H&M
zaterdag 18 maart 2017 om 10:00
zaterdag 18 maart 2017 om 10:11
quote:gibbaeex schreef op 18 maart 2017 @ 10:00:
[...]
Ik niet, want dat was volgens mij maandag of dinsdag dat die code online kwam Als je bestelling toch nog verwerkt wordt, is het misschien een idee om hem gewoon te annuleren en dan weer opnieuw te bestellen met die code. Scheelt je dan ook nog €4,95 aan verzendkosten.
[...]
Ik niet, want dat was volgens mij maandag of dinsdag dat die code online kwam Als je bestelling toch nog verwerkt wordt, is het misschien een idee om hem gewoon te annuleren en dan weer opnieuw te bestellen met die code. Scheelt je dan ook nog €4,95 aan verzendkosten.
zaterdag 18 maart 2017 om 10:42
quote:Tiswa schreef op 18 maart 2017 @ 10:11:
[...]
Als je bestelling toch nog verwerkt wordt, is het misschien een idee om hem gewoon te annuleren en dan weer opnieuw te bestellen met die code. Scheelt je dan ook nog €4,95 aan verzendkosten.
Kan niet.
Ik kon geen codes invoeren omdat ik eerst ging bestellen en me daarna pas inlogde.
Enige dat ik kon doen was het pakje weigeren bij de deur.
Ik had een code voor 25% korting maar kon die nergens invoeren en dat je je eerst moet inloggen en daarna pas kan bestellen staat ook nergens.
Nu een klacht ingediend en ik ga nooit meer bij h en m bestellen
[...]
Als je bestelling toch nog verwerkt wordt, is het misschien een idee om hem gewoon te annuleren en dan weer opnieuw te bestellen met die code. Scheelt je dan ook nog €4,95 aan verzendkosten.
Kan niet.
Ik kon geen codes invoeren omdat ik eerst ging bestellen en me daarna pas inlogde.
Enige dat ik kon doen was het pakje weigeren bij de deur.
Ik had een code voor 25% korting maar kon die nergens invoeren en dat je je eerst moet inloggen en daarna pas kan bestellen staat ook nergens.
Nu een klacht ingediend en ik ga nooit meer bij h en m bestellen
zaterdag 18 maart 2017 om 10:57
Ik had laatst met een bestelling geplaatst met optie om de volgende dag te bezorgen, wel tegen hogere verzendkosten. Toen duurde het alsnog 5, dagen... Heb wel zonder er zelf om te hoeven vragen de verzendkosten terug gekregen, dus dat was wel netjes.
Ik ben er intussen aan gewend dat het lang duurt maar ik blijf wel online bestellen. Ik vind dat toch veel prettiger dan de H&M winkels.
Ik ben er intussen aan gewend dat het lang duurt maar ik blijf wel online bestellen. Ik vind dat toch veel prettiger dan de H&M winkels.
zaterdag 18 maart 2017 om 11:16
zaterdag 18 maart 2017 om 15:45
quote:Lamprei schreef op 18 maart 2017 @ 10:02:
Het is regelmatig gebeurd dat ik langer dan 2 weken op bezorging moest wachten.
Reden voor mij om niet meer bij H&M te bestellen.
Voor mij ook.
Het is me een raadsel waarom de levertijd z lang is. bijna) elk bedrijf levert de volgende dag als je voor een bepaald tijdstip bestelt.
En nota bene H&M, waar ook veel jongeren kopen die niet willen wachten, heeft een levertijd van daaaaaaaaaaaaaagen of weken.
Het is regelmatig gebeurd dat ik langer dan 2 weken op bezorging moest wachten.
Reden voor mij om niet meer bij H&M te bestellen.
Voor mij ook.
Het is me een raadsel waarom de levertijd z lang is. bijna) elk bedrijf levert de volgende dag als je voor een bepaald tijdstip bestelt.
En nota bene H&M, waar ook veel jongeren kopen die niet willen wachten, heeft een levertijd van daaaaaaaaaaaaaagen of weken.
woensdag 22 maart 2017 om 16:00