Leuke beetje ruige steden
vrijdag 17 maart 2017 om 16:19
Wie heeft tips voor leuke steden voor een stedentrip, voor iemand die houdt van wat ruigere steden, met bijvoorbeeld een industriële sfeer? En ook leuke vlooienmarkten, cafeetjes, straatkunst, pop-up dingen (food markten of winkels) in oude loodsen enzo.
Bijvoorbeeld Berlijn, Porto, Palermo vind ik erg leuk, en Rotterdam zoals het een jaar of 6 geleden was (nu alweer iets te opgepoetst).
EDIT - Oh ja en Leipzig vond ik inderdaad tof.
Bijvoorbeeld Berlijn, Porto, Palermo vind ik erg leuk, en Rotterdam zoals het een jaar of 6 geleden was (nu alweer iets te opgepoetst).
EDIT - Oh ja en Leipzig vond ik inderdaad tof.
You can never have too many hats, gloves and shoes
vrijdag 17 maart 2017 om 16:28
Leipzig. En misschien voldoet Turijn ook nog wel aan je eisen.
En in Riga is een ganse winkelwijk (met kunstgalerijen en kleine boetiekjes) ondergebracht in een soort van oude loodsen/ateliers en zit de food market in een oude zeppelinluchthaven. Maar hoewel ik het van de drie Baltische hoofdsteden de leukste vind, ben ik nu niet meteen echt grote fan van die stad.
En in Riga is een ganse winkelwijk (met kunstgalerijen en kleine boetiekjes) ondergebracht in een soort van oude loodsen/ateliers en zit de food market in een oude zeppelinluchthaven. Maar hoewel ik het van de drie Baltische hoofdsteden de leukste vind, ben ik nu niet meteen echt grote fan van die stad.
vrijdag 17 maart 2017 om 16:52
Chicago of Detroit ja
Luik of Charleroi is misschien ook iets voor je. En Katowice (Polen). Dat is industriële sfeer.
Belgrado niet, al staan er wel nog gebombardeerde gebouwen. Maar voor de rest is het erg netjes. Dan zou je eerder voor Banja Luka kunnen gaan (Bosnië Servisch deel) als het net wat minder gelikt moet.
Dublin is ook wel een zooitje.
Luik of Charleroi is misschien ook iets voor je. En Katowice (Polen). Dat is industriële sfeer.
Belgrado niet, al staan er wel nog gebombardeerde gebouwen. Maar voor de rest is het erg netjes. Dan zou je eerder voor Banja Luka kunnen gaan (Bosnië Servisch deel) als het net wat minder gelikt moet.
Dublin is ook wel een zooitje.
vrijdag 17 maart 2017 om 16:58
vrijdag 17 maart 2017 om 17:32