Lijf & Lijn alle pijlers

Problemen met eten

18-03-2017 02:38 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey ik ben merla en ben 20 jaar ik heb momenteel problemen met eten ik ben behoorlijk wat gewicht aangekomen en ik durf nu niet meer te eten ik heb veel lichamelijke problemen waardoor sporten niet zo goed ga. Ik durf momenteel niet te eten en kan der met niemand bij terecht maar moet wel elke dag door met me werk en andere dingen heeft iemand een tip waardoor ik toch de energie heb om verder te gaan maar niet zoveel hoef te eten. En ik weet dat het niet goed is voor je maar als ik eet kots ik alles weer uit en als iemand er achter kom uit zit ik behoorlijk in de problemen
Och meisje, ga maandag naar je huisarts en praat erover.

Je gaat hier geen tips krijgen om jezelf (nog verder) de vernieling in te helpen.

Je hebt hulp nodig, als je zo doorgaat steven je af op een eetstoornis. Dat wil je echt voorkomen..

Sterkte
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Wat rot voor je. Ik mag voor jou juist hopen dat anderen je probleem zien, je bent meer waard dan jezelf zo de vernieling in te werken. Schakel hulp in en ga naar je huisarts, een psycholoog o.d. Sterkte gewenst!
Lieverd, praat er over met je huisarts, hij kan je doorverwijzen nu je nog op tijd bent, dan kun je onder begeleiding straks rustig een paar kilo afvallen, maar zorg voor jezelf dat je niet in de ellende van een eetstoornis komt, dat maakt zoveel kapot. En dan is je traject straks veel en veel langer. Het is niets om je voor te schamen, je moet trots op jezelf zijn wanneer je nu stappen onderneemt om erger te voorkomen ;) succes! Je kunt het!
Teveel (te weinig of kieskeurig) eten is een bijverschijnsel van westerse overvloed. Als elk brood 100 euro kostte en je verdiende 1000 euro dan zou je gewoon blij zijn met je brood, er zuinig op zijn en het zeker niet uitkotsen.

Nog een prettige zaterdag.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik doe het niet exspress dat uitkotsen
Je schrijft dat als "ze" erachter komen dat je behoorlijk in de problemen komt. Daar geloof ik niks van, dat denk je nu wel wel, maar je ouders willen jou het liefst weer gezond zien.

En helaas als ik lees wat je nu al doet, zit je zelf al in de problemen, het is goed dat je dit zelf ook onder ogen ziet, zoek hier professionele hulp bij, anders kan het nog erger worden, en wat al meer is geschreven, ga hier zsm mee aan de gang

heel veel suc6
Je bent dus zo bang om aan te komen dat je spontaan gaat kotsen als je wel eet? Dat is niet oké natuurlijk TO, dat weet je zelf ook wel. De huisarts is echt de aangewezen persoon om je hier mee te helpen dus gaan!
To,ga alsjeblieft hulp zoeken! Als je alles opkropt en niets vertelt wordt het alleen maar nog erger en het is al erg genoeg. Praat met iemand erover! Je eten uitbraken is gevaarlijk en voegt schade aan je lichaam toe. Dus schroom niet schakel meteen hulp in! Sterkte!
ik ben vanmorgen naar de dokter gegaan en heb zonde voeding gehad en infus met vocht dankjewel voor jullie lieve berichtjes ik heb der heel veel aan gehad
En wat adviseerde hij? Hoe nu verder?
quote:remons schreef op 20 maart 2017 @ 13:04:

En wat adviseerde hij? Hoe nu verder?Praten met een psygiater

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven