twee liefdes...........nieuw topic...

20-07-2007 11:41 3608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had nog wat voor thea geschreven als andwoordt dus bij deze..

Thea..........mss wel...

Maar ben na de bevalling van mijn zoontje depressief geweest en toen was die er in goede en slechte tijden...

Maar ik wou graag een tweede en hij niet.........en hij voerde later wel goede argumenten aan, maar heeft me toen ook al wel wat gekwetst..

Toen hebben we een jaar of 3 geen seks etc gehad en nu wil die weer..

Maar ik weet niet meer wat ik wil. mss hou ik nog wel van hem maar we hebben elkaar zo gekwetst.

En nu kwetst die ander me ook al..........pffff, maar ik kan hem dat niet aanrekeken want hijs nog zo jong..

En mijn man...........hij wou niet op vakantie want dan zou hij zich ergeren aan mijn buien..

Mijn zoon loopt over me heen...zo kan ik wel doorgaan nog......

En ik mag met niemand als hem over onze problemen praten..want ik heb hem gekwetst door tegen mijn vriendinnen te zeggen hoe ons seksleven was.........heb dit overginds 3 jaar opgekropt en hij vertelde altijd dat ie sex vies vond etc...

Maar verder is die wel heel lief hoor..

maar ik weet niet of we ooit samen nog gelukkig kunnen worden..

Ik kan niet sex hebben met iemand en aan een ander denken..

En ik wil niet meer aan die ander denken want die trapt me ook alleen maar op mijn ziel..

Het liefst zou ik mss wel alleen wonen met mijn zoontje..

Alles is nu zo warrig op dit moment. Weet alleen dat ik alle dagen hoofd en buikpijn heb en das ook niet alles..ik weet het niet meer dusz..
Pinky, het is zo'n mooi boek inderdaad, het kost je wel een doos tissue's......

Lenneke, waar ben je toch??? Laat even iets van je horen alsjeblieft!
Hoi allemaal,

Bedankt allemaal voor jullie lieve woorden, we hadden afscheid genomen en de volgende dag nam hij weer contact op, we blijven contact houden, de wanhoop waar ik de vorige keer in belandde, daar zat hij nu in,

Heb nu rust, rust dat hij echt net zoveel van mij hou als ik van hem,

Marla en DEG, begrijp het zo goed, maar bij jullie is het met nr1 nog goed, bewonder jullie dat jullie je nr2 hebben laten gaan, natuurlijjk gaat dat gevoel niet weg, koester het.

Vrouwtje, chocola, hi,

Knipoogjes, is zo fijn te weten dat nr2 er altijd voor me is,

groetjes Anna
...
Vrouwtje, nog even ter aanvulling. Ik bedoelde niet om te zeggen dat je iets verkeerd doet, of dat je het niet moet doen of zo. Ik wil ook niet negatief zijn, maar ik zie je met volle vaart afstevenen op een buitenechtelijke relatie.

Al jouw tegenwerpingen: dit ga ik niet doen, ik wil geen sex, misschien alleen maar zoenen, heb ik zelf allemaal gebruikt. Ik herken zoveel van wat je schrijft. Aan de ene kant is het zo lekker allemaal en zo leuk en spannend, maar aan de andere kant moet je goed oppassen wat je doet. En weten waar je aan begint. Kijk naar de andere dames hier, die nu moeten gaan kiezen tussen hun nr.1 en nr. 2. Of naar degenen die hun nr. 2 noodgedwongen hebben losgelaten.

Ik probeer je alleen te waarschuwen: denk niet dat je het daarbij gaat houden. Denk niet dat dit niet verder uit de hand gaat lopen want alle tekenen zijn aanwezig. Je ziet het van mijlenver aankomen, ook al zeg je nog zo hard tegen jezelf dat JIJ dat niet gaat doen.

En realiseer je dat heel goed voordat je in zee gaat met je nr. 2. De schade aan je relatie met nr. 1 is in potentieel zeer groot, zeker als je zo je issues hebt en uit je mail meen ik op te maken dat dat het geval is.

