Mode & Beauty alle pijlers

H&M

18-03-2017 09:51 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb laatst wat bij de h&m besteld (zondag) maar de levering is zo traag als ik weet niet wat. Het is nu zaterdag en er staat nog steeds wordt verwerkt. Weet iemand hoe dit komt

xo
ja klopthet is altijd traag haha. MAar toch blijf ik er bestellen. Komt vanzelf wel
don't forget that i'm fabulous, and you're not
Zal aankomende week wel komen..
Carpe diem
Ik heb woensdag bestel en gister al ontvangen.. misschien toch even contact opnemen? Ik heb wel die code gebruikt voor de gratis verzending van 2-3 dagen.
quote:Cupcake1988 schreef op 18 maart 2017 @ 09:58:

Ik heb woensdag bestel en gister al ontvangen.. misschien toch even contact opnemen? Ik heb wel die code gebruikt voor de gratis verzending van 2-3 dagen.Ik niet, want dat was volgens mij maandag of dinsdag dat die code online kwam
Het is regelmatig gebeurd dat ik langer dan 2 weken op bezorging moest wachten.

Reden voor mij om niet meer bij H&M te bestellen.
quote:gibbaeex schreef op 18 maart 2017 @ 10:00:

[...]

Ik niet, want dat was volgens mij maandag of dinsdag dat die code online kwam Als je bestelling toch nog verwerkt wordt, is het misschien een idee om hem gewoon te annuleren en dan weer opnieuw te bestellen met die code. Scheelt je dan ook nog €4,95 aan verzendkosten.
Bij mij stond hij laatst na 10 dagen nog op onderweg. Gebeld en m'n geld teruggestort gekregen omdat het pakket waarschijnlijk zoek geraakt is.

Opnieuw besteld en dat was na 2 dagen binnen..
quote:Tiswa schreef op 18 maart 2017 @ 10:11:

[...]

Als je bestelling toch nog verwerkt wordt, is het misschien een idee om hem gewoon te annuleren en dan weer opnieuw te bestellen met die code. Scheelt je dan ook nog €4,95 aan verzendkosten.

Kan niet.

Ik kon geen codes invoeren omdat ik eerst ging bestellen en me daarna pas inlogde.

Enige dat ik kon doen was het pakje weigeren bij de deur.

Ik had een code voor 25% korting maar kon die nergens invoeren en dat je je eerst moet inloggen en daarna pas kan bestellen staat ook nergens.

Nu een klacht ingediend en ik ga nooit meer bij h en m bestellen
Ik had laatst met een bestelling geplaatst met optie om de volgende dag te bezorgen, wel tegen hogere verzendkosten. Toen duurde het alsnog 5, dagen... Heb wel zonder er zelf om te hoeven vragen de verzendkosten terug gekregen, dus dat was wel netjes.

Ik ben er intussen aan gewend dat het lang duurt maar ik blijf wel online bestellen. Ik vind dat toch veel prettiger dan de H&M winkels.
Hmm ik heb afgelopen zondag besteld en dinsdag was het geleverd. Misschien zit er iets bij dat niet op voorraad was?
H&m is een ramp. ik bestel er ook niet meer. ik zou ze bellen en levering uiterlijk maandag eisen. Andere webshops kunnen tegenwoordig zelfs dezelfde dag leveren. H&M loopt wat dat betreft 10 jaar achter....
Don't cry, buy a bag and move on.
Ik ben ook lange levertijden gewend van h&m. Deste verraster was ik laatst toen het de volgende dag al binnen was!
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
quote:Lamprei schreef op 18 maart 2017 @ 10:02:

Het is regelmatig gebeurd dat ik langer dan 2 weken op bezorging moest wachten.

Reden voor mij om niet meer bij H&M te bestellen.

Voor mij ook.

Het is me een raadsel waarom de levertijd z lang is. bijna) elk bedrijf levert de volgende dag als je voor een bepaald tijdstip bestelt.

En nota bene H&M, waar ook veel jongeren kopen die niet willen wachten, heeft een levertijd van daaaaaaaaaaaaaagen of weken.
Hoooi,

Uiteindelijk was het zo dat de magazijn medewerkers niet hadden opgegeven dat de broeken waren uitverkocht, dus ik heb die broek besteld terwijl die was uitverkocht (beetje jammer) dus ja, daarom was de status nog steeds '' wordt verwerkt''

Joeeee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven