leuk het enthousiasme van je vriend
We hebben inmiddels ook een vakantie geboekt om lekker iets te hebben om naar uit te kijken, dat voelt ook alweer zo fijn.
lala spannend zeg ik duim voor je!
dookster leuk het enthousiasme van je vriend
donderdag 16 maart 2017 om 08:46
donderdag 16 maart 2017 om 16:51
donderdag 16 maart 2017 om 21:57
Hoi meiden, sinds gisteren echt in een onwijze trein. Alles gaat ontzettend snel en wij moeten veel regelen, wat betreft dingen waar wij mee bezig zijn (Huis kopen). Nog steeds niet ongesteld. Maar ik durf niet te testen omdat alles al zo spannend is nu! Later meer lieve meiden! Ik ben nu 2 dagen (bijna 3) overtijd. Ik heb een beetje goede moed nodig haha. Ik ben zo nerveus.
donderdag 16 maart 2017 om 22:00
Bloempje ik vind het knap hoor dat je het een beetje kunt loslaten.
Lala succes! En ik duim voor je!
Intake was oke. Beetje gepraat, bloed afgenomen (6 buisjes!!!!) En daarna maar samen een ijsje gaan eten. Nog 20 dagen tot de echo.
In mijn "uitgerekend in..." topic heeft alleen de een na de ander een miskraam of slechte echo. Erg sneu.
Lala succes! En ik duim voor je!
Intake was oke. Beetje gepraat, bloed afgenomen (6 buisjes!!!!) En daarna maar samen een ijsje gaan eten. Nog 20 dagen tot de echo.
In mijn "uitgerekend in..." topic heeft alleen de een na de ander een miskraam of slechte echo. Erg sneu.
vrijdag 17 maart 2017 om 10:00
Whoa lala spannend ! Klinkt stiekum toch best wel als positief ... k duim voor jullie !!
Pff echt he kashri, niet normaal zoveel foute echo's en miskramen, maakte mij ook behoorlijk onzeker !!
Maarrrr zojuist een goede echo gehad ; mooi kloppend hartje , kindje bewoog al:-) en idd 8w5d zo opgelucht !
Ashkyla voor jou ook spannend , hoop op alsnog een goede test
En rii vandaag geslachts bepaling , super leuk !! Spannend okk.. heb je nog n voorgevoel ?
Bij dochterlief had ik t heel sterk en nu egt daadwerkelijk nog geen idee !
Pff echt he kashri, niet normaal zoveel foute echo's en miskramen, maakte mij ook behoorlijk onzeker !!
Maarrrr zojuist een goede echo gehad ; mooi kloppend hartje , kindje bewoog al:-) en idd 8w5d zo opgelucht !
Ashkyla voor jou ook spannend , hoop op alsnog een goede test
En rii vandaag geslachts bepaling , super leuk !! Spannend okk.. heb je nog n voorgevoel ?
Bij dochterlief had ik t heel sterk en nu egt daadwerkelijk nog geen idee !
vrijdag 17 maart 2017 om 10:41
Ja wat fijn suus! Gefeliciteerd met je goede echo! Zo bijzonder om je kindje voor het eerst te zien! Wat een opluchting dan hè?
Wij hebben allebei een voorgevoel dat het een meisje is. Maar vannacht gedroomd dat we er een jongetje bij krijgen dus nu ben ik in de war haha. We gaan het zien! Of ik heb een echt mannengezin straks, of van allebei 1. Lijkt me allebei heel erg leuk dus we gaan het zien. Vind het wel erg spannend, ben zo nieuwsgierig!
Ashkyla en lalameme jullie maken het spannend! De duimen draaien hier overuren voor jullie
Wij hebben allebei een voorgevoel dat het een meisje is. Maar vannacht gedroomd dat we er een jongetje bij krijgen dus nu ben ik in de war haha. We gaan het zien! Of ik heb een echt mannengezin straks, of van allebei 1. Lijkt me allebei heel erg leuk dus we gaan het zien. Vind het wel erg spannend, ben zo nieuwsgierig!
Ashkyla en lalameme jullie maken het spannend! De duimen draaien hier overuren voor jullie
vrijdag 17 maart 2017 om 11:47
vrijdag 17 maart 2017 om 12:23
Wauw wat goed suus! Gefeliciteerd!
Kashri fijn dat het gesprek prettig verliep! Op naar de echo nu!
Spannend Rii! Laat je het weten ?
Ik ben zo nerveus. Ik durf niet te testen, voel me zo stom. Ergens voel ik me niet zwanger. Maar ergens weet ik ook wel dat het zo is. Ik ben nu 3 dagen over tijd. Alles gaat snel op het moment. Ik wil niet te herkenbaar zijn maar wil jullie eigenlijk alles vertellen!
Kashri fijn dat het gesprek prettig verliep! Op naar de echo nu!