Verder hoop ik dat je geniet van je rose wolkjes (aan je Avatarfoto te zien wel) en dat je hier zonder kleerscheuren vanaf komt.

Je nr. 2 laten gaan is moeilijk. Het is mij tot op heden nog niet gelukt, al komt hij me nu wel even mijn neus uit. Hij is er toch altijd op de achtergrond.

liefs,

Bosz
Lief vrouwtje, zeker weten doe je nooit iets.

Mijn gevoel wilde twee mannen vasthouden maar ja, dat vond mijn man niet zo'n goed idee.(ineens was ik voor polyamorie!!)

Had voorheen nog nooit van het woord gehoord, maar de liefde, zeker in nood, verblind en overheerst in alles.

Soms denk ik ook wel eens, was het maar nooit uit gekomen.

Maar dat dubbelleven was slopend, ondanks de positieve energie die ik eruit putte.We liepen ook wel heel hart van stapel.

Vroeg of laat komt het toch uit, ik lees al 3 jaar mee hier.

Er zijn maar weinig verhalen die goed aflopen.

Mag ik jullie nog een goede boekentip geven over dit onderwerp;

"Witte Liefde" van Wanda Reisel.

Ik vond hem nog mooier dan "Zout op mijn huid", maar dat is persoonlijk.

liefs marla
...
Hallo allemaal

Ik ben een hele tijd niet op dit forum geweest. Even snel een reactie. Ik was bijna betrapt. Ik werd en word nu nog steeds geconrtoleerd. Ik ben bang ergens iets achter te laten. Met mijn nr 2 heb ik afspraken niet teveel te sms-sen. Als ik stop sms krijg ik niks meer. Maar daardoor is het even wat minder heftig. Gek word ik hier.... Als ik de coockies verwijder kan hij het dan nog achterhalen? Ik heb vluchtig terug gelezen, maar kan het even niet meer bijhouden. Sorry...

Knipoogje: vandaar dat ik niet reageerde, kwam niet eens op dit forum.....Anna: Wat nu meid....ik wil je heel veel sterkte wensen, misschien kan hij dit zo ook niet volhouden.

Ik wil graag jullie blijven spreken, schrijven? Ik ben alleen heel voorzichtig.....maar verder gaat alles goed! Spreek jullie snel weer hoop ik......sorry...

Groetjes Lenneke
Oh Lenneke! Wat heftig... dacht al zoiets. Heb je al zolang niet meer hier gezien. Wat nu? Lukt het je om te stoppen/ minderen? En werk je nog wel met nr 2 samen? Wil je met nr 1 verder.... snap dat je daar niet meteen antwoord op hebt en misschien duurt het weer een hele tijd voordat je hier weer durft in te loggen. Wens je heel veel sterkte meid! En een knuffel voor je. Wel fijn dat je iets hebt laten horen, was echt ongerust over je.

Lfs P.
Lenneke, fijn even wat van je te horen. Ik was ook ongerust en dacht even dat "shit had hit the ceiling" om het op z'n goed hollands te zeggen.

Take care,
Mijn hemel lLenneke en nog ga je door?

Knoop heel goed in je oortjes,je man is je aan het controleren,en zal daarin steeds slimmer worden.

en manieren vinden om dingen terug te halen evt

Praat met hem!
Dat is niet zo mooi Lenneke. Sterkte!

Vrouwtje, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, want hoewel je wil luisteren ga je het niet doen. Ach, als ik alle goede voornemens toch eens had uitgevoerd die ik had bedacht.

De eerste kus herinner ik me alsof het gisteren was. Verder wilde ik belist niet gaan. Twee maanden later belandden we in bed.

Ik vecht me nu los en hoewel de afstand iets groter is geworden, raak ik hem nooit meer kwijt. Niet uit mijn hoofd, niet uit mijn hart. Nr. 2 weigert om mij los te laten, dus als ik hem wil loslaten moet ik dat helemaal zelf doen.

Net als jij krijg ik het bij de gedachte aan loslaten alleen al te kwaad en mijn laatste poging liep dan ook op niets uit. ja, twee dagen mega stress, een heftige berichtenwisseling met nr. 2, waarna ik vond dat dit toch niet het moment was. en toen was ik weer terug bij af. Niet helemaal, want ik heb hem wel iets meer op afstand gezet, dus dat leverde het wel op, maar ik ben er nog lang niet.
...
Vrouwtje,

Al 10 jaar! eerst jaren om elkaar heen draaien, en toen 4jr relatie, en 3x afscheid genomen, eerste keer duurde dat een paar maanden, toen zat ik in heel diep liefdesverdriet, en 2e keer 6 weken en nam ie weer contact op, en 3e keer nog geen dag,

Echt, het is vreselijk om je grote liefde pas tegen te komen als je allebei al getrouwd ben en kids hebt, wij hebben liever zelf verdriet dan zovelen in het verdriet te storten, onze tijd samen komt nog wel,

Oja, over het wissen van je geschiedenis, je gaat naar extra, internetopties,daar ga je naar browsergeschiedenis en klik je verwijderen aan, en dan de hele lijst die tevoorschijn komt op alles en verwijderen klikken, als het goed is is dan je google geschiedenis ook weg, probeermaar,

En je hebt het nu nog bij zoenen gelaten, maar zodra je all the way gaat zal je merken dat het nog moeilijker wordt, het kan gebeuren dat je dan de aanrakingen van je nr1 niet meer kunt verdragen, zo vergaat het mij in ieder geval, maar als je het allemaal kunt 'scheiden' , wees gewaarschuwd, je kan het nu nog allemaal stoppen!?Je schreef dat je bang bent omdat je nog samen ergens aan werkt, maar hou het dan in ieder geval nog alleen bij smsen en zoenen????

Lenneke, fijn weer wat van je te horen, ja we moeten voorzichtig zijn, allemaal hier he, niet te makkelijk worden, zie je je nr2 nog?

Voor de anderen groetjes Anna
Dat lijkt me inderdaad heel moeilijk Anna, als je nr. 2 je grote liefde is.

Mijn nr.2 is dat niet, maar we hebben wel een enorm sterke band. Ik merk dat als hij heel erg in mijn hoofd zit ik soms nogal afstandelijk kan zijn naar mijn nr.1 en dat wil ik niet. Mijn nr. 1 is en blijft mijn grote liefde.

Vrouwtje, in verband met eventuele herkenbaarheid moet je heel goed oppassen wat je schrijft. Ik kan het hele verhaal van mijn nr.2 hier niet neerzetten, want dan zou het allemaal veel te herleidbaar zijn.
hoi allemaal,

LENNEKE,ben blij dat we weer wat van je gehoord hebben, niet zulk goed nieuws,ben benieuwd hoe het gaat! maar zou als ik jou was toch maar met m`n vingers van het toetsenbord afblijven.

Bosz, je hebt helemaal gelijk over die herkenbaarheid, ik laat ook ontzettend veel weg omdat ik bang ben voor herkenning, ik vind dat wel heel jammer want zo kan ik toch niet alles kwijt en er is zoveel meer!!! maar ik pas op m`n tellen!!

Mijn nr2 belt nu zo heel af en toe,gewoon om even te horen hoe het met elkaar gaat, tja...we blijven dus toch contact houden,maar het gaat niet van mij uit, ik laat het aan hem over en zo is het goed voor mij.

Thuis,met nr1 nog steeds moeilijk, een rare sfeer hangt er in huis, het ene moment stoot ik hem af het andere moment zoek ik hem juist op om de sfeer in huis wat gezelliger te maken.