Spannend Rii! Laat je het weten ?
Ik ben zo nerveus. Ik durf niet te testen, voel me zo stom. Ergens voel ik me niet zwanger. Maar ergens weet ik ook wel dat het zo is. Ik ben nu 3 dagen over tijd. Alles gaat snel op het moment. Ik wil niet te herkenbaar zijn maar wil jullie eigenlijk alles vertellen!
vrijdag 17 maart 2017 om 13:48
Lala ga testen! Ik krijg kramp in m'n duimen zo spannend allemaal, ook met jullie huis enzo!
@ashkyla jij maakt het ook zo spannend! Ik duim ook voor jou voor een positieve test!
Suus wat fijn dat jouw misselijkheid wat afzakt door de gember. Vriendin van me heeft gember koekjes voor me gehaald die brengt ze straks langs. Hoop dat dat voor mij ook werkt. Ben gisteren en vandaag wel naar de lessen geweest maar kan haast niet uit m'n ogen kijken zo ziek voel ik me. Mensen beginnen nu ook te vermoeden omdat ik steeds uit de klas loop... Al ben ik nu op een punt dat het me echt niet kan bommen, ik voel me zo ziek...
@kashri fijn dat je intake goed was. Die verhalen maken mij ook bang hoor, maar gelukkig duurt het niet lang meer voor we ook even mogen spieken wat er daar binnen gebeurd. Mijn afspraak is precies over drie weken vandaag.
@rii veel plezier bij je echo vandaag! Ben heel benieuwd of jullie gevoel gelijk heeft!
@ashkyla jij maakt het ook zo spannend! Ik duim ook voor jou voor een positieve test!
Suus wat fijn dat jouw misselijkheid wat afzakt door de gember. Vriendin van me heeft gember koekjes voor me gehaald die brengt ze straks langs. Hoop dat dat voor mij ook werkt. Ben gisteren en vandaag wel naar de lessen geweest maar kan haast niet uit m'n ogen kijken zo ziek voel ik me. Mensen beginnen nu ook te vermoeden omdat ik steeds uit de klas loop... Al ben ik nu op een punt dat het me echt niet kan bommen, ik voel me zo ziek...
@kashri fijn dat je intake goed was. Die verhalen maken mij ook bang hoor, maar gelukkig duurt het niet lang meer voor we ook even mogen spieken wat er daar binnen gebeurd. Mijn afspraak is precies over drie weken vandaag.
@rii veel plezier bij je echo vandaag! Ben heel benieuwd of jullie gevoel gelijk heeft!
In the end we only regret the chances we didn't take.
vrijdag 17 maart 2017 om 14:46
@lala, oh wat spannend. Ik ben heel erg benieuwd!
@rii, voor jou ook spannend. Veel plezier.
@hier, ik voel mij nog steeds goed. Geen tekenen van menstruatie! Gisteren en vandaag had ik hele gevoelige borsten. Heb ik eigenlijk altijd wel, maar nu meer dan anders. Mijn urine ruikt ontzettend sterk. Vanmorgen toen ik met mijn moeder aan het ontbijten was in de Ikea, kon ik de geur van de hotdogs niet verdragen. Ik zei tegen mijn moeder: zo ruik jij dat ook, waarop zij nee zei en me met zo'n blik aankeek van daar zal je het hebben!
@rii, voor jou ook spannend. Veel plezier.
@hier, ik voel mij nog steeds goed. Geen tekenen van menstruatie! Gisteren en vandaag had ik hele gevoelige borsten. Heb ik eigenlijk altijd wel, maar nu meer dan anders. Mijn urine ruikt ontzettend sterk. Vanmorgen toen ik met mijn moeder aan het ontbijten was in de Ikea, kon ik de geur van de hotdogs niet verdragen. Ik zei tegen mijn moeder: zo ruik jij dat ook, waarop zij nee zei en me met zo'n blik aankeek van daar zal je het hebben!
vrijdag 17 maart 2017 om 20:56
vrijdag 17 maart 2017 om 21:07
Wauw Rii wat gaaf! Gefeliciteerd! wat onwijs leuk! Ook leuk dat je gevoel klopte!
Knuffel voor de misselijke dames!
Ik duim voor je ashyka! We houden het spannend samen haha. Ik kon vanochtend niet tegen de geur van toiletpapier. Wat stonk dat zeg!
Ik ga zondag ochtend testen, ik ben veel aan het werk en wil wel even de tijd hebben. Ik zou het vervelend vinden om na de test door te crossen naar het werk..
Knuffel voor de misselijke dames!
Ik duim voor je ashyka! We houden het spannend samen haha. Ik kon vanochtend niet tegen de geur van toiletpapier. Wat stonk dat zeg!
Ik ga zondag ochtend testen, ik ben veel aan het werk en wil wel even de tijd hebben. Ik zou het vervelend vinden om na de test door te crossen naar het werk..