Maar in mijn hoofd blijft het zinnetje hangen...dit leven wil ik niet!!
Hallo allemaal,

Lenneke, wees heel heel voorzichtig!!!! Fijn dat je even iets van je hebt laten horen, dank je wel.

Ik zit nog in een roes, heb van de week mijn nr. 2 gezien tijdens een theatervoorstelling, hij zat 2 rijen achter me. Voor het eerst hebben we elkaars nr. 1 gezien. Heel confronterend dan hoor! Ik ken mijn nr. 2 nu bijna 2 jaar, heel soms hebben we het over onze nr. 1, maar een foto o.i.d. hadden we nog nooit gezien.

Het was een geweldige avond, overigens ook ontzettend emotioneel, je zit daar met nr. 1 en weet dat nr. 2 10 meter van je vandaan is.

Ik heb een twee heerlijke dagen gehad met mijn nr. 1. En hoe raar het ook klinkt, het voelde goed om 's avonds mijn nr. 2 te zien en zelfs even te mogen vasthouden (stiekem).

Een vergelijking tussen die twee maak ik niet, ik hou van ze allebei, ik wil ze allebei niet kwijt.

Vandaag schreef ik nog op een ander topic dat wat ik doe laf en egoïstisch is, ik kan en wil ze allebei.

Ik heb er rust van, het is goed zo.

Heel erg veel sterkte tijdens alle moeilijke momenten, geniet en koester de mooie!

x Knipoogje
Hallo allemaal,

ik lees nog steeds mee, heb echter al een paar weken niets gepost, ik zit nl in die rollercoaster waar iedereen voor waarschuwde, die heerlijke rollercoaster die heerlijk in je buik aanvoelt maar die ook zoveel ellende zou kunnen brengen.

Het is 4 weken geleden sinds de eerste zoen en vandaag... vandaag was geweldig, ja het kon gewoon niet bij zoenen blijven.... dat was ook in de eerste instantie mijn instelling. Wat een heerlijke middag heb ik achter de rug! tja, we zijn gewoon verliefd, ook uitgesproken naar elkaar toe.

het was bijzonder intiem, geen platte sex, maar echt liefdevol...

en ik voel me niet eens schuldig, ik ben blij dat ik dit heb mogen meemaken en zie het nog steeds als een cadeautje aan mezelf. We zitten alletwee in dezelfde situatie met alletwee een nr1 en kids en voelen ons gewoon lekker bij elkaar. Dusssss ach ja, ik laat het maar over me heenkomen, onze afspraken zijn duidelijk, geen sms, geen gebel, buiten werktijden om. En email alleen op de werkmailadressen, alles deleten etc.

Er is veel geschreven maar wilde dit even kwijt, al is het maar om het op te hebben geschreven. Vrouwtje, hoe staat het ermee? neem mijn voorbeeld ajb ter harte, eenmaal zoenen betekent verdergaan uiteindelijk, en ik vond het heerlijk om me zo bijzonder te voelen na al die jaren met dezelfde man te zijn.

Mijn nr 1 is een lieverd, we hebben het OK, maar het is niet spannend meer, en dan heb ik het niet over standjes in bed, maar over dat gevoel; dat gevoel wat je alleen hebt als je iemand net kent, dat ervaar ik nu weer-> heerlijk is dat!

het is fijn om te lezen hoe meerdere vrouwen in deze situatie zitten, want ik kan er met niemand over praten.

liefs

Tammy
...
Vrouwtje, ik vind het heel naar voor je dat het zo'n manier moet aflopen. Is hij kwaad omdat jij niet wilt wat hij wil? Als dit zo is, dan is hij het niet waard om verdriet van te hebben maar....... ik snap dat je hier nu niets aan hebt. Je bent heel verdrietig en je kunt het met niemand delen, behalve op dit forum. Ik wens je heel veel sterkte en laat je het nog weten hoe het is afgelopen? Als je dit liever niet wilt, dan hoeft dit niet hoor!
...
Hee vrouwtje ! Big hug voor je! Ik ga je nu iets zeggen wat ongeloofwaardig uit mijn mond klinkt want ik betrek het niet op mezelf, ik weet het, maar ik denk dat je uiteindelijk beter af bent. Maar dat je dat nu nog niet inziet snap ik. Kijk ook niet gek als je over een week er weer heel anders over denkt en alles toch weer opbloeit. Jullie moeten immers nog met elkaar werken toch? Heeft je nr 1 niks in de gaten van je huilbuien..?

Hoop dat je sterk bent en blijft!

Heel veel sterkte gewenst in ieder geval.

@Knipoogjes: Zout op mijn huid heb ik inmiddels uitgelezen. Prachtig boek! Hoop dat het einde ons nog even bespaard blijft...

Het is heftiger dan ooit en ik ben erg in dubio op bepaalde momenten. Vooral als we elkaar net hebben gezien, kan ik sterk denken als dit nou es de laatste keer was. Als ik vanaf nu gewoon niet meer afspreek...

Maar dan zie ik hem weer en zijn mn voornemens weer verdwenen. Er gaan dagen voorbij dat ik er vrede mee heb, maar soms vliegt het me aan en heb ik een hekel aan mezelf.

@Tammy, wat je over dat gevoel schrijft herken ik heel sterk. Het is niet alleen seks, natuurlijk speelt het mee, maar dat verliefde gevoel, vlinders, verwachtingsvol....

Genoeg, hoe is het met je? heb je je draai een beetje gevonden?

En Katara, hoe gaat het bij jou? Nog veel buien van nr 1? Nr. 2 nog steeds op de achtergrond tot jij een keuze hebt gemaakt..

Iedereen veel sterkte gewenst. want al lijkt t allemaal spannend en leuk, er zit zeker een keerzijde aan deze medaille.
Hoi allemaal,

Zooo..vrouwtje wat een emoties maak je mee,ik vind je wel heel sterk hoor, heb je helemaal geen behoefte om verder te gaan? maken die zoenen niet meer in je los? of voelt het toch niet goed?

Pinky, alles oke bij jou? nog steeds alles hetzelfde?

Momenteel heb ik het heeeel druk met werk, nr1 heeft nog steeds zijn buien en ik mis nr2 vreselijk!!!

Ik moet hem binnenkort weer zien anders barst ik uit elkaar!!
Hallo allemaal

Ik wil even iets van me laten horen. Ik heb nog steeds kontakt met nr 2, al is het wel wat minder. Soms vind ik het onzinnig en denk ik ik stop ermee. Maar als ik hem dan weer zie kan ik het niet.....die gevoelens kan ik niet loslaten. Met nr 1 gaat het beter nu, hij heeft niets kunnen ondekken. Maar controleer me nog steeds. Gek word ik ervan. Ik kan mijn nr 2 niet loslaten, maar dat kan ik al jaren niet. Ik zie wel hoe het loopt. De rust die ik had toen ik het eenmaal geaccepteerd had heb ik nu nog steeds. Ik ben super voorzichtig nu. Ik wil iedereen bedanken voor de lieve reacties....ik ben blij dat jullie aan me denken. Voor iedereen een dikke knuffel... . Ik kan jullie ook niet missen hoor!!!

Groetjes Lenneke
...
Vrouwtje, dikke knuffel. Hou vol! Ik kan je uit ervaring vertellen dat dat niet meevalt, maar je bent tot nu toe erg sterk geweest lees ik. Maar geloof mij, het laatste woord hierover is echt nog niet gesproken en het gevaar is niet geweken.

Lenneke, hij is nog steeds niet uit je hoofd zie ik. Mijn nr. 2 ook niet. Hij heeft zich daar ergens verankerd en weigert om te verdwijnen uit mijn hoofd en uit mijn hart. Bovendien weigert hij ook nog om zich er door mij uit te laten gooien (maar eigenlijk wil ik dat ook niet).

Katara, sterkte!

XXX

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven